Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Ik kan dat gezin zo moeilijk serieus nemen. Zij heeft haar havo dus niet afgemaakt, volgens mij om zich te focussen op haar ‘youtube-carrière’. Kan me echt niet voorstellen dat je ouders dan zeggen joh tuurlijk meit doe maar lekker, je bent zestien en kan de gevolgen van je acties goed overzien en je kunt altijd nog stripper worden jatog. Echt hoe vinden ouders dit oke.

20 likes

Nou gelukkig houdt supersemmie de goede naam in stand dan haha. Wel tof dat ze kwaliteit levert/diepgang heeft, dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.

1 like

Beter dan made

1 like

Dit is echt Noor ten voeten uit (op basis van de paar stukjes vlog die ik ooit heb bekeken), haha vind het zo absurd.

Praat over zichzelf, negeert een daarop aansluitende opmerking, en gaat weer verder over iets anders (maar wel met betrekking op zichzelf).

5 likes

Haha op mijn werk worden veel kleine bv’s opgericht en zo veel mensen doen dit of ze doen het met de namen van hun kinderen. Ik vind het echt heel suf.

3 likes

Haar gamekanaal is toch ook al jaren vrij succesvol. Stoppen met school lijkt me nooit het verstandigst maar als je echt heel ongelukkig daar bent en je hebt een goed verdienende baan…

1 like

Ik vind Noor altijd zo ziek zwak en misselijk en fragiel. Echt super onaantrekkelijk en seksloos. Jammer want Sander is wel een leuke gast.

6 likes

Iemand online volledig de grond in stampen en als je dan ineens met diegene in real life moet dealen is het ineens ‘een leuke chick’. Echt seriously? Je heb even een grote bijdrage geleverd aan de ondergang van iemands carriere en dan ineens dit. Zo.lame.
En ja het gaat ‘alleen om het kutboek’. Maar je snapt zelf ook wel dat je daarmee de persoon ook volledig om zeep helpt toch.
Begrijp mij niet verkeerd. Ik vind het zelf ook een kut boek. Waar Jamie niet goed over nagedacht heeft hoe dit opgepakt kan worden door minions of kwetsbare meiden. Maar ik geloof oprecht dat dit niet haar bedoeling was om iets verkeerds uit te dragen.

2 likes

Ik denk dat ze zo aangeeft dat ze het gekregen heeft.

Dat vraag ik mij ook elke keer af.
Vraag mij ook af of in het boek van die chick ook beschreven staat dat ze een deel van haar succes te danken heeft aan de populariteit van Monica.
Ze komen verder overigens wel over als hele leuke en lieve vriendinnen voor elkaar, dus niet dat daar wat mis mee is.

1 like

Nee Mo krijgt die spullen gewoon heeft ze weleens gezegd!

Heeft iemand hier weleens kleding besteld bij mostwanted? vraag me af hoe de kwaliteit is.

Iedereen doet echt alsof hij een soort slachtoffer is maar als hij het zelfde vindt als wij maakt hij het toch uit…

3 likes

Ik heb daar wel eens wat besteld! Ik vind het gewoon prima kwaliteit voor de prijs. Beetje vergelijkbaar met Loavies vind ik. Heb het wel alleen over je (wrap)jurkjes want heb bij beide webshopjes alleen jurkjes besteld toevallig. Dus weer verder niks over de schoenen, tassen etc.

1 like

Ik heb het boek van Danique gelezen! Vind haar echt heel leuk en gezellig overkomen. Er staat in het boek wel wat over Monica geschreven maar niet persé dat zij haar succes aan Mo te danken heeft. En volgens mij is dat ook helemaal niet zo. Wel vind ik het echt een leuk boek, waarin zij heel dankbaar overkomt naar de mensen om haar heen.

3 likes

Dit dacht ik serieus ook haha!

Sorry not sorry!

En ik denk dat ik nu maar blijf want ik vind dit een heerlijk topic.

6 likes

Collegiaal van je.

6 likes

Die snap ik even niet. @Suuz heeft wel veel volgers, maar is zelf toch geen vlogger?

Oh. Ik heb überhaupt geen idee wie het is, my bad.

4 likes