Het andere YouTubers/bloggers topic #21

@VanderWoodsen @KipTokTok ja daar hebben jullie wel weer gelijk in inderdaad! Ik zou er als ik haar was ook al lang klaar mee zijn.

3 likes

Ik vind het echt sneu hoe mensen Sanneke vaak behandelen heel denigrerend. Vooral omdat mensen weten dat het echt niet goed met haar gaat. Het is niet normaal hoeveel kritiek ze krijgt en dat werkt dan ook echt niet mee in positiever denken. En ik snap zeker haar frustratie over money enzo.

6 likes

Goed inhoudelijk verhaal :wave:t3:

3 likes

Ja je offert er toch behoorlijk wat voor op m.b.t. je privacy. En als het dan niet lukt op de manier die je wilt… Ik zou er wel klaar mee zijn. Jezelf vergelijken met een aantal van die OG influencers heeft dan ook helemaal geen zin want dat voelt alleen maar oneerlijk. Want die zijn inmiddels zo ver dat ze geld verdienen met minimale inzet omdat ze er toevallig vroeg bij waren (kijk maar naar Mascha).

15 likes

Er worden hier regelmatig influencers besproken die amper nog iets op YouTube doen, maar point taken.

3 likes

Alsnog is het een kwestie van geluk hebben en Sanne heeft vast niet veel minder hard gewerkt. Ik zeg dat ik haar ook negatief vind, maar ik heb het wel met haar te doen.

8 likes

En jij kan ervoor kiezen er niet op te reageren?

Er werd - niet door mij - een vergelijking getrokken met Vera en Teske en dat zij wel influencers met een grote following zijn geworden. Naast dat zij ƩƩn van de eerste waren en dus ook geluk hadden zoals iemand anders opmerkte, hebben ze ook aan de opbouw van hun ā€˜merk’ gewerkt door jarenlang content te blijven maken. Dat zegt toch niet dat iemand anders niet goed genoeg is? Geeft alleen een verklaring waarom andere influencers wel verder gegroeid zijn en anderen niet.

4 likes

Jullie klagen over negativiteit maar… waar zijn jullie zelf mee bezig?

8 likes

En dan een broek van €40 een koopje vinden

2 likes

Had niet verwacht dat dit ooit te zeggen maar ik erger me helemaal niet meer aan Sanneke (erger me teveel aan Roomyb en er is geen ruimte meer voor zannike :laughing:) Zonder grapjes, sanne is gewoon lekker aan het klagen, en dat mag, ze heeft veel tegenslagen gehad. Haar vriend is trouwens een leuke gast, niet mijn type maar ik heb het idee dat hij sanne goed bij staat als ze het allemaal even wat minder gaat.

5 likes

Bonnie is lekker aan het hengelen met der linkjes.

3 likes

Dit zijn echt van die discussies dat ik denk… wat zijn we hier met z’n allen eigenlijk aan het doen, doek dit hele forum aub op. Mensen zitten openlijk te klagen over influencers die teveel klagen in een terugkerende cirkel van een paar maanden

9 likes

Ik hoop sowieso eigenlijk dat mensen als ze per ongeluk of in het verleden iets met echt bont gekocht hebben dat ze het niet weggooien maar houden of anders weggeven. Het voelt als nog ā€˜meer zonde’ als een product dat geproduceerd is met dierenleed dan ook nog in de prullenbak belandt.

13 likes

Ik erger me ook helemaal niet meer aan Sanneke. Niet meer gedaan sinds ze me geblockt heeft.

36 likes

Na alle Sanneke berichten ben ik heel benieuwd naar haar negativiteit. Dankzij dit topic +1 volger: Ik ga haar volgen en kijken hoe lang dat vol te houden is.

1 like

Kom je het posten als ze te negatief is.

17 likes

Ik zal het laten weten wanneer het niet meer te doen is

5 likes

ja, real aquarius love

15 likes

Gelukkig bestaat het forum uit meer dan deze topics

6 likes

Ik klaag niet ik kan er op een ironische manier van genieten

11 likes