Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Wat bedoel je met ‘beide gevallen’? ‘Chique’ is de verbogen vorm en ‘chic’ de normale, dus je gebruikt ze net als ‘mooie’ versus ‘mooi’. Dat jurkje is chic, een chic jurkje, een chique jurk.

https://taaladvies.net/taal/advies/vraag/742/sjiek_chic_sjieke_chique/

3 likes

Klopt. Maar dan klopt ‘een chic woord’ toch niet? Wel: dat woord is chic.

Oo zo. Jawel, want ‘een mooi woord’ klopt ook :smiley:

1 like

Hmm ja daar zit wat in! Zullen er dan nog uitzonderingen plaatsvinden m.b.t. vrouwelijke, mannelijke en onzijdige woorden… Oh well, we begrijpen wat we bedoelen :wink:

Viel mij ook op. Ik denk dat ze het zich heel anders had voorgesteld en nu een reality check krijgt. Ze zei ook in de vlog dat ze dacht dat ze op haar ‘mamadagen’ bij kon komen en uit kon rusten.

Snap dat eerste stukje niet zo goed. Noemen dat je oververmoeid bent en dat iedereen denkt: ja, logisch toch met een kind. En dat ze dan zegt: ja, is ook logisch, maar IK ben wel echt oververmoeid. En dat ze zich ‘s ochtends afvraagt hoe ze de dag door moet komen. Welkom in de wereld waarin wij allemaal leven, Sanny!

32 likes

Muchelleb vind ik leuk om soms te kijken! Post filmpjes over selfcare vooral en ze ik vind haar leuk omdat ze heel nuchter is verder

3 likes

Ik vond de eerste maanden de naam van onze baby ook te ‘groots’ ofzo, dus noemde ik haar ook vaak baby. Haar naam moest ze echt in groeien voor mn gevoel. Weet ook niet hoe oud haar kindje is.

Haha oke, dan heb ik niets gezegd. Het was me bij andere moeders nog niet opgevallen :smiley:

De nieuwe clip van Teske… Ik weet niet meer wie er laatst zei dat ze deed denken aan een bovenbouw havo scholier die naar de kunstacademie wilde gaan, maar dat was zo zo on point

23 likes

Waarom heeft ze een soort bretels aan met “borderline” erop.
Hoe voelt en klinkt lavendel.
Hoezo moet ik de hele tijd iets van haar drinken. Eerst een slok grootheidswaanzin en nu een shotje diepgang.

11 likes

Het beginstuk is zo fake, er zit niet eens een kind in die kinderwagen. Oh ik zie nu pas dat dat ook al 1000 keer in de comments wordt benoemd.

Heeft ze zelf ook gezegd in haar vlog, haha!

2 likes

Omdat je dat zegt over dat je misschien stopt omdat haar borduurdingen goed lopen: waarom steunde je haar in eerste instantie?
Omdat je vond dat ze goede content maakte en je haar daarin wilde steunen, of omdat je haar gewoon (financieel) wilde steunen omdat je haar als persoon sympathiek vindt?
Gewoon benieuwd!
Ik vind Patreon eigenlijk echt een goed idee, ik vraag me af zo’n soort platform ooit de norm gaat worden.

Oh my God, teske werkt lichtelijk op mijn zenuwen hahaha

Het is gewoon onhygiënisch en vies om muizen overlast te hebben in je huis en ook levensgevaarlijk voor bijvoorbeeld honden. DENK DAAR MAAR EENS OVER NA TESKE.!!!

8 likes

Best een lekker deuntje maar wat is er met die tekst. Geef me nog een shotje diepgang? Neem meteen de hele fles pretentie meid!

26 likes

Argh, op 0:26 precies dat spraakgebrek waar ik me aan erger: ‘geen mediFijnen in mijn bloed’

Wat is er gevaarlijk aan muizen icm honden? Ik woon zelf in een huis uit 1900 daar heb je altijd wel muizen dus vraag t me af

1 like

Muizen brengen vaak bacteriën mee, zoals het Salmonella virus. Mocht je hond dus aan uitwerpselen zitten of whatever van een muis kan het de hond nog best ziek maken

2 likes

Ohzo! Ze zitten hier voornamelijk onder de vloer want heb gelukkig nog geen muizenkeutels in huis gevonden