Ik vind Sophie normaal mega knap. Maar haar lippen nu inderdaad . Vooral op deze foto valt het heel erg op.
Echt 13 in een dozijn nu. Zonde
Ja? Ik zie het niet lol.
Ja! Niet normaal he dat verschil!
ik zit nu even haar insta te stalken, maar dit is toch een wereld van verschil?
Ja dat snapte ik ook niet idd… Maarja meer sensatie hè? Idd die kinderen helemaal opjutten… Terwijl Martine later ook zegt dat ze er maar niet over moet beginnen dat Willemijn weg is en dan gaat het ook gewoon goed. Waarom inderdaad niet gewoon met z’n tweeën een inleiding filmen, weggaan en dan “begint het”? Zoveel stress ook voor die arme jongens…
Op zich vind ik het wel leuk bedacht maar anderzijds voelde het heel dubbel en “fout” om te kijken. Omdat die kids zo vol in beeld zijn, de hele tijd. Ook die ruzie over de speelgoed tractor enzo. En ik snap dat het vooral gaat om hoe Martine en Willemijn het vinden, maar goed uiteindelijk gaat het ook om “de jongens”. Zij “bepalen” toch een beetje hoe het gaat zo’n dag
omg al die lipfillers overal omg serieus ik houd het niet meer bij. jongens dit wordt de toekomstige wereld, geloof me :"(
maar als ik dat zo allemaal zie gebeuren, wil ik ook
zo makkelijk gaat dat allemaal voortaan. ik wil ook wat aan mijn neus laten doen en de drempel wordt zo wel echt veeeeeeeeeeel lager voor mij. i want too…
het begint zo genormaliseerd te raken.
Die lipfillers van Sophie snap ik echt niet
scarlett
Ik vind het ook heel dubbel, ik vind het goed dat ze nadenken over concepten voor video’s en formats, en ik vind het idee van een kinderruil op zich originele content voor op hun kanaal, maar ik vind het niets dat ze hun kinderen daar op zo’n manier voor inzetten en ze op zo’n manier in beeld brengen. En de manier waarop ze het aanpakken ook niet.
Ik heb het trouwens ook vrij snel afgezet, had de video uit gewoonte aangeklikt maar ik hoef zoiets niet echt te zien (dat klinkt nu heel negatief maar er zijn heel veel dingen die ik niet hoef te zien op zich )
Ja dat is inderdaad ook wel origineel, maar ook een heel ander concept.
Het gaat er me meer om dat ik het niet ok vind dat het er luidkeels over gaat dat Gijs al twee poepbroeken heeft gehad en Jelle al op de wc gepoept heeft, en dat uitgebreid in beeld gebracht wordt dat ze gaan huilen als Willemijn weggaat. Zoals @Ananas al zegt, ook het uitlokken van het huilen van tevoren, ze zullen het vast in alle toonaarden ontkennen maar het komt over alsof ze het erom doen, omdat dat dramatische/interessante content oplevert.
Daarvan wil je toch niet dat het online staat als je 12/15/30 bent?
Daarna heb ik het dus ook al snel afgezet.
Ja vind ik ook!
Jemig wat jammer dit! Ik kijk niet naar haar filmpjes maar had een beetje een stoere indruk van haar. Daarom had ik haar wel slimmer ingeschat dan het willen voldoen aan deze instagram ‘beauty’ hype?
Dit is toch geen porem zo? Echt zonde.
Ik weet ook niet echt hoe het zit haha. Heb dat ook maar via het forum vernomen. Volg ze niet echt meer sinds hun switch @HvO weet jij juist hoe dit zit?
Ja ze hebben webcam sessies met annic. op zakelijk gebied dan he, coach sessies #sellyourkids
Zonde zeg! Ze lijkt nu wel heel erg op Esmee Denters
Ik vind dat ze wel een beetje lijkt op Scarlett Johanson. Ik vind 't best mooi. Maar die hele lip filler trend niet zo.
Ik houd van die trend. Heb mn hele leven stomme opmerkingen over mijn dikke lippen gekregen, en nu is iedereen jaloers. Heerlijk!