Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Oké sorry, ik dacht dat je het aan het verdedigen was dat mensen inderdaad van kinderhaten hun identiteit maken en altijd maar flauwe kutgrapjes maken.

@Shaaar dit heb ik ook voorbij zien komen inderdaad en vond ik ook triest.

Misschien voel ik me ook iets te veel aangesproken als het over de moekes van het forum gaat, want ik ben ook moeder, maar ik snap ook dat mensen niks met kinderen hebben en geen kinderen willen en dat is prima. Ik vind het gewoon irritant dat het regelmatig zo moet doorschieten. Maar misschien is dat ook wel omdat sommige moeders wel zo heftig reageren en dat is dan voor de haters weer voer om meer overdreven te gaan praten over hun kinderhaat.

7 likes

Dan lezen we misschien andere topics.

Ik snap het wel maar het werkt ook twee kanten op hè. Ik negeer het vaak maar het is wel een beetje een kip en het ei verhaal. Maar ik ben het ook niet eens met bepaalde opmerkingen van de ‘moekes’, dus ik denk dat ik er gewoon tussenin zit.

2 likes

Hmm in dit geval begon het met een opmerking over moeders in het algemeen, (‘moeders he, lange tenen’) die echt onnodig was.

8 likes

Dit is gewoon echt niet waar :joy::joy:
Of bedoel je dit specifieke topic?

22 likes

Ligt misschien wel aan je definitie van kinderhatende opmerkingen. Maar vaak genoeg wordt bijv het leven met kidneren als de hel omschreven. En het is hier ook heel duidelijk wie absoluut geen kinderen wil / leven met kinderen zou verafschuwen. Wat mij overigens echt nul boeit. Maar om nou te stellen dat er amper kinderhatende opmerkingen voorbij komen. Meer in algemene vorm dus, niet persoonlijk.

Oh en dat grapje over de privé app groep van bepaald groepje moeders wordt ook saaaai

11 likes

Dat rechtvaardigt niet die ene opmerking die ik niet ga herhalen. Maar de rest wel. Ik zei zelf iets van ‘nou moet dat nou’ en dat lijkt mij zeker gerechtvaardigd, als je moeders in het algemeen gaat bashen. Doe gewoon niet…

3 likes

Al deze drama en beschuldigingen van radicale kinder- en moederhaat door een herinnering aan de opmerking doei kaaaaytjeeee van jaren geleden. @Soy.peor kijk eens wat je hebt aangericht!!! En wij maar denken dat Jamie’s reactie overdreven was…

11 likes

Ja, mag van mij. Maar jij stelt dat het dus bijna niet voorkomt. Maar dat wordt wel geuit.

5 likes

Maar jongens, het is het youtubers en bloggers topic. Kunnen we deze discussie lekker in het mommybloggertopic voortzetten ofzo :woman_shrugging:t3:

24 likes

Ik heb geen persoonlijke sneer gemaakt? Even terug gezocht en ik zei letterlijk ‘really, is dit nou weer nodig…’ Niet de boel gaan verdraaien. Ik zeg nergens dat persoonlijke sneren OK zijn en dat hoef jij er ook niet van te maken.

3 likes

Of in de appgroep, of in de lounge, kan hier de rust terug :grin:

14 likes

En hoe kom je daar bij? Je verdraait mijn woorden

3 likes

Ja, dat is echt hele andere bewoording dan normaal gesproken :joy: ik doel ook niet op jou. Maargoed ontopic.

8 likes

Maar over dit soort uitingen hebben we het nu niet he…? Dit moet je gerust kunnen uiten. Het gaat nu over ‘moeders he, lange tenen…’

2 likes

Ja over sfeer etc. God ik ga niet alle opmerkingen nu 1 voor 1 langs, je kunt ook alles doodanalyseren.

4 likes

Omdat ik ooit doei heb gezegd ben ik een kinderhater!!!

9 likes

Rangorde? Die is er nu ook al? Er zijn wel meer actieve moeders aanwezig hier ja.

1 like

Ik dacht dat je bedoelde onder de moeders.
En ja dat weet ik nog. En dat was niet terecht.
Vond jammer hoe die specifieke discussie verliep en jou bijdrage zeker wel interessant om te lezen.

Dit heb je later toegevoegd:

7 likes

Hahahahahaha lees ik nou net echt honderd keer het woord KINDERHAAT.
Jullie zijn grappig.

7 likes

Ja tbh las ik dat dus later, beide toevoegingen. Vandaar de verwarring.

6 likes