Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Ik wil echt graag die docu kijken maar is het een maand videoland waard :woman_shrugging: Heb ofc al mijn emailadressen al gebruikt voor die gratis proefmaand haha

Maar als je zo vaak een proefmaand neemt, kun je toch beter gewoon Videoland nemen? Haha, of ff de inlog lenen van iemand die je kent met Videoland.

Ohhh ik dacht wat een saaie docu maar het is in 4 afleveringen.

Op de instagram van Loavies zie je een story waarin Kae en Vivian Hoorn etc allemaal beetje moeten dansen, en dat wordt dan gefilmd. En zij doen dat allemaal wel een beetje (ongemakkelijk) en komt Noor in beeld en die staat echt helemaal stokstijf stil haha. Zij lijkt me ook zo vreselijk saai. Iemand die nooit echt even een keertje gek wil doen ofz.

8 likes

Het ziet er sowieso allemaal zo gemaakt en vreselijk nep uit moet ik verder zeggen hoor.

3 likes

Haha ja heel ernstige cringe-worthy beelden. Een bij elkaar gegooid groepje “influencers”

4 likes

Schijnbaar tolereren Vivian en Noor elkaar wel weer. Dat was toch een hele tijd niet meer? Volgens mij is er iets gebeurt tussen Claire en Noor, en dat Vivian een beetje de kant van Claire heeft gekozen en Kae bleef met beide omgaan…

2 likes

Ohh is dat zo? Misschien doen ze alleen leuk tegen elkaar waar de camera bij is haha. Ik heb geen idee verder. Lijkt me naar voor Noor want volgens mij is die Rianne/Rianna(?) er ook bij, allemaal ‘vriendinnetjes’ van Vivianne haha.

1 like

Ik dacht alleen maar ‘wat zonde van al dat eten…’

4 likes

Nee ze staan er allemaal op.

1 like

Monica’s koffer is kwijt en haar laptop zit erin, daarom is er nog geen vlog. Maar een laptop mag toch helemaal niet in ruimbagage?

Op de instastories van Loavies is een of ander nep feestje gaande van influencers (zoals Noor) wat dan meteen als shoot gebruikt wordt voor hun partycollectie geloof ik. Cringe! Ik vind het maar een neppe popie jopie bedoeling. Kan daar heel slecht tegen de laatste tijd.

20 likes

jawel dat mag gewoon!

Ohhh die stories van loavies. Mega crrringe I can’t

3 likes

Gister stond er op haar story dat ze de vlog ging editen in het vliegtuig alleen moest haar hand bagage ineens in het ruim en dus ook haar laptop. Misschien dat dat nu ook weer aan de hand was en vandaar dus haar laptop in het ruim zat.

2 likes

Ik ging voor de lol ook kijken. Zonde hoor. Die hamburgers en patatjes liggen te verpieteren.

4 likes

Blij dat ik geen model ben als ik dit zie, wat lijkt me dit ongemakkelijk zeg

1 like

Die hamburgers ook, omg.

Racheltjuh zegt op Instagram dat ze morgen in een vlog een update geeft want gaat niet zo goed. Heeft te maken met dat anorexia misschien terug is…

1 like