Ik vind zoiets als kletspot oprecht leuk om met mijn vriend te doen. Openhartig gebruik ik op mijn werk (hulpverlening). Maar het wordt nu wel een beetje veel van hetzelfde denk ik.
Openhartig is bij ons op werk een keer ruzie over ontstaan
Haha ik ben nu heel benieuwd naar de aanleiding voor de ruzie was de vraag āMet wie zou je liever nooit meer samenwerken?ā Ofzo?
Iets soortgelijks wat heeeeelemaal verkeerd viel
Nu durft niemand die kaartjes ooit nog te opperen
Haha, kijk, die moeten we hebben!
Prachtig dit. Vooral dat mooie ābeetjeā prikkelende. Want al te prikkelend moeten we niet hebben natuurlijk
Ik denk dat zo“n kaartspel als Diep“r vooral geschikt is voor mensen die zichzelf heel interessant vinden en graag over zichzelf praten, Types als Wouter en Elise zelf. Vind het ook niet enorm origineel ofzo. Vraag me af hoe dat ook gaat in de ontwikkeling, in hoeverre een influencer dat allemaal zelf bedenkt, of dat enkel hun naam erop geplakt wordt.
Voor Bram de Wijs zou het meevallen als die belastingschuld onder de 30 duizend blijkt š« wat kut maar ook hoe is er nooit een lampje gaan branden dat het misschien niet klopt
Ahh, Gierige Gerda die Bram de Wijsā bonuskoopjes disst op Instagram. Het forum is full circle gekomen. Minke | Gierige Gerda on Instagram: "Speciaal bericht voor @bramdewijs.nl en iedereen die het moet horen. Hoge kortingen staan niet gelijk aan een goede deal. Volg me vooral als je meer uit je geld wil halen en geld wil besparen zonder de leuke dingen uit het leven op te geven. #bespaargeld #bespaarexpert #besparen"
Scherp gezien van GG, deze opportunity.
Ze heeft wel een vastomlijnde doelgroep.
Wel een goeie video om in slaap te komen. Even dood saaie mensen tellen.
Ik heb wel echt een enorme zwak voor haar vader die daar ook aan een tafel zit.
Omg maar echt allemaal hetzelfde haha. Klinkt zelfs alsof ze allemaal dezelfde stem hebben
love die man in het hoekje ja hah
Vooral voor de kaasplanken die hij altijd op tafel zet
Ik ben blij met mān vader hoor, maar ik zou die van haar wel als bonusvader of schoonvader willen hebben haha, lijkt me zoān leuke man. Vind Liesbeth ook heel erg leuk om te volgen.
Ik heb geld problemen en de belasting wil mijn geld maar hier is mijn nieuwe stoel die omhoog en omlaag kan, ook leuk voor mijn kat. Wel gesponsord dus jullie mogen niet zeuren dat ik echt compleet frustrerend overkom bij mensen die echt geen geld hebben, maar ik doe net alsof ik ook arm ben want dan kan ik weer nieuwe stompzinnige dingen kopen van het geld wat jullie doneren.
Flauw zeg, is er eindelijk iemand open over geld krijg je dit soort gezeik
Misschien heb ik iets gemist, maar doneren? Hij heeft toch geen actie gestart of iets dergelijks. Wel zijn Team Kijk Maar Even maar dat investeert ie in apparatuur etc toch? Dus hoezo hij koopt nu onnodige spullen?
Vind dit best wel een vervelende post. Ik ga het nu niet voor bram opnemen of iets. Maar dat hele ājij had toch geen geld hoe kan je wel dit betalenā vind ik zon vreselijk iets. Krijg ik t zelfde gevoel van als mensen die mensen met een uitkering verlinken.
En jaaahaaa bram heeft het niet zo zwaar en eigen schuld en blabla i know. Maar het gaat mij nu niet om hem. Maar op een ander neerkijken als diegene schulden heeft en toch geld uitgeeft.