Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Nee dat weet ik ook! Zit ook niet meer in die groep nu.

Ik denk ook alleen omdat het haar geld opbrengt en ze voedt het ook regelmatig

Ik ken haar ook niet en Jelmer wel (dus waarschijnlijk ben ik heel erg biased) maar ik vind Jelmers reactie nogal overdreven? En sowieso, waarom reageert hij hierop? Wat boeit hem dat?

2 likes

Ik vind de verhuisvlogs van Iamtheknees leuk. Bij het meeste wat ze doet en koopt denk ik wel, niet mijn smaak maar veel plezier ermee (vooral dat hondenbeeld :joy:). Maar ze komt wel heel lief en oprecht over.

21 likes

Maar toch blijf ik me afvragen; what happend tussen haar en dr ex?

1 like

Ik vind dat hondenbeeld juist heel grappig. Zou echt elke keer moeten lachen als ik thuis kwam :ok_woman:t3:‍♀

6 likes

hahha nog een youtuber die hier meeleest
nina in haar video met sophie zegt tegen haar dat er speculaties op een forum zijn geweest over sophie en lipfillers, of dat waar is.

ja dat is waar, aldus sophie :stuck_out_tongue:

2 likes

Jaaa en oma Miep :heart:

3 likes

Geloof niet dat er gespeculeerd werd over fillers…:roll_eyes:

4 likes

Jaaa ik gun haar ook echt de views! Zij werkt er wel gewoon naast toch? Weet iemand wat ze doet?

Ja volgens mij wel inderdaad! Ik kijk normaal haar video’s bijna nooit maar vind haar verhuisvlogs idd heel leuk, maar ik vind verhuisvlogs sowieso bijna altijd wel leuk.

1 like

Ja, maar je gaat je kind toch ook niet in een plastic bubbel opsluiten om alle virussen en bacillen uit de buurt te houden?

En ja, het kan schadelijk zijn, maar dat hangt vrijwel volledig af van hoe de ouders ermee omgaan. Als jij je kind uitlegt wat er aan de hand is en de ruimte geeft voor vragen, kan een kind een scheiding (tussen ouders en tussen een ouder en een nieuwe partner) prima verwerken zonder er voor de rest van zijn leven last van te hebben.

2 likes

Ik bedoel dit niet vervelend maar ik erger me al twee dagen aan jouw posts omtrent dit onderwerp. Bijna ieder bericht van je begint met ‘maar’. Er hebben al meerdere mensen een genuanceerde uitleg gegeven, accepteer gewoon dat jullie meningen verschillen? Het gaat maar door.

14 likes

Ik ben het hierin met je eens, ook vanuit gehechtheidsonderzoek wordt gezegd dat het belangrijk is dat de ouders na scheiding goed met elkaar omgaan en bij elkaar in de buurt blijven wonen (zodat het kind gemakkelijk naar beide ouders toe kan). Zo simpel als op die website @Wonderland is het dus niet.
Kinderen hebben in de meest optimale situatie enkele personen beschikbaar waaraan ze zich kunnen hechten (zoals ouderfiguren) en kunnen zich ook pima hechten aan bijvoorbeeld een stiefouder. Als er 1 persoon is met wie ze een veilige gehechtheidsrelatie hebben is dat al een beschermende factor voor verdere problemen. Het wordt wel problematisch als er om de paar weken een nieuwe vriend wordt geïntroduceerd, het kind hecht zich maar moet er dan weer afscheid van nemen, en kan zich daardoor afgewezen/verward voelen, et cetera.

Scheiding is natuurlijk heel heftig voor een kind en kinderen zijn heel kwetsbaar, maar kunnen ook heel veerkrachtig zijn, mits de omstandigheden rond de scheiding “oke” zijn!

6 likes

Het spijt me dat je dat zo ziet. Ik had dit al geaccepteerd, en ik was ook al opgehouden met reageren, maar als ik dan een reactie krijg die begint met ‘Oh my…’ triggert dat bij mij wel een tegenreactie.

Edit: ik vind het trouwens ook niet helemaal eerlijk dat ik hier alleen op aangesproken word, die anderen blijven toch net zo goed ook op mij reageren? Ik vind ook niet dat ik ongenuanceerde uitleg heb gegeven, ik heb enkel mijn standpunt uitgelegd en gevraagd waarom zij er zo over denken.

1 like

Nvm weg.

Ja eigenlijk moet ik me er ook niet mee bemoeien want ik heb gewoon een naar gevoel over dat hele gezin maar ik weet niet of je zulke dingen mag zeggen op het internet.

7 likes

Ik vind het ook vreselijk en hoop dat er snel regels over komen. Je kunt het allemaal wel leuk en aardig vinden, maar er komt zoooooooooooooooveel materiaal online over je kinderen. Informatie dat nog jarenlang beschikbaar is, beelden die opgeslagen blijven en alles. Ik snap dus ook niet dat er niet meer wordt gekeken naar de lange termijn en vind ik het ook heel jammer hoeveel geld ermee te verdienen is.

3 likes

Famke zit sinds vandaag bij ali b zijn management.

20 likes

Goed voor haar! Heb gister die docu gezien en vond ‘t heftig en heb wel respect voor d’r. Ik vroeg me al af hoe ze verder zou gaan zonder Bizzey en JayJay maar Ali B is natuurlijk wel een logische keuze.

7 likes