Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Ik denk dat in dit specifieke gezin de biologische ouders het ‘toch niet’ meer kunnen zien. Twee kinderen komen uit het buitenland, twee zijn als embryo gedeapteerd en eentje is wel binnenlands geadopteerd, dus goed misschien kunnen die ouders wat meekrijgen. Wat ik wel interessant vind zijn Phill and Alex. Zij hebben twee meisje geadopteerd uit het binnenlandse systeem en ze hebben ook contact met de ‘birthmoms’. Zij komen ook langs en worden onherkenbaar in de vlog getoond (de kinderen gewoon herkenbaar). Dat lijkt me wel lastig, zij kunnen de kinderen wel altijd volgen via hun vlogs

1 like

Omg hoe veel weken gaat die discussie over die kinderen nog door

75 likes

Zet dan gelijk de adoptiekinderen discussie daar voort!

2 likes

Ik vind het echt te gek dat ze dat soort stukken in haar vlogs laat. Want inderdaad, het is misschien een beetje overdreven. Vind het ook wel heel ontwapenend dat die pot echt iets speciaals voor haar is en ze er daarom zo zuinig mee wil doen!

1 like

ik vind het echt mega irritant en skeer.

15 likes

Ik had vooral verwacht dat echt de halve pot al leeg zou zijn, met hoe ze reageerde, maar dat viel echt wel mee.

1 like

Haha ik zou echt willen dat ik hier mijn scriptie over kon schrijven maar ik studeer een heel ander rechtsgebied.

IMG_2918

Rodi?? Met mayo
Vind mijn hond ook lekker

20 likes

Nog maar 35 te gaan :tada::tada::tada::tada::tada:

28 likes

Nee maar het feit dat het wettelijk gezien je kind niet meer is betekent meestal ook dat dit kind, om watvoor reden dan ook, niet meer in het leven van de biologische ouder is. Adoptie is niet hetzelfde als pleegzorg, je staat je kind onherroepelijk af aan iemand anders en verbreekt daarmee ook de familieband met het kind, afgezien van de genetica die je deelt.

En ja, mijn opmerking was bewust zeer ongenuanceerd, omdat ik erop doelde dat na adoptie een geboorteouder in principe niet meer is dan een zaaddonor of een draagmoeder. Dat klinkt heel hard, maar zo werkt het nu eenmaal. Dat gezegd hebbende weet ik niet of de kinderen uit het filmpje een open adoptie gehad hebben, waarbij de geboorteouders wel nog invloed kunnen hebben op het leven van het kind. Als dat zo is, is mijn opmerking niet van toepassing.

3 likes

giphy%20(2)

(ik kom wel terug als het weer over youtube gaat)

48 likes

Ik vond het echt bloedirritant dat Bonnie ging zingen in de vlog van vandaag. Weet niet of dit beter in het impopulaire meningen topic kan maar nu gaat het in ieder geval weer over youtube.

23 likes

Precies, gooi dan gewoon een video gewijd aan je zangkunsten online. Ik kom voor de pot pumpkin spread, niet een of ander kerstlied dat gecoverd wordt door bonnie de basisschooljuffrouw

27 likes

Aw ik vind dit soort reacties altijd zo jammer, alsof je heeel goed in iets moet zijn om het te filmen. Ik vind zingen zelf ook leuk, maar zou het niet zo snel online zetten omdat ik dan bang ben voor precies dit soort reacties. Zo van: ‘genant, doe het dan echt als zangvideo, zo dramatisch’.

Waarom mag je niet gewoon iets doen omdat je het leuk vindt en dat delen? Al is het schilderen of hardlopen of weet ik veel :woman_shrugging:

Ik vond het lief dat ze samen muziek gingen maken en ik vond haar ook wel goed kunnen zingen!

25 likes

:joy::joy::joy::joy:

Ja. Als het opvalt dat er steeds dezelfde (negatieve) dingen over dezelfde persoon, door dezelfde persoon worden gezegd. Dan wordt daar vaak wel wat van gezegd.

volg je me nog?

5 likes

Jaaa en ze zei zelf dat ze vond dat ze geen hele mooie stem heeft ofzo. Vond 't wel cute opzich prima toch​:blush::blush:

1 like

nu ik die shoplog van nick in bonnie’s vlog zag ben ik ineens heel nieuwsgierig geworden naar hun inkomens
nick werkt niet, toch? bonnie moet het hebben van haar youtube inkomen. hoe redden zij dat in één maand?

4 likes

Volgens mij werkt Nick tegenwoordig wel Bonnie zei laatst iets over dat Nick dan heel de dag werkte maar misschien was dat alleen in de zomervakantie. Maar heb mij dat ook wel afgevraagd inderdaad want eerst werkte hij sowieso niet.

Tuurlijk mag het wel, maar ik kijk er liever niet naar en daarom vind ik het irritant als het in een vlog verwerkt is. Ik zou het fijner vinden als ze een aparte video maakt, dan kijk ik die gewoon niet.

1 like