Ze zegt dat ze er van was genezen maar dat ze haar lichaam kapot had gemaakt en daardoor niks meer kan binnen houden. Of dat echt zo is laten we maar in het midden.
Iemand tegenover me in de trein leest dat boek van Annic. Heb meteen een heel beeld bij haar. Onaardig hè.
Mensenkennis
Ik ken iemand die laatst naar een âmasterclassâ van haar is geweest. Die persoon is ook nooit meer hetzelfde voor mij.
Ik snap die pose van Anna nooit echt. Ogen dichtknijpen, ietwat geforceerde glimlach en opzij kijken. Maar ik ben dan ook niet heel goed in âinfluencer fotoâsâ maken.
Dat Anna van uiterlijk vertoon en dure dingen houdt, wisten we natuurlijk al. Maar wow, match made in heaven dit als je zijn IG bekijkt.
Het is druk in de trein en je kan alleen nog plaatsnemen naast een van de volgende personen die lectuur nuttigt: Naast wie ga je zitten? Je mag niet blijven staan.
- Iemand die 50 shades leest
- Iemand die het boek van Annic of Jamie Li leest
0 stemmers
Op instagram zie ik trouwens dat die vlog van Marije over diabetes een samenwerking is? Met een slogan type 1 daar kun je niet omheen Een andere yter die ik niet ken (robin zomer) heeft hierover ook een lame ass post op insta.
Als we dachten dat Vera der haar niet goed gedaan was, wat is dit dan?!
Oi. Lijkt wel alsof ze al paars was, dat na 12 weken vervaagd was en nu alleen de uitgroei hebben bijgewerkt .
Dit is toch niet paars
Ben echt nieuwsgierig naar die nieuwe relatie van Anna, is het echt serieus. Hoe lang kent ze hem? Lijkt me ook gek voor die familie trouwens, die Danny maakte daar ook onderdeel van uit als je de blogs mag geloven, dat je dan als familie een band met iemand hebt en dan even moet schakelen bij een nieuw iemand
dit is altijd toch wel met exen en nieuwe relaties?
ik ben trouwens ook nieuwsgierig maar dat wil ik niet laten blijken want ik vind anna niet leuk dus ik vind het irritant dat ze mijn aandacht hier nu mee trekt. âwel of geen nieuwe vriendâ
Ja is ook zo, dat heb je inderdaad altijd.
Ja inderdaad en dat gespeculeer is zo naar! Op het oude forum hadden we de âregelâ dat we dat gewoon niet deden, ik denk echt dat het beter is om dat hier ook aan te houden.
Ach ja toen ze nog wel een vriend had (Danny) leek het bijna alsof ze die wilde verstoppen.
Jamie Li zit nu bij Late Night, over âmommyshamingâ.
Jaimi Li over haar kinderen op youtube zetten en ze heeft het alleen over dat zij het leuk vind en dat ze anderen blij wilt maken. Wat de gevolgen zijn voor haar eigen kinderen is niet van belang in dezeâŚ
Pff ik vind het leuk om kindjes van vriendinnen op (meestal besloten) social media te zien dus in die zin ben ik wel iets milder dan eerst, maar je kinderen gebruiken voor een vlog vind ik nog steeds uitbuiting.
Dit ja. Ik vind het denk ik zelfs nog kwalijker dat je als ouder niet wil inzien dat dat kind gewoon recht heeft op privacy. Ik begrijp oprecht niet dat al die vloggers daar voor hun kind geen waarde aan hechten (want wat ze online willen hebben van zichzelf moeten ze als volwassene lekker zelf weten).
En het erge is dat iedereen uiteindelijk wel zijn kind online zet. Monica bijvoorbeeld liet haar kind in het begin niet zien en ik heb toen zelfs nog hier gepost dat ik dat zoân goede keuze vond. Maar vervolgens is dat kindje nu hartstikke veel in beeld.
Ik snap niet waarom het online in beeld brengen belangrijker zou zijn dan de veiligheid/privacy van je kind.