Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Had dit eerder bij Serena verwacht, maar Gregor kan er ook wat van

3 likes

is dit niet eerder per ongeluk gegaan haha?

5 likes

Ik heb die directe link verwijderd want het is een referral link. En Gregor hoeft geen geld aan ons te verdienen + die links zijn sowieso niet toegestaan hier.

20 likes

Wat??? Steeds als je denkt dat het niet gekker kan verzinnen ze weer iets

Ik zie nu ook dit, ben benieuwd welke kindjes hun kerstdorp gaan sponnen
Echt hoor hoe leven deze mensen met zichzelf

16 likes

Schandalig gewoon. Ik moet mn woorden terug nemen van een paar dagen geleden toen ik zei dat het geschooi van influencers wel mee valt. Gre spant toch wel de kroon.

6 likes

Waarom doet zo iemand als Mascha mee aan zo’n sneaky campagne? Dat heeft ze toch helemaal niet nodig. Was zij niet ooit een van die groep die de social code over spon transparantie aan t promoten was?
Tenzij dit echt toeval is en ze het allemaal tegelijk opeens heel inspirerend vinden om AI art van zichzelf te zien maar dat vind ik moeilijk te geloven.
Vind dat hele AI kunst gedoe sowieso verschrikkelijk irritant, sommigen zijn er ook echt trots op alsof ze zelf wekenlang hebben staan schilderen ofzo. Heel raar.

7 likes

Maar dit is toch niet geschooi maar een gesponsorde post van Bol? Lijkt me een samenwerking

12 likes

Volgens mij heeft dat te maken met een samenwerking met Bol.com

10 likes

Nu is t opeens een ad, zie ik, maar toen Mascha die stories plaatste was daar niks van te bekennen. Eerst doen alsof je het zelf heel leuk vond en dan later opeens toevoegen dat het een ad is. Zo kut.

6 likes

Dit gaat niet over de stories van Mascha, maar de post van Gregor over zijn kerstdorp. Mascha heeft nog niets gepost over of het een ad is.

5 likes

Zou ook lekker zijn als het een ad is want ze heeft al gepost dat ze de app heeft verwijderd omdat haar telefoon ging flippen

11 likes

In plaats van de opmerking
“Mijn vierjarig nichtje kan dit ook.”
Krijgen we
”Mijn AI kan dit ook.”

Het is pure creatieve armoe. En ik vind het nogal ironisch dat influencers, die niets gratis doen, dit promoten. Schijnbaar is influencer werk waardevoller

Edit: AI jat toch alles bij de vleet om op dit soort plaatjes uit te komen, toch?

13 likes

Zucht het XXXXXL KITSCHERIGE KERSTBOOM SEIZOEN 2022 IS GEOPEND :crazy_face:

12 likes

Over dat AI, ik denk dat day echt geen ad is, het is nu best populair op tiktok, dus vind het daarom ook niet vreemd dat ze allemaal tegelijk komen.

1 like

Ik heb door jullie Rebecca Denise ontdekt op YouTube en geniet echt van haar adventkalender unboxings haha 🫶🏼♥️

Mijn vriend denkt trouwens door haar intro telkens dat ik naar Bonnie kijk haha

13 likes

op canvas
of op een telefoonhoesje

12 likes

Haha, nee volgens mij zitten die er niet (zo veel). Maar ik zie het best veel voorbij komen, dan gaat het een beetje om 'zo zou ik eruit zien in deze tijden/als ik een … was", ik zag cowboy bijvoorbeeld voorbij komen, of tijdstippen uit het verleden e.d…

Ik heb er ook niks mee hoor.

5 likes

https://vm.tiktok.com/ZMFQt5YsW/

Bonnie koopt via Alie express “Vegan” Uggs. Sorry maar ik vertrouw ten eerste niet dat het Vegan is op alie. En letterlijk elke schoenen winkel ligt vol met nep uggs haha. Waarom trap je dan in t woordje vegan.

26 likes

Die lijmresten ook aan de zijkant 🫠

18 likes

Ik zou juist van AliExpress denken dat het vegan is! Vegan = gewoon plastic, toch? Lijkt me sterk dat ze daar echt schapenwol gaan gebruiken, veel te duur lol

6 likes