Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Ik erger me bij de fomo show zo erg aan Daan de laatste tijd. Eigenlijk vind ik alleen Tobias leuk want Jasper is soms ook irritant. Maar Daan zit de hele tijd alleen maar te zeiken en als iemand anders enthousiast is gaat hij diegene een beetje stom uit staan lachen. Echt een onsympathieke gast.

7 likes

Ik bedoelde inderdaad de jongere man rechts.

2 likes

Oh ik heb het dus juist andersom haha. Ik vond Tobias en Jasper eerst heel leuk, maar ik vind Daan de laatste tijd juist sympathieker en wat meer nuchter overkomen dan de rest.

Maar ik loop wel achter met kijken dus misschien draait het straks weer om als ik alles gezien heb.

9 likes

Ik keek het ook net

Vind Tobias altijd wel grappig, maar hij kopt serieus iets van 8 shots raki naast bier en wijn.

Word al misselijk bij het idee, dan heb je wel echt tolerantie.

13 likes

Oh ik vond Tobias eerst niet leuk omdat hij me FVD vibes gaf qua type persoon maar volgens mij is hij dat helemaal niet (maar wel qua looks haha). Ik vind het wel leuk dat hij zo gepassioneerd is over zijn interesses, en ik hou ook van koken en dieren dus mijn sympathie is wel gegroeid voor hem haha. Jasper vind ik soms leuk maar ik vind het irritant dat hij altijd alles en iedereen de schuld geeft als hij zelf iets niet kan. Ik ben benieuwd of je mening verandert als je meer kijkt want de laatste tijd vind ik hem echt een negatieve zeikerd.

4 likes

Ja echt he. Ik.vond t ook gek hoe hij de volgende dag nog best fris was. Ik zou echt gestorven zijn.

9 likes

Er is bijna niemand die ik irritanter vind dan die Jasper van de FOMO show. Tobias en Daan vind ik wel leuk.

6 likes

@vitaminwater ik heb je soulmate gevonden

5 likes

Ik vind het wel leuk als tobias en daan hem zo behandelen alsof t een klein kindje van 5 is die ze ergens in een grot hebben gevonden.

37 likes

Ik ging echt stuk om deze aflevering :rofl: hoe Tobi ook terug naar de auto loopt als ze afscheid nemen van die mensen :sob:

4 likes

Ja altijd als ze hem een vieze hobbit noemen :ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:

Ook mooi dat die Bosnische man hem gewoon een hele spitskool en winterpeen gaf haha, onbekend met het begrip Vegan.

19 likes

Ja het ergste wat hij doet is een dutje en vragen of iemand tot de rivierelven behoort haha.

15 likes

Had haar hier toevallig een bericht over gestuurd (zo van “witte cisvrouw vindt dat De Kroeg meer kleur mag hebben”) en ze antwoordde net dat ze het ermee eens is, maar zelf niet goed weet hoe ze dat moet veranderen. Leuk wel dat ze wel even de moeite neemt om op deze feedback te reageren.
Veel influencers zou het weinig uitmaken zo lang hun pagina/zaken goed lopen

4 likes

Uh? Maar wat kan zij hier aan doen? Het was toch een open uitnodiging waar iedereen op in mocht gaan?

8 likes

Je kan je ook afvragen waarom je een bepaalde doelgroep wel of niet aanspreekt

12 likes

Dit inderdaad. Denk dat de manier waarop influencers zich profileren te maken heeft met welke mensen je bereikt. Dus daar kan ze in principe wel “aan doen”.

4 likes

Maar is dat erg? Het is niet dat bepaalde mensen daar niet welkom waren.

Haar content spreekt blijkbaar het type witte hockeymeisje aan. Als ze met haar content iedereen zou proberen aan te spreken spreekt ze daarmee niemand aan. Het is nou eenmaal slimmer om een specifieke doelgroep aan te spreken en zo een trouw publiek te creëeren.
En als je dit helemaal door zou redeneren dan kun je zeggen dat geen enkel medium 100% inclusief is.

12 likes

Maar haar doelgroep is blijkbaar “zichzelf”. Er zijn allemaal kopietjes van haarzelf gekomen.

Wat kan zij daar aan doen? Als je je leven deelt online dan is het toch logisch dat mensen die zich in jou kunnen herkennen en dus op jou lijken zich aangesproken voelen

6 likes

Maar waarom zou dit moeten? Iedereen is vrij om te volgen wie hij of zij wilt en ook iedereen kon naar die kroeg. Ik heb een nogal uit de hand gelopen insta over mijn kat dus mijn volgers zullen zeer waarschijnlijk daar iets mee hebben. Ik zou toch een beetje raar staan te kijken als mensen van mijn verwachten dat ik stop met kattenfoto’s of minder kattenfoto’s en dan ik dan hondenplaatjes moet gaan plaatsen omdat ik dan hondenliefhebbers onder mijn volgers krijg. Je mag mij als hondenliefhebber prima volgen, je bent van harte welkom maar ik plaats foto’s van mijn katten.

4 likes

Niks moet, ze wil het blijkbaar zelf zoals ze schrijft (al vind ik eigenlijk dat iedereen zichzelf weleens achter de oren mag krabben als je zo niet divers bent). En hondenliefhebbers en kattenliefhebbers vergelijken met witte mensen en mensen van kleur vind ik echt heel raar. Je hebt het over een inhoudelijk andere interesse in het eerste geval, in het tweede geval over het uiterlijk en de achtergrond van mensen, dat is echt iets totaal anders.

6 likes