Goed, nu dat allemaal besproken is. Wie van jullie ‘volgt’ Kelly Loef ook? Echt een ver van m’n bed show haar leven, echt een voetbalvrouw haha. Maar vind haar wel lief (en soms ook wel heel dommig) overkomen. Soort guilty pleasure om die video’s te bekijken of klinkt dat heel goor hhaha?
Ik zag het nu pas toen @vitaminwaterhet zei. Heb echt geen idee! Misschien omdat dit mijn eerste berichten op het forum zijn?
Oja, en vroeger keek ik de video’s van Diana ook bijna altijd. Vond haar ooit echt slim overkomen maar dat is echt zoveel minder geworden tegenwoordig. Heb dat met meer vloggers/bloggers… Komt dat dan echt omdat ze allemaal stoppen met studeren en daardoor weinig ‘groeien’?
Zo iets dacht ik ook, maar ik ging even naar een topic met meer leden met weinig berichten (+ nog geen FF regular), maar die hebben het niet. Vind het nog steeds een raadsel, haha.
En verder volg ik je ook op Twitter/Instagram en ik vind het een vreemd idee dat iemand die ik ‘ken’ (tussen de grootste haakjes) ineens ook hier zit. Maar wel gewoon welkom, natuurlijk!
Ja ik ben ook totaal geen fan van hun imago omschooling. En het veel te hard proberen.
Thanks. Vind ik lief. Achteraf gezien is iedereen hier anoniem en had ik maybe ook maar moeten doen. Maar dat is gewoon niet in me opgekomen en dit voelt toch het fijnst.
Als ik weet wat het is met die username laat ik het weten
Dat heb ik ook bij Teske etc. Ik denk dat het een combinatie is van in je eigen bubbel leven, geld verdienen met iets waarbij de focus op jezelf ligt, maar misschien ook een gevalletje dumbing down voor je doelgroep die vaak ook jonger en minder kritisch is.
Ja, Teske is inderdaad ook een goed voorbeeld hiervan. Maar vind het bij Annemerel een stuk minder of eigenlijk helemaal niet echt. En zij doet in principe hetzelfde toch?
Leuk dat je blijft, welkom!
Annemerel heeft wel haar opleiding afgemaakt en deed daarnaast ook klussen voor anderen.
Niet gezien. Kan je dit ergens terugkijken? Ben heeel benieuwd!
Ja ik heb hem gister gekeken.
Dankjewel!
Ja, Annemerel heeft toch ook nog lang geschreven voor Metro en Dutch Cowboys?
Ja en heel lang geleden nog voor girlscene! Maar denk dat het ook anders is bij annemerel doordat ze veel sport en dat serieus neemt + laat zien. In tegenstelling tot Diana die alleen zegt “ik heb gewerkt” zonder echt te laten zien wat ze doet qua werk.
@amarens jup.
Ik vind in dat opzicht haar meer te vergelijken met Monique van Loon (oprichter divided/minettes/girlscene. Twee jongen vrouwen die zich eerder bezighielden met mode/lifestyle en vervolgens volledig zijn gegaan voor een andere passie (eten/hardlopen) en meer de journalistiek bedreven. Die beiden grote successen hebben gebroekt en op ten duur weer een nieuwe uitdaging aangaan. Ik denk dat mensen Teske altijd zullen associeren met Youtube etc en dat het fulltime zangavontuur toch op ten duur ophoudt. En Diana heeft dan wel een graphic design course gedaan en enkele collecties voor Kruidvat ontworpen en uitgebracht, maar als zij op dat gebied er meer uit zou willen halen dan had ze op zijn minst een online portfolio moeten maken en bijvoorbeeld meer opdrachten doen / of zelf meer uitbrengen. Uiteindelijk ligt de focus toch meer op haar ‘Youtubepersoonlijkheid’ dan de ontwerpen zelf. De ontwerpen zijn aardig maar ook wel heel trendgevoelig / wat anderen ook al doen. Geen standing out from the crowd.
Ja vind het wel heftig sommige dingen die ze heeft meegemaakt, je kan ook wel merken dat ze volwassener is geworden en vind der wel een leuke meid. Maar vond de docu niet heel pakkend ofzo heb sommige stukken maar half gevolgd.
Hoe kan je dit als entertainment willen gebruiken, wtfff
Ik vind het smakeloos en ik heb geen diabetes. Als ze dit had willen doen had ze beter een week kunnen optrekken met iemand die diabetes heeft en daar een video over kunnen maken. Edit: bij het einde wel een kort interview maar dat wel makkelijk scoren zo. Van jongens dit is niet alleen entertainment maar ook serieus okayyyy.
Ik snap dat ze misschien haar kijkers van dit onderwerp bewust wil maken, maar aangezien zij niet de meest serieuze YouTuber is, komt alles als een halve grap over.