Het andere YouTubers/bloggers topic #21

Oei heb duidelijk niet opgelet :laughing:

4 likes

Eng rechts joch is die Tobias van de fomoshow ook eigenlijk. Alsnog wel grappig, maar ook wel een naar ventje

Edit: ik ben het wel eens met zijn mening over carnaval

7 likes

met wie van de fomoshow zou je naar bed gaan

• Tobias
  • Jasper
  • Daan
  • Alledrie

0 stemmers

5 likes

Oei ik vind ze eigenlijk allemaal niet echt aantrekkelijk maar met Daan zou ik in ieder geval nog een beetje lol hebben

5 likes

Same
Edit: ik vind ook dat hij sympathieke tanden heeft

18 likes

Ik was eerst echt team Tobias maar sinds de laatste afleveringen FOMO show en zijn uitspraken over maximaal zo oude vrouwen ben ik een beetje Tobias-af.

11 likes

:sparkles:snap ik :sparkles: en dat hij linkse vrouwen belachelijk maakte vond ik ook niet lachen

4 likes

nee idd! Kuttobias. Eerst dacht ik dat hij de kutvegan grapjes naar Jasper niet serieus bedoelde, maar dat is steeds serieuzer geloof ik haha. Ook al is hij zelf ook vega dacht ik?

6 likes

Geen.

26 likes

Echt? Ik dacht eigenlijk dat hij linkser was omdat hij ook vegetarisch eet en een keer boos werd om racisme. Ik hoopte dat alleen z’n looks rechts waren :sob:

5 likes

Njits!!! Of doet hij daar niet aan mee

5 likes

Hahaha nee

Hij heeft wel een eigen nieuwe serie met z’n njits personage op YouTube.

@vitaminwater als ik 1.60 groot was en douchen van minder belang vond zou ik Jasper zeggen. In m’n huidige positie kan ik echt niet kiezen. Ik vind Daan best een aardige knul zoals ie over komt maar daar blijft het ook echt bij.

10 likes

Ik vind Jasper en Tobias het aantrekkelijkst, maar ik ben op Tobi wel een beetje afgeknapt door die TikToks inderdaad en Jasper is zo klein. En Daan vind ik op het eerste gezicht minder aantrekkelijk dan de rest, maar ik denk dat hij uiteindelijk wel de meest sympathieke is en dat je het wel heel leuk met hem kan hebben.

Dus eigenlijk allemaal wel denk :joy: maar de leukste avond zou ik met Daan hebben gok ik

11 likes

Sorry maar hoe die tobi loopt met die rug zo geboggelt. En die oude mannen kop. Hoe is dat aantrekkelijk…
Ik vind hem verder wel grappig maar mn mossel word er nog niet eens een beetje klam van.

33 likes

Haha volgens mij is hij helemaal niet zo rechts maar hoort het een beetje bij z’n bejaarde-corpsbal-typetje. Op Instagram heeft hij een serie met zijn moeder die hij oude linkse vrouw noemt (koffie drinken met linkse vrouwen). Leuke vrouw :wink: misschien is het een verwijzing daarnaar.

6 likes

Ja zo’n idee had ik ook. We zien natuurlijk wel heel weinig van iemand maar ik vind carnavalskleding (terecht) racistisch noemen en vegetarisch eten omdat het de toekomst moet helpen gewoon echt totaal geen rechtse acties.

4 likes

Maar dat is natuurlijk ook een beetje het stereotype beeld van rechtse mensen, dat dat racistische vleeseters zijn. Er zijn genoeg rechtse mensen die anti racistisch (is dit een woord? Het klinkt ineens zo raar haha) en vegetariƫr zijn.

11 likes

nee dat denk ik niet, rechste partijen hebben racistische ideeĆ«n over bijvoorbeeld migranten en vluchtelingen. als je je daar niet actief tegen uitspreekt en dus lid bent van zo’n partij ben je onderdeel van het probleem.

13 likes

Misschien is anti-racistisch dan wat te stevig uitgedrukt. Het ging me er meer om dat er volgens mij genoeg rechtse mensen zijn die vegetariƫr zijn of bepaalde carnavalskleding als racistisch zouden bestempelen. Daar hoef je niet links voor te zijn.

3 likes

Je hoeft m inderdaad niet in te vullen

7 likes