Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Ik kijk geen filmpjes van Gio maar ik kwam net dit tegen:


In de comments staat een link naar Funda en jezus ik vind het echt bizar dat iemand van 18 (??) een appartement van bijna 5.5 ton kan kopen

20 is ie! Maar alsnog superbizar inderdaad

1 like

Ja ze heeft er ook een keer over geschreven

Dit is zo lief!!

Heb net de laatste aflevering van Shane / Jake Paul gezien. Vond het wel echt een goed en mooi einde en knap werk van Shane. Maar mennn die Jake zegt vaak ‘like’ en toen ging Shane het nog overnemen ook. Echt 5 keer in 1 zin.
Had gewoon moeite om het af te kijken daardoor.

2 likes

Vanwaar die smiley?

3 likes

Ik zoek daar ook meteen iets achter hoor. Dacht in dit geval: die solliciteert hiermee naar een tv carrière. Maar goed, laten we van het beste, meest oprechte scenario uitgaan.

3 likes

Wat praat hij irritant zeg mijn god. Zo half schreeuwend.

2 likes

En die Pleun van The Voice wordt haar stagaire? Hoe dan?

2 likes

Volgens mij zijn ze sowieso best goed bevriend

Ja dat wel, maar hoe kun je stage lopen bij iemand die zo weinig upload?

5 likes

Al die #spon moet ook geregeld worden.

Hhahahaha ja goede vraag. Misschien is het gewoon lekker chillen en spon binnen halen

Naar aanraden van hier begonnen met de vlogs van roosamarijn kosters gaan kijken. Ik ben fan, leuke meid en super inspirerend hoe zij naar kleding en andere vintage en tweedehands spullen kijkt. Krijg meteen zin om zelf op de fiets te stappen naar Waterlooplein. Moet wel zeggen dat zij ook met elke combinatie die ze aantrekt ook gewoon wegkomt. Denk dat ik in veel van die combinatie eruit zie als een clown.

4 likes

Ik ook! Wat moet die Pleun gaan doen inderdaad? Jill upload alleen nog dingen wanneer het wel moet vanwege spon. Zoals voor Lush, het zwemmen etc.

Ik zag dat Esmee Noelle’s contract bij Cosmogirl niet is verlengd en las dat ze een uitkering gaat aanvragen nu. Ik vraag me oprecht af hoe dat zit, ze heeft toch ook gewoon haar eigen bedrijf waar nog inkomsten uit komen? Je kan toch niet zomaar een uitkering aanvragen?

1 like

Haha nee dat kan zeker niet zomaar. Waar lees je dit?

2 likes

Ze vertelde het in haar vlog en las net dit interview van haar: https://www.fammebaby.nl/baan-zwangerschap/

Ze is wel zwanger overigens, weet niet of dat iets uitmaakt? Ik dacht zelf dat een uitkering altijd een soort last resort was, maar zo vind ik het nu niet overkomen

Ik was daar ook vet verbaasd over! Zei ze in haar vlog.

Vroegahhh vond ik haar blog altijd leuk, maar ik heb bij haar echt het idee dat ze alleen vlogt voor de gratis spullen haha. Ze begon toen weer met vloggen toen ze ging verhuizen en sindsdien en ook nu ze zwanger is bestaat haar vlog voor 75% uit spon of opgestuurde spullen haha. Ze lijkt er ook niet echt lol in te hebben, zo saai altijd (of zo komt het op mij over).

Daar heeft ze het inderdaad ook over de sollicitatieplicht. Want ze moet dus inderdaad solliciteren maar de kans dat je ergens spontaan aangenomen wordt is volgens mij vrij klein als je zwanger bent. Maar ik ken haar verder niet hoor!