Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Ik dacht alleen maar ‘wat zonde van al dat eten…’

4 likes

Nee ze staan er allemaal op.

1 like

Monica’s koffer is kwijt en haar laptop zit erin, daarom is er nog geen vlog. Maar een laptop mag toch helemaal niet in ruimbagage?

Op de instastories van Loavies is een of ander nep feestje gaande van influencers (zoals Noor) wat dan meteen als shoot gebruikt wordt voor hun partycollectie geloof ik. Cringe! Ik vind het maar een neppe popie jopie bedoeling. Kan daar heel slecht tegen de laatste tijd.

20 likes

jawel dat mag gewoon!

Ohhh die stories van loavies. Mega crrringe I can’t

3 likes

Gister stond er op haar story dat ze de vlog ging editen in het vliegtuig alleen moest haar hand bagage ineens in het ruim en dus ook haar laptop. Misschien dat dat nu ook weer aan de hand was en vandaar dus haar laptop in het ruim zat.

2 likes

Ik ging voor de lol ook kijken. Zonde hoor. Die hamburgers en patatjes liggen te verpieteren.

4 likes

Blij dat ik geen model ben als ik dit zie, wat lijkt me dit ongemakkelijk zeg

1 like

Die hamburgers ook, omg.

Racheltjuh zegt op Instagram dat ze morgen in een vlog een update geeft want gaat niet zo goed. Heeft te maken met dat anorexia misschien terug is…

1 like

Ze zegt dat ze er van was genezen maar dat ze haar lichaam kapot had gemaakt en daardoor niks meer kan binnen houden. Of dat echt zo is laten we maar in het midden.

5 likes

Iemand tegenover me in de trein leest dat boek van Annic. Heb meteen een heel beeld bij haar. Onaardig hè.

37 likes

Mensenkennis

10 likes

Ik ken iemand die laatst naar een ‘masterclass’ van haar is geweest. Die persoon is ook nooit meer hetzelfde voor mij.

19 likes

Ik snap die pose van Anna nooit echt. Ogen dichtknijpen, ietwat geforceerde glimlach en opzij kijken. Maar ik ben dan ook niet heel goed in “influencer foto’s” maken.

5 likes

Dat Anna van uiterlijk vertoon en dure dingen houdt, wisten we natuurlijk al. Maar wow, match made in heaven dit als je zijn IG bekijkt.

13 likes

Het is druk in de trein en je kan alleen nog plaatsnemen naast een van de volgende personen die lectuur nuttigt: Naast wie ga je zitten? Je mag niet blijven staan.

• Iemand die 50 shades leest
  • Iemand die het boek van Annic of Jamie Li leest

0 stemmers

2 likes

Op instagram zie ik trouwens dat die vlog van Marije over diabetes een samenwerking is? Met een slogan type 1 daar kun je niet omheen :woman_shrugging: Een andere yter die ik niet ken (robin zomer) heeft hierover ook een lame ass post op insta.

1 like