Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Ja, kan ook, want ik durf hier geen reactie meer te typen nu omdat het dan ’ te lang doorgaat’ :stuck_out_tongue:

1 like

Sorry, zo bedoelde ik het niet :grimacing:

Bedoelde het niet als reactie op jou, maar dat ik me nu weer bewust ben dat er elk moment opmerkingen kunnen komen van “saaie discussie” of “eigen topic pls” en ik wou dat dat me niks kon schelen maar voel me dan toch niet vrij te posten haha

1 like

Gossip girl here. Sofie Roozendaal gespot op Den-Haag centraal xoxo

11 likes

Ik weet het niet, ik denk toch dat ze misschien dadels met spek of watermeloen met feta hebben gelezen bij Cynthia. En natuurlijk ‘roer kaas en spinazie door rijst’ van Martine.

Willemijn van Lochem uploaded this image to

6 likes

Sorry, deze admin van niks gooide per ongeluk het topic op slot toen ik de discussie wilde verplaatsen naar een nieuw topic.

9 likes

wel een heel rigoreuze manier van afkappen :stuck_out_tongue:

33 likes

Volgens mij gaat het niet heel goed meer met Jill haar kanaal.
Op de Bucketlist video’s na zit ze rond de 30k en ze plaatst ook niet veel meer.

1 like

waar zijn die volgers op gebaseerd?

Hebben jullie nieuwste filmpje van Kaj van der Ree al gezien? Is wel een heftig filmpje.


En ik zit echt te huilen bij dat jongetje op het einde (13:45).
4 likes

Ik vond de vlogs van BillieRose altijd wel leuk, maar ze gebruikt zoveel verkleinwoorden en ze praat alsof ze een goede toverfee is dus nu begin ik me echt eraan te irriteren :persevere:

1 like

Ik heb dat ook met haar, echt zo jammer. En hoe meer video’s ik van haar zie, hoe saaier me ze lijkt? Naast heel veel ‘koffietjes’ en ‘wandelingetjes’ en hier en daar een ‘eventje’ gebeurt er weinig lijkt het?

Ja precies, ik vind het ook maar saai overkomen. Vind haar zoontje wel echt schattig.

Ah ik vind paige ook heel leuk! Ze studeert geloof ik natuur/scheikunde nu. Echt leuke vlogs

1 like

Ik vond haar May ball vlog ook heel leuk om te zien! Wij hebben hier ook wel gala’s bij verenigingen enz maar dit is gewoon de hele college die naar dit soort evenementen gaat. Heel fascinerend hoe dat daar allemaal is, en leuk dat ze zoveel laat zien inderdaad!

1 like

Ja het hele decorum is echt fantastisch daar!

1 like

Wat fijn en goed dat je dit deelt, had het nog niet gezien.

Er kan nooit genoeg awareness zijn!

2 likes

Wel een leuke manier van bekendmaken haha!

2 likes

Superleuk voor hun! Ben benieuwd of ze de bruiloft gaan uitstellen.

Ik dacht dat dat Guus Meeuwis was

21 likes