hahahaahah dit had ik nodig ze moeten dit vaker doen
Shut off hahaha
Alcohol is iets dat je denkende mindâŠ. Shut off
humblicity
En hoe erg hebben wij op de podcast van de zussen gewacht
Gemeen misschien, maar ik kan echt niet naar die stemmen luisteren. Bekakt én enorm nasaal.
En zo gruwwwwwelijk overdreeeeeeeven theatraaaal
Podcasts schieten sowieso als paddenstoelen uit de grond op het moment
Blijf het fascinerend vinden dat zoveel mensen zichzelf zo interessant vinden dat ze denken dat wildvreemden wekelijks naar hun gelul willen luisteren.
Edit: ik wil trouwens niet alle podcasts over 1 kam scheren. Er zijn natuurlijk wel daadwerkelijk nuttige en interessante. Maar ik bedoelde vooral influencers die over het leven/daten/liefde etc gaan praten alsof ze het wiel hebben uitgevonden.
Ik hoor ze echt al helemaal praten. Walllllllllgelijk
Maar het is nog echt zo ook, mensen lopen weg met influencers
Consumeren alles wat ze produceren, maakt niet uit wat het is.
Dit!!! âWe bespreken actuele onderwerpen en wat er in ons leven omgaat : )))â
âNemen op scherpzinnige wijze de wereld om zich heen onder de loepâ
âNemen vrienden die en die hun leven en wereld doorâ
âKletsen je wekelijks bij over dingen die iedereen in het dagelijks leven mee te maken krijgtâ
Dit zijn letterlijke zinnen uit podcastomschrijvingen uit de top10
What else is new
Is dit de podcast die je wist dat zou komen?
Ik had hem vorige week in een video zien zeggen dat hij t het liefste vond dat iemand ooit voor m had gedaan. Bonnie is volgens mij ook echt een ontzettend lieve vriendin.
Ik vind Henry echt zo geweldig. Hij doet op TikTok ook mega droog mee met andere filmpjes. Ik vind het ook knap hoe hij dat met zoân serieuze blik allemaal kan haha.
Haha ja terwijl je Bram wel af en toe moeite ziet doen om zân gezicht in de plooi te houden.
Gandhi, do you even lift bro?
Ik vond dit ook echt een heel lief idee van Bonnie en denk dat ik haar ga na apen voor het cadeautje van een vriendin (die gek is op adventkalenders). Slim van dr ook om er 12 cadeautjes in te doen!
Ik wil even wat aandacht vragen voor deze bijzondere video. Ik heb dit kanaal ontdekt via een tip op dit forum en volg haar sindsdien. Deze Russische liet haar leven in Rusland zien en vluchtte met haar man en kind naar Georgie toen de oorlog uitbrak. Haar vader woont nog in Rusland, en niet ver van Ukraine vandaan. Hij vertelt in deze video over zijn vrijwilligerswerk in Mariupol. Hij vertelt over de afschuwelijke vernietiging en de mensen die nog wonen. En hoe hij probeert te helpen.
Deze had ik nog niet gezien maar haar kanaal is inderdaad echt een aanrader
Dit zijn misschien geen vragen waar wij het antwoord op hebben maar, hoe werkt zoiets? Als hij Russisch is en in Rusland woont, maakt deze exposure hem dan niet ontzettend kwetsbaar? Ik kan me niet voorstellen dat de overheid daar blij is met zijn getuigenissen en vrijwilligerswerk.
Ik weet dat ook niet precies. Maar er wordt niets politieks gezegd. Vanuit Russisch perspectief is dit âRussisch gebiedâ en hij helpt âRussenâ. Er is een moment waar hij benoemt dat hij contact heeft gehad met een OekraĂŻense vriend die aangeeft dat zij er vanuit OekraĂŻne niet kunnen komen en helpen, dus blij is met zijn hulp. Verder gaat het over mensen en menselijkheid, of wat daar van over is.
Dit is precies waarom ik geen witte mannen podcast luister. Ze presenteren t altijd zo van we bespreken hele bijzondere zaken. Maar t is altijd âHihihi neuken zo stout hihihiâ
Zag die ook voorbijkomen. Ook zoân dom antwoord van âNee, want die is alleen maar boosâ.