Ik ken iemand met 15.000 volgers en die houdt er ongeveer een paar honderd euro per jaar aan over. Zij doet voornamelijk via aliexpress, bol.com en fitness websites. Dus zal bij Bonnie dan nog wel een stukje hoger zijn.
Ik ben ook benieuwd hoeveel geld influencers krijgen met die Arme Angels, ik zie dit echt vaker dan ik zou willen zien
Ik kreeg met mijn blog al een paar honderd euro per jaar en zoveel lezers had ik niet.
Promootte jij het actief? Want zij heeft het niet echt heel duidelijk ergens staan en deelt alleen afentoe een link in haar stories en ze heeft ze nergens vaststaan op haar profiel.
Nee waren linkjes in de tekst. Verder deed ik er niks mee. Ook niet op social.
Oh wel lekker dat je er zoveel mee verdiende dan!
Geen idee waarom het bij haar dan zo âlaagâ is. Misschien omdat er zo verschrikkelijk veel fitness influencers zijn dan.
Hahahaha
Ik heb een tijdje in de dierenrechtenbeweging rondgelopen en daar was het argument vaak: dieren zijn per definitie onschuldig/doen nooit slechte dingen en kunnen niet voor zichzelf opkomen. Mensen doen en kunnen dat wel dus ik geef alleen om dierenrechten en niet om mensenrechten. Heel bijzonder Moet er wel bij zeggen dat dit de minderheid was hoor, de meeste mensen die veel doen voor dierenrechten zijn in mijn ervaring over de hele linie wel activistisch, ook voor mensen.
hahahahahaa ik dacht ook âhuhâ maar eigenlijk is dit ook gewoon een kut gebruikersnaam. (blame fangirl23 mis haar)
Weet niet zeker of ze hier nog besproken wordt, maar Sanne is weer eens aan het klagen dat ze zo weinig spondeals kan fixen in tegenstelling tot andere (kleinere) influencers. Word zo moe van haar eeuwig geklaag over geld. Ze was dit jaar in Disney, Mallorca en vorige week nog in Londen en ze woont nu ook samen met haar vriend die volgens mij veel leuke dingen voor haar doet. En dan altijd maar klagen over alles en om tikkies bij je volgers vragen, pfff⌠ik herinner me nog die keer dat ze volgers om geld vroeg omdat van alles in de keuken van haar moeder vervangen moest worden. Mensen doneerden geld maar daarna hoorde je er nooit meer wat over. Ok einde rant
Je kunt 'r ontvolgen hè.
@lisaanna ik kreeg sowieso al per klik betaald. En vaak zag ik naderhand dat iemand dan via die site een tas van 500 euro ofzo had gekocht. Dan tikte het voor mij wel aan.
Laat mij mân irritainment hebben
Ze heeft zeker tegenslagen gehad. Maar ik kan me ook herinneren dat mensen haar vaak hulp aan boden of tips voor werk gaven en ze die mensen dan vooral afkatte. Dan gaat je situatie natuurlijk ook niet veranderen. Vera en Teske hebben natuurlijk ook hard moeten werken om zo groot te worden.
Ik snap Sanne ook wel. Ze heeft wel de negatieve kanten van het influencer zijn (overal commentaar op krijgen), maar niet de positieve (de spondeals).
Ik denk eerlijk gezegd dat haar houding daar aan bij draagt.
Klopt. Maar ik bedoelde daarnaast ook in algemene zin het geklaag over geld en vragen om donaties van volgers. Ik ken genoeg mensen die ook hard werken en - zeker nu - echt niet in hetzelfde jaar 3x op reis kunnen. Volgens mij kun je het financieel slechter hebben.
Ze moet het lekker zelf weten, maar ik snap niet waarom ze zichzelf zo blijft martelen door kosten wat kost influencer te willen zijn.
Ze heeft wel doorzettingsvermogen, moet ik toegeven, maar zodra het geen joy sparkt voor mij, zou het snel klaar zijn haha
Ik volg haar niet daarom, ik volg Sanne al 10 jaar ofzo en vond haar videoâs en nu vooral haar content over body positivity wel leuk/interessant. Maar mag je je dan nooit eens ergeren of iets niet leuk vinden? Hier worden toch ook wel ergernissen over andere influencers gedeeld door mensen die hen elke dag volgen of al hun vlogs kijken? âOntvolg danâ vind ik altijd zoân dooddoener.
Maar dit is toch ook wel haar keuze om dit zo te blijven doen? Ipv conclusie te trekken dat dit mogelijk niet passend is bij haar.
Je mag je wel ergeren maar waarom voel je dan de drang om dat ook nog hier te posten, Sanne is niet eens een YouTuber meer