Oh wat erg! Vreselijk voor haar
Oh wow, en brandstichting ook nog? Wat verschrikkelijk
wow echt heftigā¦
Wel ook ultieme zelfspot als je dan nog zoān memefoto weet te maken
Wat vreselijk, echt een nachtmerrie dit
Jeetje wat heftig voor Alice. Lijkt me zo verschrikkelijk.
Wow wat heftig! Urgh en dan ook nog brandstichting⦠Lees nu dat er met name jongeren en jonge statushouders wonen. Is al zoān kwetsbare doelgroep. Wel een wonder joh dat er niemand gewond is geraakt
Die persoon had een psychose dus dat kan iedereen overkomen. Lijkt me echt vreselijk dat je je dan realiseert dat je dit hebt gedaan. En super vreselijk voor Alice en alle andere bewoners.
Hoe weet je dat van de psychose?
Heeft Alice op Tiktok gezegd
Ja echt mega sneu Maar echt fijn dat de politie zo snel ter plaatse was en dat niemand door de brand heen is geslapenā¦
Toen ik dit postte stond dit nog niet in het nieuwsbericht of op de Insta van Alice, maar inderdaad heel naar als je dat overkomt.
Ja ik ken een aantal statushouders die daar wonen, dan is het dus de 2e keer in je leven dat je alles kwijtraakt⦠Verbaast me overigens niks dat het vuur zo snel heeft kunnen verspreiden, dat gebouw was zo onveilig. Er is eerder dit jaar ook een huurstaking van de bewoners geweest omdat de woonomstandigheden echt afschuwelijk waren (overal lekkages enz.) en de verhuurders er niks aan deden. Echt een wonder dat iedereen er (voor zover ik weet) ongedeerd uit is gekomen.
Lijkt wel satire die korting
Nou vergis je niet, die olie business is ook hier groots aanwezigš„² beetje 55 euro vragen voor een flaconnetje geurdruppeltjes die je leven echt gaan veranderen
Ja heb meerdere facebookvrienden (gehad) die hieraan meededen. En zeggen van; ik heb een nieuw bedrijfje gestart!,!.!.!/ en dan reacties krijgen: wow goed meid, en: wat een stap zeg veel succes.
En ik kon alleen naar denken aan die piramide constructies
Jaa āessentiĆ«le oliĆ«nā en/of āvoedingssupplementenā en dan steeds posten dat ze weer een nieuw certificaat hebben gehaald en dat jij dit ook kan doen, en hun familie & vrienden steeds commenten van oooh wat ben je toch goed bezig, zo inspirerend!
Ja je moet volgens mij ook elke maand voor x bedrag bestellen om in dat puntensysteem te blijven waarmee je in rang omhoog kunt gaan. Dat in combinatie met het ronselen van nieuwe slachtoffersā¦. Vind het echt triest dat mensen daar vol intrappen en echt denken dat ze na drie maanden op een of andere zilveren rang zitten waarmee ze een modaal maandsalaris verdienen en dus āvrijā zijn
De 2 vrienden op fb (ik zeg het even zo) zijn er ook heel stilletjes aan ineens mee gestopt. Snapte echt niet hoe ze er in trapten. Die reacties ed zijn ook echt tenenkrommend om te lezen. Heel trieste zaak.
Klopt. Ik heb destijds ook in de containers gewoond toen ze nog in de Spaarndammerbuurt stonden. Meerdere keren geƫvacueerd door de brandweer vanwege rookontwikkeling door bijv. een tosti-ijzer die nog aanstond. Geen tot weinig brandbeveiliging etc. Afschuwelijk dat dit is gebeurd ondanks dat De Key echt al jaaaaaren weet hoe slecht het daar is.
Ja degene die ik ken is nu plotseling online zichtbaarheidscoach geworden ipv olieguru ook echt met de ondertitel: helpt mensen authentiek voor de camera staan. Ja tuurlijk meid hier zal echt veel behoefte aan zijn. Haar eigen videoās zijn ook niet echt reclame voor haar nieuwe business