Ja zij deed ook gewoon mee met die pranks en die gingen soms wel ver.
Kan me een vlog van Famke herinneren waarin ze iemand filmde (een onbekende die gewoon op een terras zat) en diegene belachelijk zat te maken. Vergeet dat echt nooit meer, vond dat zo ontzettend gemeen van haar
Maar ben wel nieuwsgierig naar de docu, inmiddels is ze wel wat jaartjes ouder en volwassener (hoop ik)
Weet trouwens niet of ik dit heel netjes van haar vind aangezien het echt 0 moeite kost om te achterhalen waar haar dochtertje op school zit (vooral aangezien haar stories 90% van de tijd nog steeds haar dochter zijn, ondanks haar hele “ik laat mijn dochter buiten mijn Instagram”). Ennn zo dus ook heel makkelijk het zoontje van Jamie Li te vinden is, terwijl zij nooit filmt bij de school zelf, alleen de buurt van de opvang van de kindjes.
Daar had ik nog niet eens over nagedacht, ze had het ook wel zo kunnen formuleren dat die hele school en klassenapp niet ter sprake zouden komen. Gewoon “drie keer raden met wie ik sinds deze week (per toeval) in een groepsapp zit”.
HAHA. Wauw.
Huh wie is Suuz? Die van Versus A?
Nee, zo’n meid van Twitter!
Hoi, wat ben je snel hier! Niet waar dan? Zij houdt de school buiten beeld, jij niet.
Hai. Ik werd geattendeerd.
Vind het knap als je de school kunt achterhalen. Ik noem het (bewust) nergens.
Als je de buurt kent is het niet moeilijk, dan hoef je het toch niet letterlijk te noemen? Zou er gewoon voorzichtig mee zijn, is het niet voor jouw dochter, dan wel voor het kindje van een blogger/vlogger/baegel uit dezelfde buurt die nogal wat shit over zich heen heeft gekregen en al makkelijker in de schijnwerpers staat.
Heus, ik snap wat je bedoelt hoor. En we proberen allemaal voorzichtig te zijn online. Ik ben het hierin alleen niet helemaal met je eens. Vind dit best kunnen als ik nergens online heb staan waar ze naar school gaan. Anders kan ik beter helemaal niet meer in mijn buurt filmen want stel je voor dat er een bekende vlogger in de straat woont. Maar nogmaals ik snap je punt wel.
P.s. Wat betekent baegel?
Noemen die vriendinnen van en Jamie Li elkaar niet zo ? Dat dacht ik in ieder geval.
Haha. Ok. Thanks voor de verduidelijking. Ik dacht even dat het over een bekende hond ging en beagle verkeerd geschreven stond
Ik dacht echt 1 seconde dat het Desi was (van Dunya & Desi)
Hahahahahhahahha hhahhahahaahahha
zeg wil je die serie niet zo beledigen? Dunya en Desie zijn toch zeker veel interessanter <3
Ik vind Sander oprecht een hele leuke man.
Moest ook zo lachen vandaag om de vlog. Noor had het over haar extensions en dat ze van Beauty by Roos komen en even later zei Sander: Wat vinden jullie van mijn nieuwe extensions?? Ik ga dus al heel lang naar Beauty by Jan. Hahaha
Ik zou dan echt moeten lachen maar Noor reageert met: we zijn echt blij met onze nieuwe televisie
Oké dan.
Hahaha maar zij reageert heel vaak zo vaag op hem, eigenlijk reageert ze niet en dendert ze er dwars doorheen met haar eigen verhaal
Ja hahaha maar hij geeft haar ook zo vaak complimentjes. Ook in de vlog vandaag zat Noor zichzelf ff te bewonderen in de camera en toen zei Sander iets van: je hebt echt een mooi gezicht. Nul reactie van Noor natuurlijk maar dat is toch kei lief als iemand dat zo random even zegt tegen je.