En ik denk dat het ook gewoon periodes in je leven zijn. De ene keer ga je meer om met de ene vriendin dan met de andere. Vind het in elk geval super voor Lotte, je kan ook gewoon zien dat ze een fijne tijd heeft en lekker aan het genieten is.
Ja gaat wel snel zo na een lange relatie. Tegelijkertijd snap ik het ook als je iemand tegenkomt die je zo leuk vindt, dat je niet gaat wachten! Het lijkt in ieder geval alsof ze met deze jongen veel meer plezier heeft dan met haar ex.
Het mommyblogtopic is stilgevallen. Dus nu komen ze hun interessante analyses hier maar spuien
In de vorige vlog van Monica tekende ze een contract maar ze kon niet vertellen voor wat. En in de vlog van de week erna maakt ze bekend dat het een contract was voor haar presentatie klus voor The bachelorette. Wordt nu opgenomen.
Wordt dat zo kort ervoor officieel gemaakt? Zou denken dat zij dan allang geboekt is etc hiervoor, maanden geleden getekend?
Er zal wel eerder al afgesproken zijn dat zij het zou gaan doen, maar volgens mij hadden ze enoooorme moeite mensen te vinden die mee wilden doen dus misschien dat het tekenen daarom op zich liet wachtenđ
Jeetje, wist niet dat je eerst minstens een paar jaar samen moet zijn voor je samen mag gaan wonen!
Laat haar toch, ze is duidelijk gelukkig nu.
Snap niet dat de buitenwereld zich altijd zo moet bemoeien met relaties van anderen. Dat jij het wellicht anders had aangepakt prima, maar laat een ander het lekker op een eigen manier doen.
Aah yes! Dank voor de reminder! Hup Roos en Pieter!
Tja met Joey zag ik allang dat het niet klopte.
Prima vent, denk ik, maar ze waren compleet uitelkaar gegroeid. En ik denk dat in dat koophuis juist alles op zijn plek viel. Dat doel was bereikt en dan kun je gaan kijken naar eventueel trouwen en kinderen. Maar wil je dat wel én wil je dat met hem.
En dan maak je het, na lang denken, uit, duurt het even voor je weer een stek hebt etc. Ondertussen leer je iemand kennen. Moet je dan maar wachten? Waarop, waarom? Gaat het fout dan ga je weer ergens anders wonen.
Klaar nu?
Zo werkt het ergens wel inderdaad. Beetje hetzelfde als âop vakantie leer je elkaar kennenâ. Of dat nu met vrienden, familie of je geliefde is.
Dat mannen op die leeftijd nog steeds van die ongemanierde ransbakken zijn pff.
Verder lof roos en pieter.
Denk dat zij zich wel ook op een andere hoek van de dating mark begeeft
Ik ging Facebookcomments lezen op een artikel over Monica die haar borstimplantaten gaat laten verwijderen (geen idee waarom ik mezelf dat leed aandoe maar goed). Heel die post tond echt vol met reacties over dat het er wel âlekkerâ uitzag, ook echt geplaatst door vaders met profielfotoâs van hun kinderen. Gadverdamme. Zou je vader maar zijn.
Moet zeggen dat ik Mascha niet heel nauw meer volg maar ik vind haar enthousiasme over hun huis in de VS wel enorm leuk. Ze kunnen erg cringy zijn maar ik kijk liever naar iemand die dolenthousiast is over een haarborstel in een supermarkt, dan een andere vlogger die haar 72e designertas koopt en na drie keer gebruiken hem in een hoek gooit
Nou idd! Wel goed dat Pieter eerst gaat bellen met zoân man die zich âaanbiedtâ. Denk dat er veel mensen zijn die misbruik zouden (willen) maken van zo iemand als Roos. Hoe erg en walgelijk dat ook is. Gelukkig heeft ze Pieter om zich heen die wat dat betreft een beetje voor haar op kan komen als het nodig is. Zoals in die eerste docu ook met die man op de videochat. Brrr
Wel echt weer een mooie serie. Alles kwam weer voorbij haha
Bonnie stopt met haar petje af pagina. Ik kreeg een mail omdat ik ooit een maand lid ben geweest, maar omdat ik nu geen lid ben kan ik het hele bericht niet lezen.
Ik vind het eerlijk gezegd best flauw dat je op de vingers wordt getikt omdat je reclame maakt voor je eigen parfum
Hahaha jep dat was ik. Iedereen hemelde haar helemaal op en toen was er 1 mini kritiek puntje en toen kwam ze zich helemaal verdedigen op t forum.
Daar kwam meer kritiek op en toen zei ik doei kaaaytje ( verder boeide mij die discussie niet zo)
Maar toen noemde ze ons zure kantoor trutten en was ze erg gekwetst door doei kaaytje.
en toen kwam er een blogpost
Inderdaad verklaart waarschijnlijk ook waarom tegenwoordig onder elke video staat dat deze mede mogeijk wordt gemaakt door Sophia Mae en Stelz