Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Same. Die poll gisteren over de beste film uit je geboortejaar was ook confronterend :sweat_smile: Gelukkig was ik niet de enige met E.T. (shoutout @FrauHelga , goed bouwjaar!) :older_woman:t3:

7 likes

Ja ik wilde je taggen maar wist niet meer zeker of jij dat toen was met dat headboard :smile:

5 likes

Ik vind het wel vies om het zo als ‘lokkertje’ te brengen, voor ze het naar buiten brengen.

Het gaat wel over een koppel met kinderen en nog in verwachting ook.

30 likes

Ik zag laatst inderdaad dat iemand onder een reel van Elisw had geschreven dat iedereen weet dat Wouter meermaals vreemd gaat en daarna heeft juicechannel een oproep geplaatst over wat mensen nog meer weten. Vind het echt te bizar voor woorden dat dit nu normaal is met juicechannels.

6 likes

Waar lees je dat?

2 likes

Denk dit…

-verwijderd door moderator-

Dit zegt precies niks

5 likes

Wat een vreselijk kanaal en wat moet dat nu kut zijn voor w en e… gaat ons helemaal niks aan.

3 likes

En dat gaan ze onderzoeken omdat een onbekend iemand ergens een comment plaatst. Gedegen journalistiek wel🙈 Die trol kan zoveel zeggen, zuigt het waarschijnlijk uit zijn dikke duim. Lullig om dit zomaar de wereld in te helpen

7 likes

Ik post hier normaal nooit maar Ik kwam wat dagen geleden toevallig op de Instagram van sanneke89 maar lieve help, wat een zeur is dat zeg!

Meine gute :unamused:

5 likes

Ik denk eigenlijk dat ze gaan melden dat er juist helemaal geen bewijs is…

4 likes

Maar als je toch keer op keer tegen dit soort dingen aanloopt, waarom ga je dan nog?

Of waarom verdiep je niet wat beter in de plek waar je heen gaat voordat je boekt.

Ik vind haar echt een enorm zeikwijf. En haar vriend past perfect bij haar want die is net zo negatief

46 likes

Met black friday want dan is het extra rustig

36 likes

Hoe kun je iets positiefs melden als iemand alleen maar negatief loopt te zijn en over alles loopt te zeiken?

9 likes

Ik ging even door haar stories heen maar los van het overprikkeld zijn is het alleen maar dat vanalles tegenvalt, de bedden zijn hard, alles is duur (goh), het is druk (goh). En tijdens haar vakantie op Mallorca was het niet anders. Waarom ga je dan überhaupt op vakantie als het je elke keer zo zwaar valt en zo tegenvalt allemaal? Het lijkt mij dat ze het geld dat ze hieraan uitgeeft dan ook wel anders zou kunnen gebruiken, aangezien ze het niet zo breed heeft…

28 likes

Ze mag haar geld uitgeven aan wat ze wil, maar dit is voor haar toch juist niet leuk en ontspannend op deze manier? Zo komt het in elk geval niet over.

6 likes

Ik ging ook stuk om de verontwaardiging over de kerstmarkt daar, ja er waren poffertjes en curryworst dus niet eens authentiek :sob::joy: sorry maar wat verwacht je van een kerstmarkt dan

24 likes

Nou eerlijk het is toch niet heel anders dan bonnie op vakantie.

10 likes

Boehoe Sanneke doet stom ik wil mijn geld terug! Owwwww wacht.

9 likes

Jill verteld in haar laatste video dat ze weer een relatie heeft. Leuk voor haar! :blush:

39 likes

Er is niks positiefs te melden

9 likes