Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Haha ik heb dit helemaal gemist in mijn Limburgse jeugd denk ik, dacht echt dat het een nieuwe trend was :crazy_face:

1 like

Ik kwam hier om dit te posten. Ze ziet er zo anders uit ?

Vind haar, haar niet zo mooi. Heel slierterig en die mond zo open

11 likes

Ze doet me hier een beetje aan Jamie Vaes denken

20 likes

Ik dacht aan Khloé Kardashian. Niet Monica iig

3 likes

Dat bedoel ik, ik heb het gevoel dat ze high end mikken maar na de andere producten in m’n handen te hebben gehad in De Bijenkorf vind ik deze prijzen eerder marketing dan high-end

Dus niet zo dat ik de persoon/het merk ‘Monica Geuze’ niet associeer met kwaliteit, maar echt de producten zelf

6 likes

Ik heb een proefje van haar parfum en het lijkt zo erg op This is Her van Zadig & Voltaire. Blijft wel lang hangen.

5 likes

Deze is toch unisex? This is her is heel erg vrouwenlijk

6 likes

Vraag me vooral af of ie lekker is, heb zelf geen proefje dus zomaar op de gok bestellen is ook niet aan te raden gok ik haha

3 likes

Ik vind deze vormgeving wel echt mooi

26 likes

Oh ik vind het er een beetje uitzien alsof iemand een bladzijde uit een biologieboek heeft ingescand en daar met Word tekstvakken overheen heeft gezet

94 likes

Haha ik zie het nu ja! Man man wat een geld ook. Vond het ook wel bijzonder dat ze deze man een ‘oude witte man’ noemt :laughing:

9 likes

En een veenlijkfilter eroverheen

8 likes

Hier hoeft geen komma tussen. Als je dit zegt pauzeer je ook niet tussen haar en haar.

Tot zover mijn bijdrage.

19 likes

Ik dacht bijna even dat het Negin was

5 likes

hear, hear

53 likes

Ik was de vlog van Nienke Plas aan het kijken waar ze bevalt van haar dochter, en ik moet zeggen dat ik verder geen vlogs van haar kijk, maar waarom was ze niet in haar eigen huis? Wonen ze nog niet in dat nieuwe huis?

5 likes

Dat nieuwe huis word verbouwd. Ze wonen maanden bij zijn moeder.

2 likes

Oh echt, dat duurt best lang…

4 likes

Vooral dat stuk dat ze zegt dat ze niet wilde wachten op een duurdere… Zo van, ik had best een duurdere kunnen betalen hoor

7 likes

Nee maak er 7 van hè volgens Charlotte Celine klinkt 7 veel vriendelijker en is echt een goede marketing voor iets verkopen

8 likes