Ze probeert zich te verdedigen. Maar het komt nogal kunstig/gemaakt over? Het leest ook niet lekker.
Ze geeft wel eerlijk toe dat ze zoveel spon-posts heeft geplaatst omdat ze het geld nodig heeft omdat haar boek nog niet uitgebracht is. Dat vind ik dan nog wel netjes.
Maar ze is insta-moe, en besluit dus maar nog meer fotoâs te plaatsen? Geen spon weliswaar, maar mss toch met de bedoeling geen volgers te verliezen. (al zegt ze: ontvolg me als je hier geen zin in hebt)
Nja, beetje vaag verhaal haha
Niet iedereen begint blut aan een kinderwens he. En als je dan je vakantie (die je anders ook gewoon had gedaan) een babymoon noemt is dat natuurlijk helemaal hip.
Het woord babymoon
Nee joh dat snap ik ook wel. Maar zelfs al is het helemaal gepland (in hoeverre dat met een zwangerschap gaat) en heb je ervoor gespaard denk ik dat veel mensen als ze eenmaal zwanger zijn graag extraatjes willen (en soms moeten) opzij zetten voor als het kind er eenmaal is. Al is het voor de zekerheid.
En een al geboekte vakantie opeens babymoon noemen is een beetje nep, want dat was gewoon een vakantie maar dan opeens de laatste met zn 2en.
Sowieso meestal voel je je tijdens je zwangerschap echt helemaal niet prettig, je kan beter een lange vakantie plannen voor me begint aan proberen zwanger te worden. Maar ik snap goed dat veel koppels het leuk vinden om nog 1x samen weg te gaan voor de baby komt. Al zou ik dan eerder denken aan een weekendje ipv een âbabymoonâ
En @Sabr vergeet het kraamfeest niet hahaha
Eens wat betreft op vakantie gaan voor je zwanger bent. Wij hadden een dikke vakantie geboekt en toen raakte ik -weliswaar gepland- zwanger. Heb de halve vakantie geslapen (jetlag maar die hield 4 maanden aan) en mijn favoriete hobby (hele dag door eten in verschillende eettentjes) niet kunnen uitoefenen. Evengoed een fijne vakantie gehad hoor, maar toch zou ik m nog weleens over willen doen. Maar dan kost het ons nu nĂłg meer, waar de reis al zoân âŹ6000 heeft gekost.
Maaaaaar er schijnen ook zwangeren te zijn die nergens last van hebben! Dan zou ik ook nog op vakantie gaan. Maar je weet het niet van te voren, dat is het lastige.
Eigenlijk mensen hier bekend met reisvloggers Kara & Nate? Vind ze nog steeds zo vervelend Zo typisch Amerikaans en super oppervlakkig imo (omgg best food ever, omggg best tour ever, omgg friendliest people ever, omggg favourite place ever).
Maar ben vast ook gewoon jaloers dat ik niet de hele wereld rond kan reizen.
Ze stonden toevallig laatst bij mijn aanbevolen videoâs en heb er een paar gekeken. Ze zijn alleen een beetje te overenthousiast voor me. En ik vraag me af hoe ze 2 jaar lang kunnen reizen. Hoe betalen ze dat
YouTube & 1000 creditcards hebben
Ik vind ze ook een beetje irritant. Ik vind the Endless Adventure (ook een Amerikaans reis koppel) weer wel heel leuk om te kijken!
Kan hier zo slecht tegen. Deze man zat al ontzettend in mijn irritatiezone. Nu ook nog eens spon op de manier met dat hij eigenlijk te lui is om de was te doen en dus zelfs zân was, vouw en strijk laat doen door spon.
Doet ie zo stoer, is ie ondertussen gestopt bij zân werk. Nou nou, wat stoer. Beetje spon binnen hengelen
ik heb echt elke dag dezelfde videos bij aanbevolen videos staan, ik word er zo agressief van!!! sorry deze frustratie kwam even los toen jij over aanbevolen videos begon haha
*que @dobbi_NL hij bedoelt cue denk ik.
Ja ik zit het nu echt te ontleden maar pff, irritante gast. Dit vind ik ook zo veelzeggend:
Er reageren ook allemaal mensen op haar van tsss wat een onaardige reactie, maar ik vind hem juist heel raak. Met een knipoog nota bene. Waarom zou je geen opmerking mogen maken over hoe decadent dit wel niet is. En zijn antwoord vind ik juist onnodig gepikeerd. Zoals ik het lees zegt ze ook niet zozeer "jullie zwemmen in het geldâ (hoewel niet geheel waterdicht geformuleerd) maar bedoelt ze âals ik geld te over had, zou ik ook wel van deze dienst gebruikmaken.â
Met hoe Willem en Ras wel of niet zwemmen in het geld heeft dat weinig te maken imo want dit is gewoon spon en ze hebben hier dus niet voor hoeven betalen.
Vervelend mormel dat het is.
Mm ik ben het niet met je eens
Het klinkt ideaal als je het zo kan regelen, maar zo makkelijk plan je een zwangerschap helaas niet
Dat kan zo een jaar duren en dan ben je nog geen uitzondering.
Maar ik denk dat zijn vlogcarriere een gezamelijke beslissing is? De deal is dat ze daardoor meer tijd met hun kind(eren) en elkaar kunnen doorbrengen. Nu zou ik zelf nog geen vijf minuten met die willem in de kassarij willen staan, maar als het je man is waar je veel van houdt is de tijd en vrijheid die dit oplevert tegenover een man met een normale baan denk ik heerlijk. Haar privacy was ze toch al kwijt
Eerlijk, ik zou het ook relaxed vinden als mijn was wordt gedaan voor me. Als ik ergens een hekel aan heb en iets lang laat liggen⊠Hoe decadent het dan ook mag zijn haha.
Nee het is ook niet zo zwartwit, ik bedoelde te zeggen dat het naar mijn idee zonde is om te wachten met zoân mooie reis tot je zwanger bent want dan voel je je waarschijnlijk gewoon minder goed.
Je kan sowieso wel gewoon op vakantie gaan tijdens je zwangerschap maar echt zoân mooie trip zou ik persoonlijk maken voor ik zwanger was ipv tijdens mân zwangerschap.
Ik vind haar reactie juist heel a-relaxed! Maar ik snap de haat ook echt niet over hem denk omdat mijn vriend en ik ook zo met elkaar omgaan en wij vinden het gewoon humor (en zij duidelijk ook). Dat afkraken is allemaal niet serieus hoor.