Het andere YouTubers/bloggers topic #21

hahahaahah dit had ik nodig :joy: ze moeten dit vaker doen

7 likes

Shut off hahaha

Alcohol is iets dat je denkende mind
. Shut off

20 likes

humblicity

9 likes

En hoe erg hebben wij op de podcast van de zussen gewacht :laughing:
Gemeen misschien, maar ik kan echt niet naar die stemmen luisteren. Bekakt én enorm nasaal.

6 likes

En zo gruwwwwwelijk overdreeeeeeeven theatraaaal

4 likes

Podcasts schieten sowieso als paddenstoelen uit de grond op het moment :sob:

Blijf het fascinerend vinden dat zoveel mensen zichzelf zo interessant vinden dat ze denken dat wildvreemden wekelijks naar hun gelul willen luisteren.

Edit: ik wil trouwens niet alle podcasts over 1 kam scheren. Er zijn natuurlijk wel daadwerkelijk nuttige en interessante. Maar ik bedoelde vooral influencers die over het leven/daten/liefde etc gaan praten alsof ze het wiel hebben uitgevonden.

35 likes

Ik hoor ze echt al helemaal praten. Walllllllllgelijk

4 likes

Maar het is nog echt zo ook, mensen lopen weg met influencers :stuck_out_tongue:
Consumeren alles wat ze produceren, maakt niet uit wat het is.

4 likes

Dit!!! ‘We bespreken actuele onderwerpen en wat er in ons leven omgaat : )))’
‘Nemen op scherpzinnige wijze de wereld om zich heen onder de loep’
‘Nemen vrienden die en die hun leven en wereld door’
‘Kletsen je wekelijks bij over dingen die iedereen in het dagelijks leven mee te maken krijgt’

Dit zijn letterlijke zinnen uit podcastomschrijvingen uit de top10

What else is new

13 likes

Is dit de podcast die je wist dat zou komen?

5 likes

Ik had hem vorige week in een video zien zeggen dat hij t het liefste vond dat iemand ooit voor m had gedaan. Bonnie is volgens mij ook echt een ontzettend lieve vriendin.

66 likes

Ik vind Henry echt zo geweldig. Hij doet op TikTok ook mega droog mee met andere filmpjes. :smiling_face_with_tear: Ik vind het ook knap hoe hij dat met zo’n serieuze blik allemaal kan haha.

19 likes

Haha ja terwijl je Bram wel af en toe moeite ziet doen om z’n gezicht in de plooi te houden.

Gandhi, do you even lift bro?

7 likes

Ik vond dit ook echt een heel lief idee van Bonnie en denk dat ik haar ga na apen voor het cadeautje van een vriendin (die gek is op adventkalenders). Slim van dr ook om er 12 cadeautjes in te doen!

8 likes

Ik wil even wat aandacht vragen voor deze bijzondere video. Ik heb dit kanaal ontdekt via een tip op dit forum en volg haar sindsdien. Deze Russische liet haar leven in Rusland zien en vluchtte met haar man en kind naar Georgie toen de oorlog uitbrak. Haar vader woont nog in Rusland, en niet ver van Ukraine vandaan. Hij vertelt in deze video over zijn vrijwilligerswerk in Mariupol. Hij vertelt over de afschuwelijke vernietiging en de mensen die nog wonen. En hoe hij probeert te helpen.

25 likes

Deze had ik nog niet gezien maar haar kanaal is inderdaad echt een aanrader

5 likes

Dit zijn misschien geen vragen waar wij het antwoord op hebben maar, hoe werkt zoiets? Als hij Russisch is en in Rusland woont, maakt deze exposure hem dan niet ontzettend kwetsbaar? Ik kan me niet voorstellen dat de overheid daar blij is met zijn getuigenissen en vrijwilligerswerk.

6 likes

Ik weet dat ook niet precies. Maar er wordt niets politieks gezegd. Vanuit Russisch perspectief is dit “Russisch gebied” en hij helpt “Russen”. Er is een moment waar hij benoemt dat hij contact heeft gehad met een Oekraïense vriend die aangeeft dat zij er vanuit Oekraïne niet kunnen komen en helpen, dus blij is met zijn hulp. Verder gaat het over mensen en menselijkheid, of wat daar van over is.

9 likes

Dit is precies waarom ik geen witte mannen podcast luister. Ze presenteren t altijd zo van we bespreken hele bijzondere zaken. Maar t is altijd “Hihihi neuken zo stout hihihi”

20 likes

Zag die ook voorbijkomen. Ook zo’n dom antwoord van “Nee, want die is alleen maar boos”.

3 likes