Het andere YouTubers/bloggers topic #21

En nu dit :joy:

19 likes

Vreemd dat die ‘AI’ technologie bij allebei mega lipfillers berekent, het lijkt eerder gewoon zo’n strakgetrokken instagram filter met male gaze. Heel raar dat ze hier zo enthousiast over doen.

14 likes

Haha en dan ook die enge camera achtige vormen op de achtergrond

8 likes

Wow… je verwacht het niet he.

2 likes

Teske had ook iets soortgelijks op TikTok gepost zag ik.

Maar wel fijn dat ze in China/Rusland/de FBI nu weer een paar nieuwe gezichten erbij hebben om deep fakes e.d. mee te maken!

33 likes

Alsof zij iets om privacy geven :woman_shrugging:t2:

6 likes

Zal wel weer een of andere gare campagne zijn

7 likes

Helpt ook niet echt dat AI hier haar een lui oog heeft gegeven

6 likes

Ja dit is cool maar het lijkt nul procent op Mas en 100% op een geïdealiseerd lichaam dat niet op het hare lijkt.

Edit: ik keek net bij Gregor en die van hem lijken wel echt heel erg op hem.

18 likes

Ik ging nav jouw post op Gregors insta kijken, maar hij heeft een verlanglijstje in z’n bio staan. Wat is dat nou voor raars? Het verwijst naar allemaal kerstprularia op bol.com. -verwijderd door moderator-Heeft hij geen geld om dat zelf aan te schaffen ofzo? Dat vind ik pas bedelen.

20 likes

Had dit eerder bij Serena verwacht, maar Gregor kan er ook wat van

3 likes

is dit niet eerder per ongeluk gegaan haha?

5 likes

Wat??? Steeds als je denkt dat het niet gekker kan verzinnen ze weer iets

Ik zie nu ook dit, ben benieuwd welke kindjes hun kerstdorp gaan sponnen
Echt hoor hoe leven deze mensen met zichzelf

16 likes

Waarom doet zo iemand als Mascha mee aan zo’n sneaky campagne? Dat heeft ze toch helemaal niet nodig. Was zij niet ooit een van die groep die de social code over spon transparantie aan t promoten was?
Tenzij dit echt toeval is en ze het allemaal tegelijk opeens heel inspirerend vinden om AI art van zichzelf te zien maar dat vind ik moeilijk te geloven.
Vind dat hele AI kunst gedoe sowieso verschrikkelijk irritant, sommigen zijn er ook echt trots op alsof ze zelf wekenlang hebben staan schilderen ofzo. Heel raar.

7 likes

Maar dit is toch niet geschooi maar een gesponsorde post van Bol? Lijkt me een samenwerking

12 likes

Volgens mij heeft dat te maken met een samenwerking met Bol.com

10 likes

Nu is t opeens een ad, zie ik, maar toen Mascha die stories plaatste was daar niks van te bekennen. Eerst doen alsof je het zelf heel leuk vond en dan later opeens toevoegen dat het een ad is. Zo kut.

6 likes

Dit gaat niet over de stories van Mascha, maar de post van Gregor over zijn kerstdorp. Mascha heeft nog niets gepost over of het een ad is.

5 likes

Zou ook lekker zijn als het een ad is want ze heeft al gepost dat ze de app heeft verwijderd omdat haar telefoon ging flippen

11 likes

In plaats van de opmerking
“Mijn vierjarig nichtje kan dit ook.”
Krijgen we
”Mijn AI kan dit ook.”

Het is pure creatieve armoe. En ik vind het nogal ironisch dat influencers, die niets gratis doen, dit promoten. Schijnbaar is influencer werk waardevoller

Edit: AI jat toch alles bij de vleet om op dit soort plaatjes uit te komen, toch?

13 likes