hahahaha ja SPECIFIEK door die “doei kayyyyttjeeee” zo’n hele hysterische reactie met “dat zeg je toch niet?!?!?!” alsof je dat kind met de dood bedreigd had ofzo
“Deze klachten zijn ingediend door oud-docent marketing Max Kohnstamm. Het is niet de eerste keer dat hij een zaak aanspant tegen Geuze. De vorige keer begon hij een zaak tegen haar en collega-influencer Anna Nooshin. Ze maakten volgens Kohnstamm reclame voor een zelfbruiner, zonder dat te vermelden. Geuze werd hiervoor op de vingers getikt.”
Hahaha Max is not having any of it
Oooh Max! Daar heeft zij het toch ook over gehad in een paar vlogs? Als ze dan aan komkommer ging eten, ging ze erbij zeggen: Max, deze is NIET gesponsord.
Zoiets. Vond ik toen heel grappig.
Nee dat ging toch over een of andere gekkie die dacht dat ze gesponsord werd door broccoli want dat at ze opeens vaak? Die commente dat elke keer
Ja ik dacht dat hij Max heette. Maar, ik had de broccoli dus ook al verkeerd onthouden… gevalletje klok klepel.
Edit; Max k! Monica Geuze furieus op volger: 'Gepensioneerde oude zak' | RTL Boulevard
Nouuu enigsins snap ik dat wel van haar, als je een moeder taai wilt krijgen moet je haar kind erbij halen.
Vind niet dat kaaayytje er iets mee te maken heeft, laat dat kind met rust joh.
maar ze zegt toch niks erg? misschien snap ik het niet omdat ik niks met kinderen heb maar het was volgens mij gewoon omdat jamie zelf altijd zoiets zei maar dan met hallo.
Het had ook echt nul met dat kind te maken. Het ging alleen om een uitspraak die ze zelf telkens deed. Maar ja, moeders hè, lange tenen.
Haha nee joh ging niet eens echt over haar kind. Vind dit echt overdreven.
Really, is dit nou weer nodig…
Jij bent echt zo onsympathiek
Hahah het ging niet over haar kind
Jamie zei toen op een bepaalde manier hallooo kaaaytjee. En toen ze ineens niet meer geliefd werd door t forum zei ik iets van nou… doei kaaaytje. Meer omdat ze die uitspraak dan niet meer zouden horen omdat ze de vlogs niet meer zouden kijken.
Die tenen groeien tijdens je zwangerschap zodat je niet voorover valt als je je kind optilt.
Ja het was haar eigen running gag.
Jij hebt zeker kinderen
Oei…
nee dit is lekker bevorderend voor de sfeer
edit: oh het wordt nog erger haha @DonnieDarko hoe is dit wel oké om te zeggen maar “doei kaytje” tegen een kind van een random influencer niet?
Welke sfeer?
Dus dan zeg je maar dat ze onvruchtbaar met een kinderwens zijn prima reactie echt doodnormaal
Ja ik zou ook graag een zuur mokkel zonder nachtrust en geld willen zijn.
Snot en poep opruimen is mn grootste droom.