Ik heb 't boek van wilentien binnen gekregen dit weekend (ik ben zwanger so don’t shoot me).
Nog niet uitgelezen maarrrr tot zover:
- heb ik een paar foutjes ontdekt. Een paar typ/spellingfoutjes terwijl ik zelf echt slecht in taal ben. Soms ook zinnen die ik echt anders zou formuleren etc.
- de persoonlijke verhalen waren zo goed als niet nieuw voor mij als volger. Behalve het bevallingsverhaal van Martine en nog wat andere kleine dingetjes
- het is leuk geschreven en je leest hem gauw weg. In het begin baalde ik omdat er best veel pagina’s slechts voor de helft gevuld waren met tekst, maar gelukkig zitten er ook langere teksten in.
- pagina voor de vagina was teleurstellend.
- als Martine een meisje had gekregen had die Elin geheten, die naam gaat ze niet meer gebruiken voor eventuele toekomstige kinderen omdat ze tegen die tijd een naam zal kiezen die bij dat kindje past.
- Martine is gelukkig niet zo zweverig in het boek
- er zitten leuke en handige tips in waar ik - in verwachting van m’n 1e kindje - zeker wat aan heb. Ook de checklists en shoppinglists zijn handig.
Tot zover ben ik semi positief. Ik moet er wel bij zeggen dat ik nog geen enkel ander zwangerschapsboek heb gelezen dus heb geen vergelijkingsmateriaal. Je merkt wel dat het puur op basis van ervaringen is geschreven en niet vanuit kennis.
Sorry als jullie hier totaal niet in geïnteresseerd zijn haha, ik weet dat er de laatste tijd veel negatieve reacties zijn over 2wmn/wilentien hoe ze dan ook heten tegenwoordig