-verwijderd door moderator-
Ja Gio gaat wel ver. Weet dat hij vroeger ook wel eens content over zijn zus maakte.
Heb het even opgezocht :
Edit : Hij vond het allemaal wel gek dat die dingen over haar werden gezegd, maar maakte er dus wel een video over. Heb het idee dat hij dat toen ook wel gebruikte voor views.
Wat ik me trouwens ook afvraag, als de tumbnails van Jade worden gezien als kinderp*rno, vallen haar eigen ‘sexy’ instagram posts daar dan ook onder?
Hij is een verschrikkelijke hypocriet. Constant zeuren dat mensen dit soort dingen doen of hem een pedo etc noemen maar vervolgens wel in diverse vlogs seksueel getinte/suggestieve opmerkingen naar zijn zus maken, haar dikkerdje noemen etc. precies om dat soort comments te triggeren.
En dat doet hij ook zo met zijn “pedo imago”. Janken in interviews dat mensen gemeen zijn en er vervolgens zelf smakeloze grappen over maken. Dom jong.
Hij heeft ook zo’n verhaal dat hij eens helemaal door t lint is gegaan in het huis van zijn ouders, politie erbij etc. Dat komt ook regelmatig terug.
En wat betreft Jade en zijn exen, daar ging het laatst ook over. Hoop echt dat haar omgeving alert is. Maar ik betwijfel het.
Vind dit zo zorgelijk, juist omdat er heel veel jonge mensen en kinderen naar deze video’s kijken. En als je je afvraagt waarom ik het allemaal weet… ik werk met deze kinderen die deze video’s kijken, dus ik kijk af en toe eens zodat ik weet wat ze zien en waar ze het over hebben.
Op insta stories posten ze wel veel leuke recensies en ook wel overviews van de zaak! Dus ik denk/hoop het wel. Maar je gaat natuurlijk ook niet je lege toko filmen haha
Ja! Was heel leuk en lekker, maar vond het best wel duur. Het is ook echt een hele kleine zaak, wel mooi ingericht.
Ik vind het er leuk en lekker uitzien, ook een leuk concept. Benieuwd of t een beetje loopt.
Ik zie nu allemaal berichten dat Gio en Jade uit elkaar zouden zijn.
Ik las het op Facebook van VKmag, zou op een storiepost van haar gebaseerd zijn. Ze geeft nu zelf aan dat ze niet uit elkaar zijn.
Wel echt achterlijk dat volwassenen bezig zijn met of de relatie van een 18-jarige wel of niet over is
Dit, en daarnaast boeit het sommige ouders ook niet (helaas). Of niet genoeg in ieder geval. Ik heb een familielid die in de zomer met de kinderen naar de bioscoopfilm van de Bellinga’s is geweest. Toen geprobeerd het gesprek erover aan te gaan, of ze niet door had dat dit gewoon uitbuiting van die Bellinga kinderen was enz. Maar ach… ‘onze kinderen vinden het zo leuk dus ja…’ Dat zal ook wel voor al die andere youtubers zoals Gio en Enzo gelden.
Jaa ik had een vriendin die dat ook helemaal niet door had. En steeds ook bepaalde make up producten kocht want die en die influencer zei dat t goed was. En als ik daar dan wat over vertelde dan was ik negatief volgens haar
Reminder aan hoe kut het woord “plog” is.
En reminder aan een forummer die postte dat altijd als Cynth het woord “vlog” uitsprak dat klonk alsof er een kalf geboren werd.
Ja precies om deze reden. Aangezien dit laatst nog uitgebreid besproken werd.
Jade was door iemand gevraagd of het om Gio ging maar daar antwoordde ze nee op. Was van de week op insta
Ah jammer want ik gun haar echt een betere relatie.
Edit: oh ik las dit helemaal verkeerd haha ik dacht dat iemand vroeg of het uit was. Maar Gio wordt wel expliciet genoemd in die video en er zijn kamervragen gesteld.
Ik heb wel een beetje een zwak voor Jade. Ze was nog superjong toen ze Gio leerde kennen en was overduidelijk fangirl van hem. Logisch dat het voor haar voelt als een droom die uitkomt als hij haar dan aandacht geeft en haar vriend wil zijn (oftewel: textbook grooming). Dan ook nog eens meteen een serieus leven opbouwen samen, inmiddels samenwonen, wereld overreizen. En ze is pas 18. Kun je zeggen: ze kan ermee stoppen wanneer ze wil, maar lijkt me echt moeilijk als je zo blind bent van verliefdheid en je levens (nu al) zo met elkaar verweven zijn.
Gio heeft vandaag niet geupload en ook niks laten weten. Volg ‘m al best lang maar dit is denk nog nooit gebeurd? Wel toevallig dat Jade net even buiten de vlog wil blijven. Maar ze gaan over een paar dagen met het hele gezin en jade op vakantie dus ik denk dat we het wel snel zullen weten?
Lijkt me zo kut aan vlogger zijn. Tuurlijk je kiest er zelf voor, maar met problemen thuis enz weet de hele wereld ervan of doet de hele wereld alsof ze alles weten. Lijkt mij echt verschrikkelijk.
Bram heeft in een interview laten vallen dat alles onder de €30.000 schuld zou meevallen en dat hij wel nog €12.000 spaargeld heeft. Het bedrag is dus nog niet bekend en het ook niet bekend of hij ook een boete krijgt.