Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Ja dacht ik ook. En ze hebben ook wel eens verteld dat hij een toelage krijgt van zijn ouders, maar weet niet of dat nog steeds van toepassing is. Hij krijgt trouwens denk ik ook nog studiefinanciering?

Prachtig!!!

7 likes

Haar tattoeges zijn best oke maar haar lippen dus echt niet.

4 likes

Ik denk dat dit gewoon bewerkt is. Heb haar stories net bekeken en daar heeft ze nog wel gewoon ‘normale’ lippen.
Ik vind haar echt prachtig en al haar tatoeages zijn niet mijn smaak maar staan haar goed. Deze snap ik echter echt niet. Dit lijkt van een afstandje toch gewoon altijd alsof ze net haar fietsketting heeft gerepareerd?

8 likes

Dit staat ook al in beuty. Daarom had ik mijn post weggehaald.

Sarcastisch?

what you think :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

1 like

Ja, dat wordt echt zo lelijk? Ik had laatst een date met een gozer (hij tatoeëert) en toen vroeg ik ‘Uh wat heb je op je hand’, bleek het de restanten te zijn van een tattoo die hij zelf nog geen 2 jaar geleden had gezet :face_with_raised_eyebrow:

Ik had het gewoon aangezien voor een gekke blauwe plek.

3 likes

Lol
10 likes

Ik liep al rood aan. Dacht godvrdmm wie loopt er te spammen om in MO te komen :joy:

8 likes

Ik dacht dat hij stageliep, daar verdien je toch heen volledig inkomen mee normaal?

Hahahaha don 't need that shit!

Nog 34 te gaan!!!

6 likes

Door jullie kan ik niet meer naar bonnie kijken, wat een ontzettende zeikerd is ze in die vlog met de kapper. ook dat gedoe met die patat die nick helemaal voor haar bewaard heeft en ze zo betweterig loopt te doen. Ieder eten is toch lekker als je honger hebt na uitgaan??

2 likes

Hahaha nou sorry maar patat moet niet in de magnetron, zijn ze helemaal gek geworden.

12 likes

Nee, mijn voorkeur zou het ook niet direct hebben, maar dat gezeik erover vind ik zo overdreven. Ze maakt er een heel ding van, terwijl je kan het ook gewoon eten zonder te meuten. Bedoel wat verwacht je dan van patat die al een paar uur ligt…? En ik vind het schattig van hem, maar zij gaat gelijk zo kritisch lopen doen

1 like

In welke vlog zie je dit terug?

Ik moest direct hier aan denken vanwege dat getattoerde logo op haar huid. Hoe zou dan zitten.

Ja aarrgh dat ergerde me ook ontzettend en het fameuze stuk dat ze losgaat over die pompoenspread, echt schaamtelijk. Als ik haar was zou ik dat er wel uit laten

2 likes

Ben net geinfluenced door een youtuber en heb een premium skillshare account aangemaakt :unamused: Heb maar alvast een reminder in mijn agenda gezet om voor de eerste betaling op te zeggen.

1 like

Je haalt me de woorden uit mijn mond. True story.

1 like