Ziet eruit als een mega piemel soz not soz 🤷
Nou, daarmee sla je de spijker op z’n kop. Ik weet niet wie haar heeft wijsgemaakt dat die kleuren haar goed staan? Ik heb (bijna) dezelfde haar- en huidkleur dus ik voel iedere keer een soort plaatsvervangende schaamte.
‘Shriva’?
Hahaha ik dacht het ook voordat ik jouw berichtje eronder had gezien.
ik denk dat je in dit topic sneller antwoord krijgt omdat zij geen beutybloggers zijn maar ik ben ook heeel benieuwd nu ja hahah
Ik vind die Kalvijn echt godsgruwelijk irritant. Precies een kind van 12 dat aandacht tekort komt. Sowieso snap ik die hypere en schreeuwerige “grappige” yt video’s niet.
Haha sorry zit me hoog blijkbaar ondanks ik helemaal geen video’s van hem kijk, gewoon al van zijn hoofd te zien passeren.
Ik vind vooral Kalvijn zijn kapsel irritant.
Een video over Zoella haar nieuwe boek, als ik dit zo hoor is het wel erg treurig ja.
Hoe kom je daar dan weer bij?
Ik gok op een naam dst ook een zelfstandig naamwoord is en dan ooo nog iets dat nooit voorkomt, bijv Dadel ofzo.
Al moet ik zeggen dat Dadel best als een leuke naam klinkt, misschien voor een lief hondje ofzo.
Hoe vaak kan je “sis” zeggen in 1 video
Omdat Maik een samenvoeging is van Martine en Jorrik. Net als mijn andere opties.
Marjo zou ook nog kunnen
Hahaha ja, er zijn nog veel meer opties. En allemaal lelijk
De zusjes zaten voor de camera als thumbnail en je zag Tara op de afbeelding hard huilen en getroost worden door Larissa (waarbij Larissa nog wel een blik in de camera wierp). Maaaaaar dat was absoluut geen clickbait enzo voor de nieuwe upload, want het kwam aaaallemaal goed, maar gewoon gekozen omdat dat ook bij het leven hoort.
Ik ben er toch een soort van ingetrapt, omdat ze zo zenuwachtig was en op Instagram het speciaal aankondigde, dacht ik minstens een bruiloft. Deze samenwerking past wel bij haar, maar heeft ze toch al een keer gedaan vorig jaar.
Ik vond dit een leuke video met een goede boodschap. Vind sowieso die man heel leuk!
Woooow wist niet eens dat dit bestond joh. Echt zo raar eigenlijk. Ik houd zelf niet van asmr gruwel ervan! Heb ook misofonistische trekjes denk k😂.
Trouwens deze foto van Aranka, word er een beetje ongemakkelijk van. Ook ff gemaakt op t grasveldje om de hoek👌
CULTURAL APPROPRIAATIOOOONNNNN
Gelukkig is de sjaal ‘een echte sjaal uit India!’.