Dankjewel!
Ja, Annemerel heeft toch ook nog lang geschreven voor Metro en Dutch Cowboys?
Ja en heel lang geleden nog voor girlscene! Maar denk dat het ook anders is bij annemerel doordat ze veel sport en dat serieus neemt + laat zien. In tegenstelling tot Diana die alleen zegt âik heb gewerktâ zonder echt te laten zien wat ze doet qua werk.
@amarens jup.
Ik vind in dat opzicht haar meer te vergelijken met Monique van Loon (oprichter divided/minettes/girlscene. Twee jongen vrouwen die zich eerder bezighielden met mode/lifestyle en vervolgens volledig zijn gegaan voor een andere passie (eten/hardlopen) en meer de journalistiek bedreven. Die beiden grote successen hebben gebroekt en op ten duur weer een nieuwe uitdaging aangaan. Ik denk dat mensen Teske altijd zullen associeren met Youtube etc en dat het fulltime zangavontuur toch op ten duur ophoudt. En Diana heeft dan wel een graphic design course gedaan en enkele collecties voor Kruidvat ontworpen en uitgebracht, maar als zij op dat gebied er meer uit zou willen halen dan had ze op zijn minst een online portfolio moeten maken en bijvoorbeeld meer opdrachten doen / of zelf meer uitbrengen. Uiteindelijk ligt de focus toch meer op haar âYoutubepersoonlijkheidâ dan de ontwerpen zelf. De ontwerpen zijn aardig maar ook wel heel trendgevoelig / wat anderen ook al doen. Geen standing out from the crowd.
Ja vind het wel heftig sommige dingen die ze heeft meegemaakt, je kan ook wel merken dat ze volwassener is geworden en vind der wel een leuke meid. Maar vond de docu niet heel pakkend ofzo heb sommige stukken maar half gevolgd.
Hoe kan je dit als entertainment willen gebruiken, wtfff
Ik vind het smakeloos en ik heb geen diabetes. Als ze dit had willen doen had ze beter een week kunnen optrekken met iemand die diabetes heeft en daar een video over kunnen maken. Edit: bij het einde wel een kort interview maar dat wel makkelijk scoren zo. Van jongens dit is niet alleen entertainment maar ook serieus okayyyy.
Ik snap dat ze misschien haar kijkers van dit onderwerp bewust wil maken, maar aangezien zij niet de meest serieuze YouTuber is, komt alles als een halve grap over.
Heel erg mee eens! En nu je het zo stelt, is het best wel een groot verschil met hoe andere bloggers/vloggers met hun werk omgaan. Of je haar content nu interessant vindt of niet Annemerel is supersteady. Toen ze een jaar(!) dagelijks ging vloggen heeft ze dat ook echt gedaan, zonder te klagen en zonder ook maar één dag te missen. Dat vind ik echt klasse.
Mensen in de comments die diabetes hebben vinden het schijnbaar wel okĂ©. Maar ik denk dat je dit veel beter kan doen ĂĄ la âJe zou het maar hebbenâ. Ik vind dat ze veel âchallengesâ maar half assed en semi-grappig doet, waardoor ik haar hier niet de juiste persoon voor vind.
Ik heb hem gisteravond ook gekeken. Vond het wel interessant/leuk en niet saai. Het stuk over haar vader vond ik wel heftig. Dat stuk over haar ex ook wel trouwens, maar daar had ik al dingen over gelezen op egf. Verder heeft ze wel echt een hectisch en druk schema. Zou ik niet willen/kunnen volhouden
Ik vind pick up limes heel erg leuk om te kijken. Is een combinatie van self care en vegan. Ze heeft een hele fijne stem om naar te luisteren. Heel rustgevend.
Heb vandaag al 3 videoâs van haar gekeken, heel leuk inderdaad!
Wie is Suuz? Nog nooit van gehoord.
Net de weekvlog van Willemijn (2WMN) gezien en het mag ook weleens gezegd worden: ik vind dat de positiviteit ervan afspat! Ze zit volgens mij echt goed in haar vel en doet leuke dingen. Leuk om te zien!
Ja idd. 3 volwassen mensen die lopen te leuren met een kind van hot naar her, om over haar rug dik geld te verdienen. Laat dat meisje lekker naar school gaan. Dit is echt wachten op problemen later.
Iemand die van mening is dat nieuwe mensen hier heel vaak onaardig behandeld worden. Hier, als in FF, terwijl ze blijkbaar EGF bedoelt of zo.
Hee @Lula, nu je hier toch bent: kun jij het mysterie van de grijze gebruikersnaam oplossen?
Maar hoeveel plantnamen kan ze verkeerd uitspreken⊠catalea, plilea!?
Zijn nieuwe users die we collectief niet aardig vinden. Nee, users die vrijwel nog geen topics hebben gelezen.