Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Met black friday want dan is het extra rustig

36 likes

Hoe kun je iets positiefs melden als iemand alleen maar negatief loopt te zijn en over alles loopt te zeiken?

9 likes

Ik ging even door haar stories heen maar los van het overprikkeld zijn is het alleen maar dat vanalles tegenvalt, de bedden zijn hard, alles is duur (goh), het is druk (goh). En tijdens haar vakantie op Mallorca was het niet anders. Waarom ga je dan überhaupt op vakantie als het je elke keer zo zwaar valt en zo tegenvalt allemaal? Het lijkt mij dat ze het geld dat ze hieraan uitgeeft dan ook wel anders zou kunnen gebruiken, aangezien ze het niet zo breed heeft…

28 likes

Ze mag haar geld uitgeven aan wat ze wil, maar dit is voor haar toch juist niet leuk en ontspannend op deze manier? Zo komt het in elk geval niet over.

6 likes

Ik ging ook stuk om de verontwaardiging over de kerstmarkt daar, ja er waren poffertjes en curryworst dus niet eens authentiek :sob::joy: sorry maar wat verwacht je van een kerstmarkt dan

24 likes

Nou eerlijk het is toch niet heel anders dan bonnie op vakantie.

10 likes

Boehoe Sanneke doet stom ik wil mijn geld terug! Owwwww wacht.

9 likes

Jill verteld in haar laatste video dat ze weer een relatie heeft. Leuk voor haar! :blush:

39 likes

Er is niks positiefs te melden

9 likes

“hoeveel heb je voor dat koekje betaald? 2 pond? Hoeveel is dat omgerekend?”

5 likes

Tien gulden.

18 likes

Ja dat vond ik wel echtttt overdreven. Die koekjes zijn heerlijk en ook nog eens huge🙄

Oh oeps dit moest een reactie op @Alchemy zijn

Wat toevallig Cynthia en Mascha hebben allebei AI plaatjes van zichzelf op dezelfde app gekocht. Zelf gekocht, geen reclame, gewoon tof om te delen.

4 likes

Maar wie was de eerste?

22 likes

Nu Cynthia :joy:

12 likes

Ik vind dit echt heel creepy en ook niet op Mascha lijken.

7 likes

Met de mededeling ‘geen spon, zelf gevonden’ en dan bij beide meiden tegenkomen… daaaaag geloofwaardigheid!

13 likes

Haha ja dit viel mij ook op vanochtend. En dan ook zo prominent :joy:

3 likes

Doet me denken aan dat je vroeger zo’n filter over je foto’s kon doen. Vind het er echt niet mooi uitzien.

9 likes

En nu dit :joy:

19 likes