Moment waarbij vragen/dilemma’s worden gedeeld. FF via stories dus. @macklemore ik snap het eigenlijk wel, niet iedereen heeft een omgeving waarmee ze bepaalde dingen kunnen delen/over kunnen discussiëren
Herinner me oa onderwerpen als ‘man blijkt bezet moet ik het de vrouw vertellen’, maar ook adviezen over carrière/solliciteren enz
Dus eigenlijk gewoon het forum op insta en dan ook precies even divers
Yes precies want het forum is net zo niet divers als de kroeg. Denk ik altijd als ik bepaalde stellingen/polls etc lees.
vind het allemaal echt een non-discussie maar weet wel zeker dat het forum een stuk diverser is (qua leeftijd, lichaam, kleur, en vast nog meer) dan deze groep😂 geen afspiegeling van de samenleving uiteraard, maar ook niet zulke taferelen als op de foto
Maar die mensen die daar geen aansluiting in kunnen vinden gaan het ook niet met vrienden bespreken in een kroeg, dus voor wie is het dan leuk om dat ‘live’ te gaan doen?
Klopt hoor, heb je helemaal gelijk in. Bedoelde meer dat vrijwel alles een bepaalde bubbel is en dit forum ook net zo geen diverse afspiegeling is van de samenleving (overwegend vrouw, hoogopgeleid, tussen eind 20-begin 30, links politiek georienteerd, veel zorg/overheidsberoepen etc).
Alfie en Zoe hebben me net beide bij de neus gehad. Alfie had als vlogtitel ‘Decorating the house for Christmas’ Nou, niet dus. Alleen maar geblaat over hoe hij niet van kriebelige truien houdt en over hoe graag ie wel niet pannekoeken voor ontbijt eet. Afijn, de vlog van Zoe was ook alleen maar geklets en een kort stukje waarin ze 24!!! boeken aan het inpakken was als een soort adventkalender voor haar dochtertje.
Me wel goed vermaakt met de kerstboom stories van Lovaeij. A++ would watch again.
“Ik wil een soort feeën vlinder droomvlucht but make it Euphoria en spicy.”
Same. Die poll gisteren over de beste film uit je geboortejaar was ook confronterend Gelukkig was ik niet de enige met E.T. (shoutout @FrauHelga , goed bouwjaar!)
Ja ik wilde je taggen maar wist niet meer zeker of jij dat toen was met dat headboard
Ik vind het wel vies om het zo als ‘lokkertje’ te brengen, voor ze het naar buiten brengen.
Het gaat wel over een koppel met kinderen en nog in verwachting ook.
Ik zag laatst inderdaad dat iemand onder een reel van Elisw had geschreven dat iedereen weet dat Wouter meermaals vreemd gaat en daarna heeft juicechannel een oproep geplaatst over wat mensen nog meer weten. Vind het echt te bizar voor woorden dat dit nu normaal is met juicechannels.
Waar lees je dat?
Denk dit…
-verwijderd door moderator-
Dit zegt precies niks
Wat een vreselijk kanaal en wat moet dat nu kut zijn voor w en e… gaat ons helemaal niks aan.
En dat gaan ze onderzoeken omdat een onbekend iemand ergens een comment plaatst. Gedegen journalistiek wel🙈 Die trol kan zoveel zeggen, zuigt het waarschijnlijk uit zijn dikke duim. Lullig om dit zomaar de wereld in te helpen
Ik post hier normaal nooit maar Ik kwam wat dagen geleden toevallig op de Instagram van sanneke89 maar lieve help, wat een zeur is dat zeg!
Meine gute
Ik denk eigenlijk dat ze gaan melden dat er juist helemaal geen bewijs is…
Maar als je toch keer op keer tegen dit soort dingen aanloopt, waarom ga je dan nog?
Of waarom verdiep je niet wat beter in de plek waar je heen gaat voordat je boekt.
Ik vind haar echt een enorm zeikwijf. En haar vriend past perfect bij haar want die is net zo negatief