Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Goh wat klink je sympathiek!

6 likes

Ja je hebt misschien een klein punt. Ik snap sowieso wat je bedoelt en ik ben niet te beroerd om toe te geven dat ik hier in de toekomst misschien beter over na zou denken en het anders zou plaatsen of niet. Maar dat jullie niet echt als een warm bad aanvoelen voor mensen die hier komen meeposten als newbie dat moet je toch toegeven? Ik heb het al heel vaak gezien.

4 likes

Als ze al langer ā€œā€œeen van onsā€ā€ was dan was ze er ook op aangesproken. Niet omdat ze nieuw is en ineens meepost sinds iemand anders haar story hier deelde.

6 likes

Blijkbaar is de shit voortaan al de fan (fence? :P) aan het hitten als je iemand ergens op aanspreekt. :rofl:

8 likes

Dat mag. Gelukkig ken je mij niet :slight_smile:

Thanks!

1 like

Ik heb eerder al wel eens gereageerd op Ellegirl etc. Nu dacht ik ā€˜dit is wellicht een mooi moment om eens te beginnen’. Ben namelijk wel dol op fora en dit soort topics :slight_smile:

1 like

Hmm, hier heeft ze niet geheel ongelijk in hoor. Was op ā€˜t EGF ook soms wel zo, vooral bij Rookies die verdacht werden een blogger te zijn haha.

33 likes

:joy:

2 likes

Ben ik het zeker mee eens! Maar laat je door mij niet ontmoedigen in ieder geval.
Ik vind het alleen (zeker in een topic als dit) belangrijk dat mensen elkaar aanspreken als iets niet ok is/lijkt. Ben zelf ook niet heilig overigens.

2 likes

Is ook gewoon zo. En daarom vind ik het toch wel fijn mezelf te kunnen verdedigen. Plus nu vind ik het ook gewoon leuk om mee te blijven posten.

1 like

Je trekt het nu wel een pietsie uit de context. Je kwam niet spontaan gezellig meekletsen met ons, je kwam meeposten omdat je besproken werd en er kritiek op je geleverd werd waar je op wilde reageren. En dat is helemaal prima, juist goed om een open discussie te voeren, maar dan kun je ook verwachten dat er mensen zijn die er anders tegenaan kijken en dat weer kenbaar maken.

18 likes

Elle girl forumā˜ŗļø

3 likes

Helemaal mee eens en dĆ”t vind ik an sich helemaal niet erg. Ik vind een open discussie ook fijn, gezond en leerzaam. Maar er werden op een moment dingen bijgehaald die niet helemaal fair waren en dan ben ik ook ā€˜maar’ een mens met emoties en gevoelessss. Dus wil ik reageren en si dat wellicht te fel of onaardig. Anyway, de discussie is wel goed inderdaad en het laat me beter nadenken (nog beter) over privacy en daar is niets mis mee. Dus dank daarvoor.

4 likes

Dit, en je eerste reacties komen op mij gewoon overtrokken en onnodig gepikeerd over en met zo’n houding van ā€œjullie boeien me niks ik heb toch gelijkā€ en ik hou daar niet van daarom wijs ik daarop. Dat heeft niks te maken met oud of nieuw zijn hier.

4 likes

ik snap helemaal niks van deze discussie en misschien wel heel spuit11 maar wat is nu precies het probleem? Suuz heeft de school toch niet benoemd?

2 likes

images

:grin:

57 likes

ehhhhhhhhhhh?

2 likes

Ja, en dat was dus helemaal niet wat het was en is de ellende van online. Als het (jullie) me niets boeiden dan stak ik niet mijn tijd in het meetikken hier. Dus dat is niet het geval. Jullie en jullie kritiek boeien me wel. Laat dat duidelijk zijn :slight_smile:

2 likes

Hahahahahaha voelde ā€˜m al een beetje maar vond ā€˜t zo sneu om helemaal niet te reageren voor het geval dat het wel een echte vraag was hahaha

20 likes