Ziek snel loopt ze inderdaad, zo knap! Wat een parcours voor een ‘lange duurloop’ haha
Wat doet ze hier??? Alsof ze een aanval krijgt
Die bewegingen die ze de hele tijd maakt snap ik echt niet gewoon. Maar ik snap dan ook niets van de clip.
Soort van artistiek… maar dan net niet zegmaar.
Ik zie dat script al voor me: “Ja teske kun je nu even kijken alsof je een epileptische aanval krijgt? Is mooi voor de sfeer”
Hahahaha ook echt een aanval!
Het liedje heet lavendel, maar op de thumbnail is alles groen.
Noor doet echt weer zo lullig tegen Sander Hij zegt steeds lieve dingen en zij moppert alleen maar.
Ik erger me daar echt zo ontzettend aan. Vraag me vaak af wat Sander in Noor ziet eerlijk gezegd… Hij lijkt zo zijn best te doen.
Elke keer als zij zo kut doet denk ik echt: vriendin, niemand anders zou bij jou blijven met zo’n graftakkenstemming.
Ja ik snap het ook niet. In deze vlog geeft hij een complimentje over haar haar, maar zij reageert echt zo onaardig en er kan geen bedankje vanaf.
Ze loopt m uit hoor!!!
Misschien trekt ze nog een sprintje
3:29:34, wat een prestatie!!
Dat Patreon lijkt me heel ingewikkeld. Want dan wil je daar extra bijzondere goede content op zetten. Maar als ik extra bijzonder goede content zou maken zou ik het superzuur vinden als maar een beperkt aantal mensen het zouden kunnen zien
Vegan: high carb hannah, rainbowplantlife, Ellen fisher, nikkivegan, losse your veganity, shine with planets, nina leus (nl!) en natuurlijk avantgardevegan
Jaaaa ik ben ook nog fan ondanks haar switch van (kwaliteit van) content afgelopen tijd! Maar inderdaad die gunfactor, heb eens een evenement bijgewoond met haar in de Starbucks (al duizend jaar geleden) en laatst sprak ik haar in Leiden bij de marathon. Ik fangirl met je mee
Ik ben de docu over Famke Louise aan het kijken.
En, wat denk je so far?
Ze heeft een hele lieve moeder haha.
En verder is het natuurlijk niet oke wat ze gedaan heeft in die tijd met snapking, maar vind wel dat ze een tweede kans verdient en dat mensen niet zo op haar moeten haten. Ze geeft zelf ook wel aan dat het niet oke was wat ze deed.
Ik vond haar heel leuk in jachtseizoen van afgelopen zaterdag! Ze kwam oprecht over en ze was ook heel beleefd tegen iedereen die haar geholpen heeft.