Met black friday want dan is het extra rustig
Hoe kun je iets positiefs melden als iemand alleen maar negatief loopt te zijn en over alles loopt te zeiken?
Ik ging even door haar stories heen maar los van het overprikkeld zijn is het alleen maar dat vanalles tegenvalt, de bedden zijn hard, alles is duur (goh), het is druk (goh). En tijdens haar vakantie op Mallorca was het niet anders. Waarom ga je dan überhaupt op vakantie als het je elke keer zo zwaar valt en zo tegenvalt allemaal? Het lijkt mij dat ze het geld dat ze hieraan uitgeeft dan ook wel anders zou kunnen gebruiken, aangezien ze het niet zo breed heeft…
Ze mag haar geld uitgeven aan wat ze wil, maar dit is voor haar toch juist niet leuk en ontspannend op deze manier? Zo komt het in elk geval niet over.
Ik ging ook stuk om de verontwaardiging over de kerstmarkt daar, ja er waren poffertjes en curryworst dus niet eens authentiek sorry maar wat verwacht je van een kerstmarkt dan
Nou eerlijk het is toch niet heel anders dan bonnie op vakantie.
Boehoe Sanneke doet stom ik wil mijn geld terug! Owwwww wacht.
Jill verteld in haar laatste video dat ze weer een relatie heeft. Leuk voor haar!
Er is niks positiefs te melden
“hoeveel heb je voor dat koekje betaald? 2 pond? Hoeveel is dat omgerekend?”
Tien gulden.
Ja dat vond ik wel echtttt overdreven. Die koekjes zijn heerlijk en ook nog eens huge🙄
Oh oeps dit moest een reactie op @Alchemy zijn
Wat toevallig Cynthia en Mascha hebben allebei AI plaatjes van zichzelf op dezelfde app gekocht. Zelf gekocht, geen reclame, gewoon tof om te delen.
Maar wie was de eerste?
Nu Cynthia
Met de mededeling ‘geen spon, zelf gevonden’ en dan bij beide meiden tegenkomen… daaaaag geloofwaardigheid!
Haha ja dit viel mij ook op vanochtend. En dan ook zo prominent
Doet me denken aan dat je vroeger zo’n filter over je foto’s kon doen. Vind het er echt niet mooi uitzien.