Bespeur ik daar enige teleurstelling (story Vita over geslacht baby)? Bij zowel vita als elise? Of vul ik dat zelf in
Nja tegenover de reactie van Joey val je al snel in het niet
Maar snap wel wat je bedoelt, miss hadden ze de hoop de podcast die richting in te duwen als ze allebei een meisje zouden gaan krijgen
Ik ging even kijken en wat een hysterisch gedoe zeg
Hij lijkt hier net de broer van Vita en Elise
Zeker een jongetje?
Ik dacht dat ook te zien, maar misschien dat zij al wisten wat het geslacht was op het moment van de reveal en dat ze daarom niet heel āverbaasdā reageren?
Vita wist al wat het geslacht was voor de gender reveal. Ze komt in de vlog wel heel enthousiast over. Elise dacht een meisje dus die was misschien wel een beetje teleurgesteldš
Kaartspellen zijn echt ineens het nieuwe influencer product haha. Eerst Elise, nu Robert Rodenburg en Nina en Kelvin zijn ook bezig met een (volgens mij zoān zelfde soort) kaartspel. Bij Robert vind ik het wel goed passen
Maar echt⦠vind het inderdaad bij Robert heel goed passen.
Dit openkaart van Robbert is precies hetzelfde als dat kaartspel van Elise? Diepere, open vragen om aan elkaar te stellen.
Wie had gedacht dat de EO met hun spel āKaarten op tafelā nog eens wereldse influencers zou influencen!
Het Kaarten op Tafel-spel biedt de mogelijkheid om op een leuke. ontspannen en een beetje prikkelende manier met elkaar in gesprek te raken over jezelf. de ander en God. Aan de hand van fotoās worden vragen beantwoord met betrekking tot persoonlijkheid. relaties en ontspanning. Hoe zien anderen mij? In de categorie ontmoeting zullen je medespelers het je vertellen.
Ik vind zoiets als kletspot oprecht leuk om met mijn vriend te doen. Openhartig gebruik ik op mijn werk (hulpverlening). Maar het wordt nu wel een beetje veel van hetzelfde denk ik.
Openhartig is bij ons op werk een keer ruzie over ontstaan
Haha ik ben nu heel benieuwd naar de aanleiding voor de ruzie was de vraag āMet wie zou je liever nooit meer samenwerken?ā Ofzo?
Iets soortgelijks wat heeeeelemaal verkeerd viel
Nu durft niemand die kaartjes ooit nog te opperen
Haha, kijk, die moeten we hebben!
Prachtig dit. Vooral dat mooie ābeetjeā prikkelende. Want al te prikkelend moeten we niet hebben natuurlijk
Ik denk dat zo“n kaartspel als Diep“r vooral geschikt is voor mensen die zichzelf heel interessant vinden en graag over zichzelf praten, Types als Wouter en Elise zelf. Vind het ook niet enorm origineel ofzo. Vraag me af hoe dat ook gaat in de ontwikkeling, in hoeverre een influencer dat allemaal zelf bedenkt, of dat enkel hun naam erop geplakt wordt.
Voor Bram de Wijs zou het meevallen als die belastingschuld onder de 30 duizend blijkt š« wat kut maar ook hoe is er nooit een lampje gaan branden dat het misschien niet klopt
Ahh, Gierige Gerda die Bram de Wijsā bonuskoopjes disst op Instagram. Het forum is full circle gekomen. Minke | Gierige Gerda on Instagram: "Speciaal bericht voor @bramdewijs.nl en iedereen die het moet horen. Hoge kortingen staan niet gelijk aan een goede deal. Volg me vooral als je meer uit je geld wil halen en geld wil besparen zonder de leuke dingen uit het leven op te geven. #bespaargeld #bespaarexpert #besparen"