Zucht het XXXXXL KITSCHERIGE KERSTBOOM SEIZOEN 2022 IS GEOPEND ![]()
Over dat AI, ik denk dat day echt geen ad is, het is nu best populair op tiktok, dus vind het daarom ook niet vreemd dat ze allemaal tegelijk komen.
Ik heb door jullie Rebecca Denise ontdekt op YouTube en geniet echt van haar adventkalender unboxings haha š«¶š¼ā„ļø
Mijn vriend denkt trouwens door haar intro telkens dat ik naar Bonnie kijk haha
op canvas
of op een telefoonhoesje
Haha, nee volgens mij zitten die er niet (zo veel). Maar ik zie het best veel voorbij komen, dan gaat het een beetje om 'zo zou ik eruit zien in deze tijden/als ik een ⦠was", ik zag cowboy bijvoorbeeld voorbij komen, of tijdstippen uit het verleden e.dā¦
Ik heb er ook niks mee hoor.
https://vm.tiktok.com/ZMFQt5YsW/
Bonnie koopt via Alie express āVeganā Uggs. Sorry maar ik vertrouw ten eerste niet dat het Vegan is op alie. En letterlijk elke schoenen winkel ligt vol met nep uggs haha. Waarom trap je dan in t woordje vegan.
Die lijmresten ook aan de zijkant š«
Ik zou juist van AliExpress denken dat het vegan is! Vegan = gewoon plastic, toch? Lijkt me sterk dat ze daar echt schapenwol gaan gebruiken, veel te duur lol
Vegan met ter compensatie menselijk leed
Nja āvroegerā als je daar iets van fake fur kocht was het wss echt fur omdat dat daar gwn mag en t voor hun goedkoper was om dat te gebruiken. Ik vertrouw vegan dus niet via alie express.
En dan die YSD XieYe, zodat iedereen kan zien dat je lekker low budget Chinees shoot terwijl je denkt goed bezig te zijn want vegan
Ook deze comments (ook van Titia) waarom zou je het nog verdedigen
āHet is belangrijk dat je het ECHT gebruiktā
Rare manier van denken als het om wegwerp uggs gaat
Zoals die āfakeā fur sleutelhangers, die gekleurde bolletjes bont. Was gewoon echt konijn ![]()
Ahaahaha van Ali express nep UGGs kopen, mƔƔr ze zijn gelukkig wel āveganā. Sorry, maar hoe kun je jezelf nog serieus nemen dan.
Sorry maar die kortings code ook achterop dat dingā¦
Nou ja het dierenleed bij UGGs is wel extreem dus ik snap wel dat ze dan neppe koopt (nou ja eigenlijk niet want ik vind elke variant oerlelijk) en veel mensen die zich heel druk maken om dierenrechten zijn, naar mijn ervaring, minder bezig met mensenrechten. Ik snap alleen niet waarom dan van Aliexpress ipv letterlijk elke fysieke winkel ter wereld. Ookal is fast fashion uit winkels ook niet goed, naar mijn idee is Ali (ook in het kader van milieu) nog wel een gradatie erger.
Ja geen idee maar PVV-stemmers zijn ook altijd diehard dierenfan dus het komt best vaak voor volgens mij. Ik denk gewoon je kop in het zand steken?
Klopt. Daar val ik ook niet over. Alleen over het vegan gedeelte.
Het boeit me echt 0 wie wat waar koopt. Maar own gewoon dat je de goedkoopste optie wilt en het je verder niet boeit hoe en wat. Maar t via alie express kopen omdat het āveganā is vind ik gek want hoe weet je dat zeker aangezien hum bont wel echt was/is. En de winkels liggen vol met fake uggs die volgens mij gewoon teddy stof bevatten. Dus ook āveganā maar wss iets duurder.
Lijkt net een wifi code
De meeste nep uggs uit de winkel komen toch ook gewoon uit China? Misschien zijn het zelfs wel dezelfde fabrikanten die ook op Ali verkopen.
(Los van het feit waarom ik niet snap dat je een slechte kopie van zulke lelijke schoenen wil.)