Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Zou ze dan ondertussen denken terwijl ze dr kots opruimt: Hmm moet ik morgen ff een thumbnail maken dat ik doe of ik kots hoppa clickbait binnen.

6 likes

Hahahaha hahahaha ik weet niet waarom maar ik moet altijd lachen om kotsverhalen. Ik zat net te gniffelen achter mijn computer en een paar collega’s kijken me nu raar aan maar kan echt niet uitleggen dat ik moest lachen om een kotsverhaal van Tien van Wil op het Forum Feminarum.

19 likes

Even doorspoelen naar 37:00

Ah nee dat gejenk duurt veel te lang, kan het niet aanzien. Ik hoop dat ze dr stage kwijt is omdat ze een ordinair, gemeen viswijf is.

1 like

Wie is deze chick? Ze lijkt op maaaaaan

Ik vind hem dus echt heel aantrekkelijk. Zal wel naar het biechttopic gaan :flushed:

1 like

En Tien heeft zooooo lang gewacht voordat ze eindelijk kon fietsen met Maik en nu geniet ze er zoooo van op haar FUCKING SPONFIETS KOOP ER GEWOON EEN TRUT

41 likes

Nou nou nou…

2 likes

Wow rustaaagh

2 likes

Ik heb vandaag de video van de “kinderruil” van Wil & Tien gekeken. Buiten dat ik het inderdaad echt raar vind om zo overduidelijk te willen verdienen aan je kids, snap ik ook echt niet waarom ze Martine ook gewoon écht steeds “Tien” noemen. “Tien blijft hier en mama gaat weg” “Tien blijft bij jullie vandaag” “geef maar aan Tien”. Man ze heet Martine!! Dat je “Tante Tien” zegt daar kan ik nog enigszins in komen. Maar dat je iemands naam bedoelt en dan gewoon bewust steeds afkort, vreselijk…

En ik vond het ook echt raar dat het zo duidelijk gefilmd wordt dat Jelle naar de wc moet… Je ziet dan wel niks maar toch! Leuk als je dat als kind later terugziet. Dat er dus duizenden anonieme mensen konden zien dat jij naar de wc moet… Wtf?

3 likes

Hahaha, helemaal mee eens! Ik zat me ook wild te ergeren.

2 likes

Ik denk dat ze vooral bedoelde dat baby’s ivm hun nek nog niet in een fietsstoeltje mogen en dat maik nu eindelijk groot genoeg is.

En hoe denken jullie hier over programma’s zoals jouw vrouw, mijn vrouw en straatarm steenrijk enzo? Daar komen ook kinderen in voor die worden gebruikt voor kijkcijfers.

1 like

Lip dr structuurjunkie masterclass kost 115 euro voor 3 uurtjes! Zal vast komen door de kannen met water die ze daar ook serveren. :roll_eyes:

4 likes

Ze rekent ook 25 uur aan voorbereidingstijd voor zo’n cursus. Ik heb echt nog nooit iemand ontmoet die workshops aan biedt en meer dan 2/3 uur per keer aan voorbereiding kwijt is. Tenzij ze compleet inefficient werkt (wat dan weer de vraag oproept of ze wel structuur en planningscursussen zou moeten geven) rekent ze dus gewoon echt te veel geld.

15 likes

Haha nou ik noem mijn vriendinnen bijna nooit bij hun voornaam, echt alleen als ik het over ze heb tegenover iemand anders ofzo. En andersom heb ik hen ook al jaren mijn volledige naam niet meer horen zeggen.

5 likes

Ik vind de nieuwe video van monica wel weer leuk, vooral het gedeelte dat ze het erover heeft op de slechterik uit mega mindy te lijken. Gedeelte met mason heb ik op een gegeven moment wel doorgespoeld, dat was me iets teveel van hetzelfde

2 likes

Zie net de laatste insta post van Sophie Milzink maar jezus die lijkt ook helemaal niet meer op hoe ze er eerst uit zag he. Die lippen echt niet normaal

Ik vond het raar dat ze die kinderen van te voren helemaal gek maken. Lekker retorische vraag of mama wel weg mag. Volgens mij geniet Wil er wel van als die kinderen dan jankend achterblijven want waarom zou je het anders zo aanpakken? Denk dat je anders gewoon een kus geeft en wegloopt zonder veel bombarie.

9 likes

wowowoow als je doorklikt naar het account daeloshots, de laatste foto is ook van Sophie. Ze lijkt daar gewoon op Scarlett Johannson!

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.