Iemand de vlog van Josh gekeken? Clickbait? Wat is het grote nieuws?
Nieuw pand!
Maar dit sowieso. Zij willen ook altijd zo weinig uitgeven aan dingen, maar zijn wel suuuuperkritisch. Lekker eten of goede kwaliteit hoeft uiteraard niet altijd duur te zijn, maar het valt me zo op dat zij altijd voor een kwartje eerste rang willen zitten. Je kan niet niet willwn betalen voor kwaliteit en dan zo enorm zeiken dat iwta niet top of the bill is. Vooral Nick vind ik een zeiker qua films, eten en drankjes. Daarom kijk ik de vlogs ook bijna niet meer:redface:
Ja friet uit de magnetron is niet super, maar je had ook gewoon naar de febo/falafeltent/maccie kunnen gaan?
Naja dat weet ik niet, maar die combinatie; geen geld uit willen geven (bonnie?) aan meubels/kleding/eten en dat superkritische (nick) zorgt er imo voor dat het snel zeurderig wordt.
Begrijp me niet verkeerd; kritisch zijn op je aankopen is niet slecht he. Maar als je je aankopen alleen bij pull&bear en berschka doet en zeurt over alles wat slechts is, dan denk ik alleen maar âga eens naar een fatsoenlijke winkelâ.
Ik heb door al jullie kritiek op Bonnie van de afgelopen dagen vandaag voor het eerst een vlog van haar gezien en omg ik vind haar vet leuk!?! Echt heel onverwacht, omdat ik altijd een schurfthekel aan vlogs heb gehad en nooit meer dan een halve vlog per keer heb kunnen kijken, wanneer ik het probeerde. Maar ondanks ik al jullie kritiek begrijp vind ik die kneuterige sfeer echt zân charme hebben en ben ik oprecht een stuk meer âjaloersâ op Bonnie en Nick dan op Josh, Monica of Mascha. Haar leven lijkt me echt heerlijk en volgens mij zijn haar vrienden heel leuk en haar vriend ook.
(Ik heb een joint gerookt dus misschien kom ik niet zo goed uit mijn woorden, maar ik ben in elk geval erg enthousiast over Bonnies vlogs.)
Ik ben ook echt heel erg jaloers op haar vriendengroep, iedereen is zo leuk met elkaar altijd! Ik zie dat ook wel 100 keer liever dan dat stijve perfecte gedoe van Josh of Annic
True! Ik zit nu hier best wel bon&nick af te zeiken. En ik moet ook toegeven dat âhet gezeurâ mij echt tegenstaat en daardoor haar vlogs minder kijk. Maar ik vind haar 10x leuker, echter, dankbaarder en oprechter dan de meeste yters. Zelfs van die verschrikkelijke kneuterige dingen kan ik wel waarderen.
En ik deel haar hysterische kerstliefde, dus ik kick nu even af zodat ik haar in december een hele maand kan volgen
Ik kijk eigenlijk alleen haar vlogs waar haar vrienden in voor komen en dan niet de youtube vrienden zoals saske en alwin
Ja Same, ik vind haar leven er echt gezellig uitzien, al is haar smaak en vooral haar humor echt niet mijn ding. Maar veel van haar vrienden hebben wel oké humor en lijken me leuke mensen. Het enige waar ik niet tegen kan is dat Bonnie ALTIJD zo loopt te gillen en schreeuwen.
âOMYGOOOODD NICK!!! HEFTIG!â
error / rip
Ach ik heb bij iedere internetpersoonlijkheid wel wat om me aan te ergeren, maar Bonnie lijkt me verder een heel aardig meisje hoor!
IK HOOR DIT GEWOON IN BONNIES STEM
Ah ja Bonnie met EarPods luisteren is echt onmogelijk, omdat het van rustiek Frans achtergrondmuziekje op zacht niveau naar OOOOOOMIJNGODDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD SUPERCOOOOOOOL NICCKKKKKKKKKKK WAT VEEEEET DIT WIIIIIL IK SUUUUUUUUPERGRAAG HĂ POPIEEEE EN SJAAK EN RODIEEEEE op niveau luchtalarm gaat in 1,5 seconde.
Haha goed zo, dat was ook de bedoeling haha ik trek dat (ook) heel slecht, echt toooo much vreugde en/of verbazing voor zoân grinch als ik
Hoezo? Ik vind Sophie juist wel lekker droog.
Vond ik ook. Tenminste lekker direct, en dus niet ontwijkend aan het antwoorden zoals Nina zelf.
oh ik vind alle kritiek wel meevallen, over het algemeen wordt zij hier juist wel echt geliked hoor.
door mij en velen iig
zij is de enige waarvan ik alle vlogs bekijk. en diana ook
lily like trouwens ook, maar die heeft al een poos geen vlog meer gepost?
ik stoor me heel erg aan nina warink haha, heeft het ook allemaal maar van haar vriendje kalvijn en het âmooi zijnâ, waar ze heel bewust van is. anna-persoon noem ik dat
vond het wel grappig dat sophie drie mensen moest opnoemen die heel erg commercieel zijn op insta met spon enzo, en dat zij nina als 2e noemde hahah