Net wat we nodig hebben: witte mannen met een podcast. Kan niet wachten.
Waarom zou ze ook niks meer met Utrecht hebben? Zou ze ruzie hebben met Kim. Ze komt nergens meer in voor en ze poste pas dat ze Celine ging missen, niet Kim die in hetzelfde appartementencomplex woont.
haha wie ben jij, de relatiepolitie?
Fucking hel burn celine!!!
Wat zeg jij
Liefde maakt letterlijk blind.
Dit klinkt echt als iets wat mijn oma zou verzuchten
Een volledige analyse uitgeschreven van iemand die ze alleen kent door YT. Ik zal het echt nooit snappen.
Hahaha ben jij de narrator in Gossip Girl
Tattoo Bob
Ze is al wel bijna een jaar met deze jongen… dus zo snel is dat ook weer niet om te gaan samenwonen toch? Mocht het uit gaan dan kan ze altijd weer iets zelf zoeken? In utrecht had ze ook niks dus tja dan snap ik de stap naar Den Bosch wel. Ja Celine, maar die is inderdaad binnen no time zwanger geraakt ja dus dat zal ook wel minder zijn
Je scheert nu wel een heel groot land met 50 staten over 1 kam. Alsof west europa zo heilig is…
Sorry discussie is al gevoerd, reageerde op een ouder bericht.
Iemand postte onder haar video de naam van Tattoo Bob en nu weet ik wie het is !!!11!!!1 #goals #levensdoel #xoxogossipgirl comment is wel weg al.
Denk sowieso dat ze al die vriendinnen niet meer spreekt sinds samenwonen. Kim en Sheila enzo.
Roos (75) zit nog vol vuur | Buurvrouw Roos #3 - YouTube Pieter Busman heeft een nieuwe documentaire deel 3 over Buurvrouw Roos waarin ze oa op speeddate gaat
Wauw wat gaaaf
Kijg jij er ook helemaal knuistjes van?
Djiezus wat gebeuuuuuurt hier joh
Weet iemand eigenlijk waarom Cynthia gestopt is met Goodreads?