Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Back to youtube please :smile:

4 likes

Mag ik tussendoor even zeggen dat ik soms best hard moet lachen om jouw Twitter-berichtjes? xoxo een volger

1 like

JA! Let’s do that! en hoi allemaal :slight_smile:

2 likes

Haha, dat is lief. Twitter is ook lastig tegenwoordig man.
Ik blijf hier lekker want ik vind het wel tof hier.

1 like

Twitter is een zureballenbende.

3 likes

Dit een zurekantoortruttenkrabbenmand :sun_with_face:

65 likes

Hier moet ik wel om grinniken ook.

2 likes

Oprecht nieuwsgierig nu

2 likes

Goed, nu dat allemaal besproken is. Wie van jullie ā€˜volgt’ Kelly Loef ook? Echt een ver van m’n bed show haar leven, echt een voetbalvrouw haha. Maar vind haar wel lief (en soms ook wel heel dommig) overkomen. Soort guilty pleasure om die video’s te bekijken of klinkt dat heel goor hhaha?

5 likes

Ik zag het nu pas toen @vitaminwaterhet zei. Heb echt geen idee! Misschien omdat dit mijn eerste berichten op het forum zijn?

1 like

Oja, en vroeger keek ik de video’s van Diana ook bijna altijd. Vond haar ooit echt slim overkomen maar dat is echt zoveel minder geworden tegenwoordig. Heb dat met meer vloggers/bloggers… Komt dat dan echt omdat ze allemaal stoppen met studeren en daardoor weinig ā€˜groeien’?

2 likes

Zo iets dacht ik ook, maar ik ging even naar een topic met meer leden met weinig berichten (+ nog geen FF regular), maar die hebben het niet. Vind het nog steeds een raadsel, haha.

En verder volg ik je ook op Twitter/Instagram en ik vind het een vreemd idee dat iemand die ik ā€˜ken’ (tussen de grootste haakjes) ineens ook hier zit. Maar wel gewoon welkom, natuurlijk!

1 like

Ja ik ben ook totaal geen fan van hun imago omschooling. En het veel te hard proberen.

Thanks. Vind ik lief. Achteraf gezien is iedereen hier anoniem en had ik maybe ook maar moeten doen. Maar dat is gewoon niet in me opgekomen en dit voelt toch het fijnst.

Als ik weet wat het is met die username laat ik het weten :wink:

1 like

Dat heb ik ook bij Teske etc. Ik denk dat het een combinatie is van in je eigen bubbel leven, geld verdienen met iets waarbij de focus op jezelf ligt, maar misschien ook een gevalletje dumbing down voor je doelgroep die vaak ook jonger en minder kritisch is.

1 like

Ja, Teske is inderdaad ook een goed voorbeeld hiervan. Maar vind het bij Annemerel een stuk minder of eigenlijk helemaal niet echt. En zij doet in principe hetzelfde toch?

Leuk dat je blijft, welkom!

1 like

Annemerel heeft wel haar opleiding afgemaakt en deed daarnaast ook klussen voor anderen.

1 like

Niet gezien. Kan je dit ergens terugkijken? Ben heeel benieuwd!

1 like

Ja ik heb hem gister gekeken.