Ooooooh, dat is een handige functionaliteit.
Ok, thanks voor het ophelderen!
Ooooooh, dat is een handige functionaliteit.
Ok, thanks voor het ophelderen!
Door jullie ga ik die IG van Noor weer checken. Haha, dit lijkt toch net alsof ze op haar kont een stuk stof van die broek weggeknipt heeft
Haha omg :â) Zoveel tijd in het bewerken van haar fotoâs, maar zoân detail ziet ze over het hoofd.
Ik vind de docu van Famke best wel leuk en interessant eigenlijk.
Volgens mij snap je mijn punt niet helemaal.
Je heb een groot aantal volgers. Als je dan negatieve dingen over iemand post gaat het altijd breder dan âalleen dit boekâ. Jij levert toch op die manier een bijdrage aan wat voor beeld over haar breed gevormd wordt. Dit gedoe merkt ze sowieso op veel meer vlakken dan alleen het boek. Er zullen (voorlopig) veel minder bedrijven met haar samen willen werken vermoed ik zo bijvoorbeeld.
En ik snap dat jij je punt wilde maken over dat boek begrijp mij niet verkeerd (inhoudelijk ben ik 't daar ook mee eens). Maar ik vraag mij dan echt af in hoeverre jij heb nagedacht wat zoân publieke shaming voor iemand betekent?
En als je dan ineens wel menselijk gaat zitten doen als je iemand in real life tegen bent gekomen⊠Tja.
Ben jij jamie?
Ok, flauw. Maar volgens mij is deze discussie toch wel een beetje over of niet?
Sterker nog, dit is een heel andere discussie. De vorige leek al over ja
hahahahah, moet hier hardop om lachen
Ik vond het eigenlijk juist goed dat er gelijk een tegengeluid kwam door mensen met groot bereik (niet alleen Suuz, maar ook Tim Hofman bijvoorbeeld). Het was toch een behoorlijk toxische boodschap die zo vrolijk door Jamie Li verspreid werd onder jonge meisjes. En dat dat tegengeluid dan niet heel subtiel is⊠dat hoort er een beetje bij, denk ik.
Dat je je vervolgens het leplazerus schrikt wanneer jouw lijdend voorwerp ineens je dagelijks leven binnenwandelt, snap ik heel goed haha. En dat je je dan een beetje gaat indekken en benadrukken dat het alleen om het boek ging en niet om de persoon, ja ach, beetje doorzichtig misschien, maar heel menselijk, denk ik?
Vind Anna Nooshin hier ook zoân typisch voorbeeld van. Volgens mij is zij hartstikke intilligent en zakelijk en kan ze enorm veel meiden inspireren, maar kiest ervoor om zichzelf te objectificeren, aan de haal te gaan met andere influencers (maar ook meteen bffâs, voordat ze exit gaan) en. Vast ook heel zakelijk haha, maar vind het zo jammer.
Ben ik de enige die een error in haar hoofd krijgt van Famke Louise bij DWDD? Ow en ook van haar moeder?
Een beetje zoals Christina ja tijdens Dirrty.
Hoezo dan?
Het gaat over die docu van haar. Heb die docu zelf niet gezien maar het gaat vooral over alle haat die zij krijgt, en haar moeder zegt dat dat juist laat zien dat Famke door moet gaan om die âongelijkheidâ tegen te gaan.
Ja nou, daar zit bij mij dus ook de error. Want wat bedoelen ze daarmee? Waarin zit de ongelijkheid? Dat ze liters bier over zich heen krijgt en bij concerten regelmatig wordt uitgescholden voor hoer en het podium af wordt gejoeld?
Ik ben ook geen fan van Famke, maar haar uitschelden voor hoer etc vind ik ook veel te ver gaan. Ik snap dan ook niet dat die moeder geen keer zegt: stop hiermee, je doet jezelf hier alleen maar pijn mee? Want volgens mij heeft Famke zelf ook niet echt besef van waar ze mee bezig is. Die wordt van alle kanten geleefd en commercieel geëxploiteerd.
Mijn hemel wat een misser. Wat is de volgende in de serie? Wat als je een week ME hebt/in een rolstoel zit/bipolaire stoornis hebt. Gadverdamme.
Edit: wat als je gewoon geen smakeloze videoâs meer maakt.
Kan ons Mas nog een puntje aan zuigen.
Haha, ik wilde het niet zeggen.