Het andere Youtubers/bloggers topic #3

EHm, volgens mij haal je wat dingen door elkaar nu hoor? Iemands werk niet goed vinden wil niet meteen zeggen dat je die persoon ook niet goed of niet leuk vindt. Dat kan geheel naast elkaar bestaan. En also: ‘een grote bijdrage geleverd aan de ondergang van iemands carrière’ dan deel je me echt te veel ‘eer’ toe, want a: met haar carrière is helemaal niets mis geloof ik, en b: volgens mij weet ze niet eens wie ik ben. Ik heb mijn mening geuit op mijn Insta stories over haar boek en ik heb niet IEMAND online volledig de grond ingestampt maar haar boek, waar ik nog steeds achter sta. That’s it.

Ik heb destijds ook nooit gezegd dat ik haar haat of haar stom vind. Ik ben namelijk volwassen en kan prima iets stom vinden uit professioneel en persoonlijk oogpunt en die persoon nog steeds een heel prima persoon vinden. :slight_smile:

2 likes

Nee klopt, ik lees hier dus eigenlijk gewoon mee als een van jullie en niet als Youtuber.

Ik ben ook een nobody dus don’t worry :slight_smile:

Haha im not worried.

Fijn! :slight_smile:

Weet iemand de naam van Martine voor als Maik een meisje was?

1 like

Hmm… ik vond hem leuk! Maar wel simpel en snel uit. Dus 20€ is dan wel veel geld… maar we kunnen van mijn boek wel een circelboek maken haha. Dat iedereen ‘m snel leest en dan doorstuurt!

4 likes

Ik vind het lied van Teske wel nog een leuk deuntje hebben (de tekst daar gelaten…)
Maar god die clip… It’s got special snowflake all over it.

3 likes

Nee joh, ik ben ook echt niemand. Ik werd geattendeerd en dacht ik reageer eens. Ik lees wel eens vaker. Ook op ellegirl al. Maar we kunnen door hoor. En was niet onaardig, ik snap wat je bedoelt.

4 likes

Hm ja, ze is hier in dit topic wel eens vaker voorbij gekomen en met 12K volgers op Instagram dus ook niet helemaal onbekend. :slight_smile:

2 likes

Oja hun boek is sinds dit weekend uit. Iemand hier die het besteld / gelezen heeft? En die zijn mening wil geven?

Ben wel benieuwd! Ik denk zelf indien ik nog zwanger was dat ik het dan mss zou gekocht hebben. (biecht)

1 like

Als ik ze nog leuk vond had ik het ook wel gekocht denk ik. Maar ze hebben zichzelf zo geüpdate dat ik helemaal ben afgehaakt. :slightly_frowning_face: Zo jammer, ze zijn bezig met een hele imago-omscholing oid terwijl ze daarvoor veel populairder leken dan nu.

4 likes

Ik snap gewoon niet hoe je zo egoistisch kunt zijn dat je gewoon schijt hebt als iemand hier (of wie/waar dan ook zegt): “Als je dit zo openbaar zet dan kunnen mensen gemakkelijk vinden waar haar kind op school zit.”
Ook al ben je het er niet 100% mee eens, het gaat wel over de privacy van een kind (een kind van iemand anders nog wel). Maar goed blijkbaar is je lollige post belangrijker dan de veiligheid van een kind.

Sorry andere lezers voor deze rant maar ik vind het gewoon belachelijk.

23 likes

Het klinkt als noemenitus.

4 likes

Bridget Jones lezen.:ghost:

1 like

Ja dat is het echt helemaal. Ik heb er hele dikke vette schijt aan. Gelukkig ken je mij heel goed en weet je dat je gelijk hebt. (sarcasme uit)
Mag je denken, is ok.

Offtopic maar waarom heeft @Suuz een grijze gebruikersnaam?

22 likes

Je kan er weer een grapje van maken maar ze heeft toch gewoon een punt. Het is niet ok.

5 likes

Ik vind niet dat ze een punt heeft. Ik noem nergens de school er is geen privacy in het geding. Ik gaf eerder al aan dat ik ook voorzichtig ben. Maar jullie schijnen lekker met z’n allen samen te spannen tegen iemand die hier voor het eerst meepost. Prima, ik krijg jullie toch niet overtuigd is ook ok. Ik lig er niet wakker van en jullie ook niet gok ik dus we kunnen door wat mij betreft.

Je noemde het inderdaad niet, maar de school is door de inhoud van jouw content makkelijk te achterhalen (je hoeft niet eens te speuren). Maar goed zoals ik al zei: ook al ben je het er niet mee eens, de correcte reactie is gewoon om het weg te halen in plaats van je te verdedigen. Je wil toch niet ook maar de kleinste kans lopen dat jij ongelijk hebt en wij wel en je dus daadwerkelijk een kind in gevaar brengt.

Ik span niet tegen je samen want ik vind dat iedereen hier welkom is, maar ik hoop wel oprecht dat je hier de volgende keer wat beter over nadenkt. Ook al ben jij het er niet mee eens, je wil die kans toch gewoon niet lopen?

9 likes