Ik zie echt alleen maar een verschil van een paar centimeter, zoveel korter is het toch helemaal niet? En het is meer een beetje face-framing plukjes dan een pony imo. Wel dapper dat je het zelf geknipt hebt!
Als je eerst alles op een lengte hebt en je knipt dit er dan af dan is dat toch heel wat anders dan “een paar cm” of “plukjes”…? Vraag me echt af of mensen blind zijn of dat het leuk is om dit af te kraken omdat het Bonnie is ofzo?
(Ik heb niks met en niks tegen haar overigens, maar vind het haar wel goed staan en mezelf ook .)
Haha ja ik vond het ook wel een mega verschil eigenlijk! En vind het haar ook heel goed staan. Was eerder nooit zo’n fan van haar kapsels en nu dacht ik voor het eerst; wow,mooi!
Maar ze heeft daarvoor toch ook al gewoon kortere lagen om haar gezicht? Die zijn nu alleen iets korter geknipt. Vind het een leuk kapsel hoor, maar zie gewoon niet zoveel verschil, en al helemaal geen pony
Ik heb verder overigens geen sterke mening over Bonnie, ken haar eigenlijk alleen van hier en heb toevallig laatst een stukje van een bruiloftsvlog gekeken omdat dat hier zo gehyped werd, en die vond ik leuk
Mijn god gaan we nou serieus een discussie starten over of de verandering groot genoeg is/wanneer je iets een pony mag noemen
We kunnen het ook weer over het al dan niet haten van kinderen en in hoeverre dat geoorloofd is hebben, als je dat liever wilt?
Nou een pony is maximaal 1.48m hoog, alles daarboven is een paard.
Is dat niet een erg snelle conclusie?
Ik ben meer verbaasd over Dirk Verbouwing Update 8
… waarom? Wie zit daarop te wachten?
Hmm de jumbo hier is ook aan het verbouwen. Misschien moet ik het vast leggen.
Zo’n pony zit ook alleen mooi als je het gefohnd/gestyled hebt dus kan me voorstellen als je daar ff geen zin of tijd voor hebt je dan een haarband of iets draagt
Ja. Maar dat komt misschien omdat ik het teveel op mezelf ik projecteer. Altijd weer als ik een pony of iets had laten knippen had ik hem in no-time toch naar achteren en dat hield ik dan zo.
Yes please
https://www.instagram.com/womenandthewind/
Dacht dat zij ook youtube hadden maar geloof alleen insta, prachtig vastgelegde reis!
Dank voor je andere tips, ga ik checken!
Ze zei op tiktok dat ze nog allemaal drafts had van voor ze die pony had geknipt.
Sailing La Vagabonde zijn leuk! Al krijgen die hun prachtige boten heel hard gesponsord, dus niet super relatable . Maken in ieder geval hele leuke video’s!
Oh leuk! Ryan and Sophie en No Bulshit Just Sailing kijken we veel. GONE with the wynns vonden we ook leuk, maar die hebben nu even geen actuele filmpjes. En Sailing GBU (good bad and ugly) al zijn die nu een soort habby shabby refit aan het doen. En Mats van Saillife tijdens het renovatieproject (maar dat is nog meer niche; mensen die zeilboten restaureren).
Okay heb de podcast van Suz teruggeluisterd (moet wat op m’n zaterdagavond) over haar drastische besluit waar ze laatst over postte.
Ik dacht missch stopt ze met haar onderneming of iets anders spannends maar nee:
Ze gaat stoppen met The Real Deals (?), dat zijn jaar-programma’s van 45k (!) per persoon. En ze gaat zich alleen nog maar richten op high end klanten die 100k per jaar willen betalen. Voor 1 op 1 sessies nauwe begeleiding. Zo kan ze meer kwaliteit bieden.
Ze merkte dat het niet meer lekker liep, hoewel haar bedrijf enorm groeit.
Want: haar lager segment klanten keken teveel naar haar op, haar top high end klanten namen haar niet meer al te serieus omdat ze een te brede groep “onder hen” bediende. Teveel bijzaken (administratie/planning veel gedoe), hoge personeelskosten ivm de groeps-events etc.
Haar podcast is echt vreemd maar ergens ook grappig. Want haar hele “content” (inmiddels bijna 300 afleveringen) is in feite een real time inkijk in hoe ze iedereen scamt, uitspraken van; “ik doe gewoon een brutaal bod want mensen komen terug als je high end uitstraalt”.
Oreren over low end en high end en alle praktijk situaties van haar klanten herhalend en welke lessen je hieruit kunt trekken. Hoe ze die mensen als leads benaderde, branding, zeer hoog tempo van marketing aanbiedt etc. Vervolgens neemt ze alle groeps-sessies op, waarin die praktijk situaties wederom aan bod komen, werkt ze uit in verslagen die ze weer op de online omgeving plaatst die alle klanten kunnen downloaden. Het is gewoon het rondpompen van die zelfde “magic bullets” (aldus Suz, als ze een wijsheid wil uitlichten).
Maar goed ze komt er mee weg dus blijkbaar werkt het…?
Ze heeft ca 50 klanten nu zegt ze ergens (op die insta foto’s staan er echt stukken meer… )
Zij verdient kennelijk bakken met geld als dit echt waar is?
Hoe durven mensen het ook voor maar 45K te doen hè?! De brutaliteit!
Euh als je een jaarsalaris kan spenderen aan zoiets, ben je toch echt wel high end? Zijn er dan 50 mensen die 45K spenderen of 50 mensen voor die 100K?