Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ik lees dat zelfs de bedden ed bij Wylde Pad gehuurd zijn & ook dat je verplicht de dure leaseauto’s moet overnemen, dus dat je dat ook nog maandelijks moet betalen… Echt een grote kostenpost allemaal.

5 likes

Waar lees je dit?

5 likes

Op instagram, iemand deelt daarin deze informatie! De huisjes blijken ook huurkoop te zijn, maar wat dat precies inhoud weet ik niet.

4 likes

Ik kijk de laatste tijd steeds filmpjes van deze vrouw:

Weet niet eens waarom maar het kijkt wel lekker weg haha.

20 likes

Welke Insta? Lees graag mee, benieuwd naar wat een slechte deal dit is.

15 likes

In die advertentie op funda staat ook beschreven wie de verkopers zijn en waar ze bekend van zijn, vind dat ook een soort van gek ofzo.

11 likes

Ja als je kijkt naar de prijs zal dit waarschijnlijk gekocht worden door een investeerder, het boeit hem of haar dan echt niks dat martijn van gierige gasten is :joy::joy::joy:

9 likes

En als je ziet hoe ze dingen aangepakt hebben met die verbouwing, zou ik ook niet heel trots mn naam erbij zetten.

13 likes

Als ze het voor de vraagprijs verkopen, maken ze vette winst. Aangekocht voor 1,2 mln en vraagprijs nu 2,2 mln. Ik ben benieuwd waardoor het nu zoveel waard is geworden :joy:

7 likes

Van droomhuisvastgoed_bymirjam. Zij post vaak zaken over vastgoed & in dat kader heeft ze hier een bericht over gemaakt. Denk ik.

5 likes

31 likes

Wat is die tekst op Funda taalkundig lelijk geschreven. Voor zo’n bedrag doe je daar toch even je best op om het professioneel te doen ogen.

15 likes

Je bedoeld zodat de tekst van hetzelfde hoge niveau is als de verbouwing van de huisjes op het park?

22 likes

Ja dat vond ik ook heel raar, kan me niet voorstellen dat hier volgers etc relevant voor zijn. De info over al die lease zaken lijkt me des te relevanter maar dat staat er dan weer niet.
Kreeg trouwens net reclame op insta dat ze op het wyldd pad een ‘mannencirkel’ organiseren waarin mannen en vrouwen apart van elkaar in groepjes werken aan hun relaties :nauseated_face:

7 likes

Dat ze zelfs de bedden hebben moeten leasen :upside_down_face:

9 likes

Wat is huurkoop? Moet je het dan kopen en dan alsnog huur betalen? Aan wie dan?

6 likes

:roll_eyes:

De huismuts en co kunnen hier toch niet ongeschonden uitkomen? Ik hoop echt dat de gulle gevers zich verenigen en hier een punt van gaan maken.

12 likes

Bij mij doet de website t gewoon

12 likes

Ik vind die stories van Claire steeds zooo cringe. Maar toch blijven kijken he

9 likes

Ik ben een paar dagen op het Wylde Pad geweest en vond het erg leuk. Het huisje was leuk en kidsproof. Er hangt een leuke sfeer op het park.

Moet wel zeggen dat ik Willem heel hartelijk vond, maar Rachel was vooral druk met instagram-filmpjes maken en met de BN-er die langskwam die dagen. Leek meer alsof ze de gasten aan het vermijden was. (Snap dat je geen zin hebt om de hele tijd met iedereen te praten, en dat insta ook haar werk is, maar had toch een ander beeld bij haar door alle gezellige vlogs van vroeger etc)

6 likes