Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Als we dachten dat Vera der haar niet goed gedaan was, wat is dit dan?!

5 likes

Oi. Lijkt wel alsof ze al paars was, dat na 12 weken vervaagd was en nu alleen de uitgroei hebben bijgewerkt :see_no_evil:.

3 likes

Dit is toch niet paars

2 likes

Ben echt nieuwsgierig naar die nieuwe relatie van Anna, is het echt serieus. Hoe lang kent ze hem? Lijkt me ook gek voor die familie trouwens, die Danny maakte daar ook onderdeel van uit als je de blogs mag geloven, dat je dan als familie een band met iemand hebt en dan even moet schakelen bij een nieuw iemand

4 likes

dit is altijd toch wel met exen en nieuwe relaties? :stuck_out_tongue:

ik ben trouwens ook nieuwsgierig maar dat wil ik niet laten blijken want ik vind anna niet leuk dus ik vind het irritant dat ze mijn aandacht hier nu mee trekt. ‘wel of geen nieuwe vriend’ :roll_eyes:

15 likes

Ja is ook zo, dat heb je inderdaad altijd.

Ja inderdaad en dat gespeculeer is zo naar! Op het oude forum hadden we de ‘regel’ dat we dat gewoon niet deden, ik denk echt dat het beter is om dat hier ook aan te houden.

3 likes

Ach ja toen ze nog wel een vriend had (Danny) leek het bijna alsof ze die wilde verstoppen.

3 likes

Jamie Li zit nu bij Late Night, over ‘mommyshaming’.

2 likes

Jaimi Li over haar kinderen op youtube zetten en ze heeft het alleen over dat zij het leuk vind en dat ze anderen blij wilt maken. Wat de gevolgen zijn voor haar eigen kinderen is niet van belang in deze

Pff ik vind het leuk om kindjes van vriendinnen op (meestal besloten) social media te zien dus in die zin ben ik wel iets milder dan eerst, maar je kinderen gebruiken voor een vlog vind ik nog steeds uitbuiting.

8 likes

Dit ja. Ik vind het denk ik zelfs nog kwalijker dat je als ouder niet wil inzien dat dat kind gewoon recht heeft op privacy. Ik begrijp oprecht niet dat al die vloggers daar voor hun kind geen waarde aan hechten (want wat ze online willen hebben van zichzelf moeten ze als volwassene lekker zelf weten).

En het erge is dat iedereen uiteindelijk wel zijn kind online zet. Monica bijvoorbeeld liet haar kind in het begin niet zien en ik heb toen zelfs nog hier gepost dat ik dat zo’n goede keuze vond. Maar vervolgens is dat kindje nu hartstikke veel in beeld.
Ik snap niet waarom het online in beeld brengen belangrijker zou zijn dan de veiligheid/privacy van je kind.

8 likes

Geld.

Maarja, dat maakt het alleen maar erger natuurlijk, dat de waarde van de privacy van het kind in geld uit te drukken is.

2 likes

Zou het bij iedereen echt geld zijn of zijn er ook mensen die gewoon heel naĂŻef alles willen delen zonder de gevolgen echt te snappen?

Of ben ik nu naĂŻef?
Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat geld zo zwaar weegt.

1 like

Ik denk niet dat er veel mensen heel evil denken zo ik ga eens lekker de privacy van mijn kind negeren om daar goed mee te cashen, maar uiteindelijk komt het daar wel op neer. Andere vloggers doen dat ook niet alleen maar omdat ze een enorme behoefte tot het delen van hun leven met de buitenwereld hebben, maar ook omdat het hun manier van geld verdienen is.
Zo ook met het tonen van je kinderen. Het werkt toch, veel mensen kijken ernaar waardoor jij er weer makkelijker aan kan verdienen. Wilvantien bijvoorbeeld deelde nooit foto’s en filmpjes van haar kinderen, maar toen gingen ze op cursus bij Annic om succesvoller te zijn als influencers en dus beter te verdienen. En nu ineens zijn die kinderen volop in beeld. Dan vind ik wel echt dat ze haar principes in ruil voor geld aan de kant heeft gezet. En ja, dat kan ze voor zichzelf verantwoorden omdat ze heel naïef niet de gevolgen die deze beslissing voor haar kinderen kan hebben inziet.

7 likes

Ik zat de vlog van stellig te kijken, maar wat is dat huis smoezelig, en het eten wat die 2 kindjes krijgen zijn niet bepaald de gezondste keuzes
 was dat altijd al zo?

Ik zie vooral dat hij de rol van vader volledig op zich neemt. Ik vind het ook nogal onverantwoordelijk hoe zij met haar kinderen omgaat in de vlogs, als het gaat over hoeveel ze in beeld komen.

1 like

Vind het ook altijd zo gek dat die kinderen de halve dag in een romper lopen ? Dat is toch veel te koud ? Moet er niet aan denken om in mijn ondergoed te gaan ontbijten ?

2 likes

Maar dat laatste is toch niet waar? Ze deed het eerder niet omdat ze de gevolgen juist wel kon overzien.
Super slecht zeg! Volg ze niet meer, ben echt verbaasd hierover. Geld en volgers zijn dus echt belangrijker voor ze dan?

Ik vind dat van toepassing als het over jou gaat. Maar jouw kind kiest er niet voor en is later wel voor altijd terug te vinden. Ik denk dat dat in jouw geval een stuk minder “erg” is want af en toe een foto op instagram is wel wat anders dan dagelijks vloggen en heel veel persoonlijke informatie delen van een kind, wat dan door miljoenen gezien wordt.

6 likes