Het andere YouTubers/bloggers topic #21

“hoeveel heb je voor dat koekje betaald? 2 pond? Hoeveel is dat omgerekend?”

5 likes

Tien gulden.

18 likes

Ja dat vond ik wel echtttt overdreven. Die koekjes zijn heerlijk en ook nog eens huge🙄

Oh oeps dit moest een reactie op @Alchemy zijn

Wat toevallig Cynthia en Mascha hebben allebei AI plaatjes van zichzelf op dezelfde app gekocht. Zelf gekocht, geen reclame, gewoon tof om te delen.

4 likes

Maar wie was de eerste?

22 likes

Nu Cynthia :joy:

12 likes

Ik vind dit echt heel creepy en ook niet op Mascha lijken.

7 likes

Met de mededeling ‘geen spon, zelf gevonden’ en dan bij beide meiden tegenkomen… daaaaag geloofwaardigheid!

13 likes

Haha ja dit viel mij ook op vanochtend. En dan ook zo prominent :joy:

3 likes

Doet me denken aan dat je vroeger zo’n filter over je foto’s kon doen. Vind het er echt niet mooi uitzien.

9 likes

En nu dit :joy:

19 likes

Vreemd dat die ‘AI’ technologie bij allebei mega lipfillers berekent, het lijkt eerder gewoon zo’n strakgetrokken instagram filter met male gaze. Heel raar dat ze hier zo enthousiast over doen.

14 likes

Haha en dan ook die enge camera achtige vormen op de achtergrond

8 likes

Wow… je verwacht het niet he.

2 likes

Teske had ook iets soortgelijks op TikTok gepost zag ik.

Maar wel fijn dat ze in China/Rusland/de FBI nu weer een paar nieuwe gezichten erbij hebben om deep fakes e.d. mee te maken!

33 likes

Alsof zij iets om privacy geven :woman_shrugging:t2:

6 likes

Zal wel weer een of andere gare campagne zijn

7 likes

Helpt ook niet echt dat AI hier haar een lui oog heeft gegeven

6 likes

Ja dit is cool maar het lijkt nul procent op Mas en 100% op een geïdealiseerd lichaam dat niet op het hare lijkt.

Edit: ik keek net bij Gregor en die van hem lijken wel echt heel erg op hem.

18 likes

Ik ging nav jouw post op Gregors insta kijken, maar hij heeft een verlanglijstje in z’n bio staan. Wat is dat nou voor raars? Het verwijst naar allemaal kerstprularia op bol.com. -verwijderd door moderator-Heeft hij geen geld om dat zelf aan te schaffen ofzo? Dat vind ik pas bedelen.

20 likes