Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ging de story er niet over dat die vrouw sinds dat ze de cursus doet nieuwe inzichten heeft en nu weer gaat studeren?

6 likes

Ja je zou gelijk kunnen hebben! Die tekst was me helemaal niet oogevallen toen ik de eerste keer keek.

1 like

Zoals mensen die wel naar een hoge school gaan, maar dat het voor hogescholen erg lastig in om in het register te komen en je dan dus geen stapbudget aan kan vragen. En door het fantastische stap budget, kun je het ook niet meer aftrekken van de belastingdienst.

Ik ben zo blij met het Stap-budget

6 likes

Ja vreeselik vind ik dit. Zoals die Madelon Vos pff.

4 likes

Die TikToks van Bonnie over Nick en de verbouwing van Dirk van de Broek, vindt toch niemand boven de 12 leuk

Of nja de eerste was misschien grappig maar 7 delen had niet gehoeven

26 likes

Maar dat is Bonnie, die gaat maar door en door met content plaatsen wat ook maar een paar keer leuk is.

7 likes

Ik heb het idee dat Bonnie dat wel vaker doet, onderwerpen nĂ©t iets te lang ‘uitmelken’/terug laten keren. De verhuizing, haar boek, de bruiloft, deze filmpjes. Is ook best lastig inschatten wanneer mensen iets wel mooi vinden geweest, denk ik. En een groot deel van haar volgers wordt het volgens mij ook nooit zat :smile:

6 likes

Love Bonnie maar ik vind het wel hilarisch dat ze in haar laatste video zegt dat Nick himself geen zin meer heeft om steeds over de bruiloft te praten.

48 likes

Wil jij niet zon stuk vloer.

4 likes

Ja en dan noem je haar Floorie

Oke Thierry

8 likes

Huh?

Heb ik Thierry B per ongeluk gequote of schaar jij een ieder die zich kritisch uitlaat over wat er gebeurt in NL per definitie in het kamp van Thierry? In geval van het tweede; heel raar.

40 likes

Je hoeft geen Thierry-sympatisant te zijn om kritisch te zijn op de overheid. Ze zijn erg goed in het zelf vernaggelen van hun imago, helaas.

41 likes

Wat een rare comment. Jij vind het verder wel allemaal lekker gaan in onze overheid?

10 likes

Rustagh. Ik vind het gewoon een rare overdreven opmerking in deze context

4 likes

:roll_eyes: want ik stond als een viswijf tegen je aan te schreeuwen.

20 likes

Als je aanslaat op het rare en overdrevene had je me ook Emile Ratelband kunnen noemen :upside_down_face:

6 likes

Ja want die staat bekend als een groot criticaster van de overheid

Nienke Plas die een soort psychologische draai probeert te geven aan Kanye’s gedrag en een soort mediator aan het spelen is ofzo? Ze blijft telkens hetzelfde zeggen, dat je niet zomaar mensen moet cancellen want hun mentale staat (Of zoals ze het zelf noemt, ‘Geestesziek’ :zipper_mouth_face:).

11 likes

Zij is ook vriendinnen met Glennis Grace, ik denk dat de cancelcultuur een gevoelig onderwerpje is nu

4 likes