Zag het ook voorbij komen helaas! Hij leek altijd zo sympathiek, maar dit is wel echt een red flag ja!
Ben benieuwd hoe lang ze dit nog op TikTok laten staan want is niet echt goed voor zān imago denk
Zag het ook voorbij komen helaas! Hij leek altijd zo sympathiek, maar dit is wel echt een red flag ja!
Ben benieuwd hoe lang ze dit nog op TikTok laten staan want is niet echt goed voor zān imago denk
āDe beste man ziet er zelf uit als 42ā hahaha wel oprecht waar.
Edit: Zijn vorige vriendin ziet eruit alsof ze maat 32 ofzo heeft dus ik was al niet meer in de veronderstelling dat ik kans maakte
Snap ook niet waarom vrouwen van 24 hem willen
Ik vind hem grappig maar zo niet geil.
Ik zag net weer reels van Kalo
Het erge is nog dat ik zelf blijf kijken
I donāt let the gluut bepaal my life
Hahaha ja moet wel toch
Of op een van de andere klonen
hahahaahah dit had ik nodig ze moeten dit vaker doen
Shut off hahaha
Alcohol is iets dat je denkende mindā¦. Shut off
humblicity
En hoe erg hebben wij op de podcast van de zussen gewacht
Gemeen misschien, maar ik kan echt niet naar die stemmen luisteren. Bekakt Ʃn enorm nasaal.
En zo gruwwwwwelijk overdreeeeeeeven theatraaaal
Podcasts schieten sowieso als paddenstoelen uit de grond op het moment
Blijf het fascinerend vinden dat zoveel mensen zichzelf zo interessant vinden dat ze denken dat wildvreemden wekelijks naar hun gelul willen luisteren.
Edit: ik wil trouwens niet alle podcasts over 1 kam scheren. Er zijn natuurlijk wel daadwerkelijk nuttige en interessante. Maar ik bedoelde vooral influencers die over het leven/daten/liefde etc gaan praten alsof ze het wiel hebben uitgevonden.
Ik hoor ze echt al helemaal praten. Walllllllllgelijk
Maar het is nog echt zo ook, mensen lopen weg met influencers
Consumeren alles wat ze produceren, maakt niet uit wat het is.
Dit!!! āWe bespreken actuele onderwerpen en wat er in ons leven omgaat : )))ā
āNemen op scherpzinnige wijze de wereld om zich heen onder de loepā
āNemen vrienden die en die hun leven en wereld doorā
āKletsen je wekelijks bij over dingen die iedereen in het dagelijks leven mee te maken krijgtā
Dit zijn letterlijke zinnen uit podcastomschrijvingen uit de top10
What else is new
Is dit de podcast die je wist dat zou komen?
Ik had hem vorige week in een video zien zeggen dat hij t het liefste vond dat iemand ooit voor m had gedaan. Bonnie is volgens mij ook echt een ontzettend lieve vriendin.