Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Scherp gezien van GG, deze opportunity.

7 likes

Ze heeft wel een vastomlijnde doelgroep.

6 likes

Wel een goeie video om in slaap te komen. Even dood saaie mensen tellen.

6 likes

Ik heb wel echt een enorme zwak voor haar vader die daar ook aan een tafel zit.

30 likes

Omg maar echt allemaal hetzelfde haha. Klinkt zelfs alsof ze allemaal dezelfde stem hebben :sweat_smile:

love die man in het hoekje ja hah

6 likes

Vooral voor de kaasplanken die hij altijd op tafel zet

6 likes

Ik ben blij met m’n vader hoor, maar ik zou die van haar wel als bonusvader of schoonvader willen hebben haha, lijkt me zo’n leuke man. Vind Liesbeth ook heel erg leuk om te volgen.

9 likes

Ik heb geld problemen en de belasting wil mijn geld maar hier is mijn nieuwe stoel die omhoog en omlaag kan, ook leuk voor mijn kat. Wel gesponsord dus jullie mogen niet zeuren dat ik echt compleet frustrerend overkom bij mensen die echt geen geld hebben, maar ik doe net alsof ik ook arm ben want dan kan ik weer nieuwe stompzinnige dingen kopen van het geld wat jullie doneren.

15 likes

Flauw zeg, is er eindelijk iemand open over geld krijg je dit soort gezeik

49 likes

Misschien heb ik iets gemist, maar doneren? Hij heeft toch geen actie gestart of iets dergelijks. Wel zijn Team Kijk Maar Even maar dat investeert ie in apparatuur etc toch? Dus hoezo hij koopt nu onnodige spullen?

3 likes

Vind dit best wel een vervelende post. Ik ga het nu niet voor bram opnemen of iets. Maar dat hele “jij had toch geen geld hoe kan je wel dit betalen” vind ik zon vreselijk iets. Krijg ik t zelfde gevoel van als mensen die mensen met een uitkering verlinken.

En jaaahaaa bram heeft het niet zo zwaar en eigen schuld en blabla i know. Maar het gaat mij nu niet om hem. Maar op een ander neerkijken als diegene schulden heeft en toch geld uitgeeft.

76 likes

Ik snap het ook niet, want hij heeft die stoel gekregen en hij maakt er reclame voor. Met andere woorden hij verdient er geld mee ipv uitgeven. Zou raar zijn als dat ook niet meer mag.

15 likes

Ben je zo zuur omdat hij een stoel gesponsord krijgt terwijl hij er al een heeft?

6 likes

door dit ben ik in een youtube loophole beland met:

een soort mtv cribs maar dan van die fraternity houses??
en omgggg alle cliches zijn waar zo te zien, ik kan alleen maar denken neeee wat een bro’s

er is ook een jaarlijkse pike dream girl verkiezing, dit staat zo ver af van hoe m’n eigen studietijd was haha ik kan me er echt niks bij voorstellen

7 likes

Zo haal dat zand eens uit je anus joh

2 likes

Ik moet vooral gieren om die vent aan de bar die enorm chagerijnig kijkt en ingebouwd is door blonde vrouwen.

9 likes

Tobias en raki, het blijkt een gouden combinatie :joy: “Hoe heb jij geslapen?” “Geen idee.”

17 likes

Die man is haar vader (vent?) en hoe kan je nou van de zijkant beoordelen of iemand chagrijnig kijkt. Als je het fimpje waar dit een foto uit is bekijkt zie je de beste man heel vrolijk kijken en meezwaaien.

4 likes

Ha nee volgens mij doelt ze op deze beste man:

Met het biertje aan de bar

6 likes

Ok, dan heb ik niks gezegd. Als ik kijk waar op gereageerd wordt zie ik alleen een foto waar haar vader op staat en een link naar een story waar haar vader heel enthousiast begint te zwaaien.

3 likes