Het andere Youtubers/bloggers topic #3

En dan weer filmpjes maken van ontspullen en doneren. Zo houd je jezelf wel bezig.

6 likes

Oh my…
Het is hier door andere forumsters al heel duidelijk uitgelegd dat dit heel schadelijk kan zijn voor de hechting van jonge kinderen. Waar ze voor de rest van hun leven de gevolgen van kunnen dragen.
De realiteit is niet altijd mooi maar als je je zeer jong kind kunt beschermen tegen de negatieve dingen doe je dit toch.
Beetje kort door de bocht maar ziek zijn is ook de realiteit daar ga je je kind toch ook in de mate van het mogelijke in beschermen.

19 likes

Ja, ondanks ik hem ook irritant vind, ben ik het wel met hem eens. Wat boeit het of je de eerste was? Dat was de hele vraag niet:p sneue figuur

4 likes

Geen idee wie Sabine de Witte is, maar ik heb zo’n ontzettende hekel aan Jelmer dat ik automatisch aan haar kant sta. Die kwal zit veel meer in mijn irritatiezone dan alle beutybloggers bij elkaar. :joy:

12 likes

Ik vind Jelmer soms ook irritant maar ik ben het wel helemaal met hem eens. Die reactie van die meid is zo walgelijk. “Ah lief, ik heb sowieso de oudste reisblog en in de branche zeggen ze ook dat ik de eerste dedicated was” Met andere woorden: “Zie je, ik ben beter dan de rest”

8 likes

Ik heb na jaren weer eens op Jelmer z’n blog gekeken omdat hij blijkbaar een reisblogger is geworden en ik heb er ontzettend veel spijt van. Wat een kneus die vent.

5 likes

Achteraf gezien tmi.

13 likes

Ze zijn vrienden gebleven

Nee dat weet ik ook! Zit ook niet meer in die groep nu.

Ik denk ook alleen omdat het haar geld opbrengt en ze voedt het ook regelmatig

Ik ken haar ook niet en Jelmer wel (dus waarschijnlijk ben ik heel erg biased) maar ik vind Jelmers reactie nogal overdreven? En sowieso, waarom reageert hij hierop? Wat boeit hem dat?

2 likes

Ik vind de verhuisvlogs van Iamtheknees leuk. Bij het meeste wat ze doet en koopt denk ik wel, niet mijn smaak maar veel plezier ermee (vooral dat hondenbeeld :joy:). Maar ze komt wel heel lief en oprecht over.

21 likes

Maar toch blijf ik me afvragen; what happend tussen haar en dr ex?

1 like

Ik vind dat hondenbeeld juist heel grappig. Zou echt elke keer moeten lachen als ik thuis kwam :ok_woman:t3:‍♀

6 likes

hahha nog een youtuber die hier meeleest
nina in haar video met sophie zegt tegen haar dat er speculaties op een forum zijn geweest over sophie en lipfillers, of dat waar is.

ja dat is waar, aldus sophie :stuck_out_tongue:

2 likes

Jaaa en oma Miep :heart:

3 likes

Geloof niet dat er gespeculeerd werd over fillers…:roll_eyes:

4 likes

Jaaa ik gun haar ook echt de views! Zij werkt er wel gewoon naast toch? Weet iemand wat ze doet?

Ja volgens mij wel inderdaad! Ik kijk normaal haar video’s bijna nooit maar vind haar verhuisvlogs idd heel leuk, maar ik vind verhuisvlogs sowieso bijna altijd wel leuk.

1 like

Ja, maar je gaat je kind toch ook niet in een plastic bubbel opsluiten om alle virussen en bacillen uit de buurt te houden?

En ja, het kan schadelijk zijn, maar dat hangt vrijwel volledig af van hoe de ouders ermee omgaan. Als jij je kind uitlegt wat er aan de hand is en de ruimte geeft voor vragen, kan een kind een scheiding (tussen ouders en tussen een ouder en een nieuwe partner) prima verwerken zonder er voor de rest van zijn leven last van te hebben.

2 likes