Het jammere is dat @Lula, Admin van het forum, zelf geregeld de sfeer verziekt met haar opmerkingen.
Lol, dit is zoân fucking kut opmerking, de tering. Zo zie je ze zelden. En nee je raakt de mensen die je wil raken hier echt niet mee hoor. Slaap lekker vannacht. Oh nee toch niet.
Ja beetje jammer van die kutadmins
Je kan dit toch niet serieus menen?Is het niet ooit in je opgekomen dat sommigen echt voor geen goud een kind zouden willen? Fijn dat het voor jou blijkbaar heel wat is maar mij niet bellen.
Oooh de juffrouw zei poep!!
Zon idee krijg ik altijd bij dit soort opmerkingen hahaah.
Ik vind dat Rebecca Denise eerlijke reviews doet van de adventkalenders.
Bedankt voor dit on topic bericht.
Haha wow is het zo rustig in het zwanger en kinderen-gedeelte dat alle moederloeders hier hun frustratie over de slapeloze nachten, poepluiers en luie vaders kwijtmoeten?
Haha ja ik had het gezien! Wat een verbetering hĂš. Ik dacht ook waarom maak je je lens niet schoon dan, maar kennelijk zat het er echt in.
Ahhw merel van d egroene meisjes toch.
Ik heb er toevallig een paar gekeken gister en het is waar, ze is eerlijk, maar er is iets aan haar waar ik kromme tenen van krijg. Vind het zooooân zeikwijf Echt zo iemand met
verwachtingen
en als die niet uitkomen ze de manager wil spreken.
Ik heb ze niet gekeken, haha, maar de thumbnails en titels zeggen genoeg, en op haar insta ook.
Ik snap verder wel wat je bedoelt, vind het niet gek, vanwege haar mentale gezondheid.
Ik vind haar niet âirritantâ vanwege haar mentale gezondheid, ik ben ervan op de hoogte. Dat heeft daar toch weinig mee te maken? Er zijn een aantal influencers die anderen weer irritant vinden en ik juist leuk vind, en sommigen hebben ook duidelijk aangegeven dat ze met mentale problemen kampen, maar dat hoeft echt niet meteen gelinkt te worden aan persoonlijkheid.
Wat een walgelijke nare kutopmerking.
Lol ja de sfeer is de laatste tijd echt weer terug naar EGF 2007. Meangirls op de middelbare school vibes met één groepje wat zich boven de rest voelt staan
Achjaaa het is wel weer grappig dat mijn opmerkingen verwijderd worden maar dit soort opmerkingen van admins wel mogen blijven staan.
đ«
Jaaa t duurde ff maar dan heb je toch wat. Ik vind toch dat zij de beste what are people wearing videos maakt. Omdat het een leuke mix is tussen luxe en duurzaam enzo.
En die tussenstukjes waar ze de stad filmt vind ik zo rust gevend.
Ik heb altijd het gevoel dat ze zo negatief (âzeikwijfâ) is vanwege haar mentale gezondheid, dus vandaar dat ik die link legte. Ik snap dat je haar niet irritant vind vanwege haar mentale gezondheid en ik heb dat niet heel goed verwoord, sorry.
Je bewijst nu wel precies het lange tenen punt
Vooral ook omdat dit op dat moment dus al gescreenshot is, aan de â1u geledenâ te zien.