Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Vegan met ter compensatie menselijk leed

74 likes

Vreselijk :laughing: zegt ze ook nog ‘oh ze zien er zooooo goed uit’ Jaja.

6 likes

Nja “vroeger” als je daar iets van fake fur kocht was het wss echt fur omdat dat daar gwn mag en t voor hun goedkoper was om dat te gebruiken. Ik vertrouw vegan dus niet via alie express.

10 likes

En dan die YSD XieYe, zodat iedereen kan zien dat je lekker low budget Chinees shoot terwijl je denkt goed bezig te zijn want vegan

11 likes

Ook deze comments (ook van Titia) waarom zou je het nog verdedigen
“Het is belangrijk dat je het ECHT gebruikt”
Rare manier van denken als het om wegwerp uggs gaat

18 likes

Zoals die “fake” fur sleutelhangers, die gekleurde bolletjes bont. Was gewoon echt konijn :weary:

5 likes

Ahaahaha van Ali express nep UGGs kopen, máár ze zijn gelukkig wel ‘vegan’. Sorry, maar hoe kun je jezelf nog serieus nemen dan.

47 likes

Sorry maar die kortings code ook achterop dat ding

18 likes

Nou ja het dierenleed bij UGGs is wel extreem dus ik snap wel dat ze dan neppe koopt (nou ja eigenlijk niet want ik vind elke variant oerlelijk) en veel mensen die zich heel druk maken om dierenrechten zijn, naar mijn ervaring, minder bezig met mensenrechten. Ik snap alleen niet waarom dan van Aliexpress ipv letterlijk elke fysieke winkel ter wereld. Ookal is fast fashion uit winkels ook niet goed, naar mijn idee is Ali (ook in het kader van milieu) nog wel een gradatie erger.

16 likes

Dit vind ik altijd zo bijzonder he? Hoe verantwoord je deze naar jezelf?

19 likes

Ja geen idee maar PVV-stemmers zijn ook altijd diehard dierenfan dus het komt best vaak voor volgens mij. Ik denk gewoon je kop in het zand steken?

2 likes

Klopt. Daar val ik ook niet over. Alleen over het vegan gedeelte.
Het boeit me echt 0 wie wat waar koopt. Maar own gewoon dat je de goedkoopste optie wilt en het je verder niet boeit hoe en wat. Maar t via alie express kopen omdat het “vegan” is vind ik gek want hoe weet je dat zeker aangezien hum bont wel echt was/is. En de winkels liggen vol met fake uggs die volgens mij gewoon teddy stof bevatten. Dus ook “vegan” maar wss iets duurder.

6 likes

Lijkt net een wifi code

9 likes

De meeste nep uggs uit de winkel komen toch ook gewoon uit China? Misschien zijn het zelfs wel dezelfde fabrikanten die ook op Ali verkopen.

(Los van het feit waarom ik niet snap dat je een slechte kopie van zulke lelijke schoenen wil.)

2 likes

Speciësisme. Echt een kutwoord haha maar eigenlijk is dat hetzelfde als mensen die varken, koe en kip eten helemaal prima vinden maar honden- en kattenvlees opeens als het toppunt van wreed en inhumaan zien.

26 likes

Dat is toch van het niveau wel vlees eten maar geen paardenvlees want persoon houdt veel van paarden/paardrijden

Objectief niet logisch, wel hoe sommige mensen denken :woman_shrugging:

Wat vuile bitch zegt

5 likes

Nja echte Uggs worden ook in China gemaakt

5 likes

Zon affiliate link he, er wordt altijd gezegd “ik ontvang een klein percentage van je aankoop”. Maar hoeveel eigenlijk?

Volgens mij verschilt dat van 5% tot 50%

4 likes

Ja vond ik ook, maar ben benieuwd bij al die linkjes nu bij Bonnie.
En ook met Snuggs of Emma, die bedden. Dan ontvangen influencers toch ook geld per keer gebruikte kortingscode? Benieuwd hoeveel dat oplevert.

3 likes