Ja, ik snap wat je bedoelt hoor. Ik zou het zelf ook nooit doen over mijn eigen leven. Ook niet als ik wat bekender zou zijn!
Oja, en in dâr boek staat ook wel dat Danique werd gevraagd door een uitgever om een boek te schrijven. Ze heeft niet zomaar opgestuurd zo van: kijk eens, mijn verhaal! Hier wil ik een boek van.
Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het een interessanter boek zou zijn als het echt ging over opzetten en onderhouden/groeien in/met een onderneming.
Haha, ik beloof het!
Samenvatting
En gelijk lopen mensen weer op der te haten dat ze een âbol/dikâ gezicht heeft gekregen terwijl ze volgens mij nu een stuk blijer is.
Shame on them!
Misschien dat ze dit ook bedoeld met de ongelijkheid tussen mannen en vrouwen? Bij vrouwen wordt âverwachtâ dat ze aan het schoonheidsideaal voldoen, als ze een jongen was geweest, hadden ze dit waarschijnlijk niet aan haar gevraagd.
Ja maar dan begrijpt ze het dus niet en moet het even uitgelegd worden.
Go Famke!
Famke lijkt zoooo veeel op dâr moeder! Die mimiek in het gezicht is echt 2 druppels water dâr moeder.
Zij volgen haar op insta, maar zij volgt hen niet dus toen dacht ik ook hmmm
Nee, dat werd ook nog door Bizzey gezegd: sporten en gezond eten ging niet om kiloâs afvallen/aankomen, maar omdat de manier van leven als artiest veel van je vraagt (kwa ritme ook enzo) en je dus wel een gezonde levensstijl nodig hebt om dat aan te kunnen (en om niet als een hijgend paard op het podium te staan).
Ik wil echt graag die docu kijken maar is het een maand videoland waard Heb ofc al mijn emailadressen al gebruikt voor die gratis proefmaand haha
Maar als je zo vaak een proefmaand neemt, kun je toch beter gewoon Videoland nemen? Haha, of ff de inlog lenen van iemand die je kent met Videoland.
Ohhh ik dacht wat een saaie docu maar het is in 4 afleveringen.
Op de instagram van Loavies zie je een story waarin Kae en Vivian Hoorn etc allemaal beetje moeten dansen, en dat wordt dan gefilmd. En zij doen dat allemaal wel een beetje (ongemakkelijk) en komt Noor in beeld en die staat echt helemaal stokstijf stil haha. Zij lijkt me ook zo vreselijk saai. Iemand die nooit echt even een keertje gek wil doen ofz.
Het ziet er sowieso allemaal zo gemaakt en vreselijk nep uit moet ik verder zeggen hoor.
Haha ja heel ernstige cringe-worthy beelden. Een bij elkaar gegooid groepje âinfluencersâ
Schijnbaar tolereren Vivian en Noor elkaar wel weer. Dat was toch een hele tijd niet meer? Volgens mij is er iets gebeurt tussen Claire en Noor, en dat Vivian een beetje de kant van Claire heeft gekozen en Kae bleef met beide omgaanâŠ
Ohh is dat zo? Misschien doen ze alleen leuk tegen elkaar waar de camera bij is haha. Ik heb geen idee verder. Lijkt me naar voor Noor want volgens mij is die Rianne/Rianna(?) er ook bij, allemaal âvriendinnetjesâ van Vivianne haha.