Het andere YouTubers/bloggers topic #21

HOE leest iemand dit en denkt niet onmiddelijk dat dit een scam is :joy:

De dubbele RISE in verschillende fonts, de bizarre price drop van 888 naar 66 euro, de geskreewde ‘inspirational quotes’, de paarse button met ‘YeS i Am rEaDy’, om het af te toppen met de dreigende knaller ‘vanaf morgen verhoog ik dagelijks de prijs
’

Echt een special kind of people die hier voor vallen hoor

32 likes

Ik vroeg me ff in een oogopslag af waarom een koffie en thee bedrijf, coaching is gaan aanbieden? WĂĄt een ACTIE, om een SHIFT te maken.

5 likes

I can’t.

32 likes

Holy shit Alice filmt op insta hoe haar huis in de fik staat en ze alles kwijt is. Onvoorstelbaar

13 likes

Oh fuck woont zij bij riekerhaven? Ik zie al twee uur lang alleen maar rookwolken van die kant en de beelden zien er ook vreselijk uit.

2 likes

Oh wat erg! Vreselijk voor haar

7 likes

Oh wow, en brandstichting ook nog? Wat verschrikkelijk :sob:

10 likes

wow echt heftig

Wel ook ultieme zelfspot als je dan nog zo’n memefoto weet te maken

16 likes

Wat vreselijk, echt een nachtmerrie dit

4 likes

Jeetje wat heftig voor Alice. Lijkt me zo verschrikkelijk.

3 likes

Wow wat heftig! Urgh en dan ook nog brandstichting
 Lees nu dat er met name jongeren en jonge statushouders wonen. Is al zo’n kwetsbare doelgroep. Wel een wonder joh dat er niemand gewond is geraakt :fearful:

5 likes

Die persoon had een psychose dus dat kan iedereen overkomen. Lijkt me echt vreselijk dat je je dan realiseert dat je dit hebt gedaan. En super vreselijk voor Alice en alle andere bewoners.

20 likes

Hoe weet je dat van de psychose?

3 likes

Heeft Alice op Tiktok gezegd

2 likes

Ja echt mega sneu :sob: Maar echt fijn dat de politie zo snel ter plaatse was en dat niemand door de brand heen is geslapen

6 likes

Toen ik dit postte stond dit nog niet in het nieuwsbericht of op de Insta van Alice, maar inderdaad heel naar als je dat overkomt.

Ja ik ken een aantal statushouders die daar wonen, dan is het dus de 2e keer in je leven dat je alles kwijtraakt
 Verbaast me overigens niks dat het vuur zo snel heeft kunnen verspreiden, dat gebouw was zo onveilig. Er is eerder dit jaar ook een huurstaking van de bewoners geweest omdat de woonomstandigheden echt afschuwelijk waren (overal lekkages enz.) en de verhuurders er niks aan deden. Echt een wonder dat iedereen er (voor zover ik weet) ongedeerd uit is gekomen.

23 likes

Lijkt wel satire die korting

10 likes

Nou vergis je niet, die olie business is ook hier groots aanwezigđŸ„Č beetje 55 euro vragen voor een flaconnetje geurdruppeltjes die je leven echt gaan veranderen

3 likes

Ja heb meerdere facebookvrienden (gehad) die hieraan meededen. En zeggen van; ik heb een nieuw bedrijfje gestart!,!.!.!/ en dan reacties krijgen: wow goed meid, en: wat een stap zeg veel succes.
En ik kon alleen naar denken aan die piramide constructies

6 likes