die hele serie van nina is ook maar gebaseerd op ‘spill your guts or fill your guts’ van
OHHHH SCHAT!!!
Laat je even weten of het wat is??
Wth hoeveel pijn moet dat wel niet gedaan hebben
Ja vind ik ook. En had wel meer van haar video’s verwacht. Ja, oke het zijn er pas 2 maar komt ze ook met zo’n rad. Ik vind het maar suf
Oehhhhhhh leuuuuuuk
Ik heb alleen die aflevering met Kaj gekeken omdat ik hoopte op juice. Maar alle moeilijke vragen sloegen ze over😒 vond haar niet een hele boeiende persoonlijkheid hebben om te volgen. En ik ben het met je eens wbt mooi-zijn en doen, het lijkt allemaal erg gemaakt en hoe ze zo met die nepwimpers zit te fladderen ergert me
Het forum werd ook nog even benoemd in de video van Nina en Sophie! Over of Sophie fillers heeft
ANna nooshin! Zij is zich ook heel erg bewust van haar knapheid en zet dat altijd op een bepaalde manier in
Ja die gaat altijd een beetje onbenullig zo door haar wimpers kijken en zo “cutesy” doen
Wat goed dat ze dat doen!
Is toch normaal om iemand een boete te geven die aan het bellen is haha?
Het was gisteren ook op Shownieuws, die boete voor Enzo. Zo’n slecht voorbeeld voor z’n (vooral jonge) kijkers. En van die 200nogwat euro ligt hij natuurlijk echt niet wakker. Het was geen samenwerking want VVNL gaf een reactie dat hij er een positieve twist aan kon geven dat hij een video over veilig rijden (zonder telefoon) kon maken.
Wanneer gaan ze vloggen onder het rijden aanpakken dan? Dat leidt de bestuurder ook af van het rijden…
Ja, ik vind haar niet zo’n goede host. Heb van beide video’s maar een klein stukje gezien, omdat zij zo moeilijk deed over het beantwoorden van die vragen. Meid, je hebt dit concept zelf bedacht, dan weet je toch dat jijzelf ook kutvragen moet beantwoorden?
Lijkt me overigens ook lastig om meteen zulke video’s te maken. Veel andere YouTubers zijn begonnen met vloggen of video’s in hun eentje voor de camera, die schakelen denk ik makkelijker over naar een setting waar ze in gesprek gaan met andere YT’ers. Misschien heeft ze de lat wat hoog gelegd voor een eerste serie.
Ja precies! Zeker wanneer de camera in de hand gehouden wordt. Als ik het goed begrijp uit Enzo’s video hield hij zijn telefoon onder zijn mond vast op de speaker? In plaats van bijv. op de stoel ernaast op speaker. En daarvoor is hij bekeurd? Ik vind dat ze dan sowieso wel eens bekeuringen mogen aan uitdelen wanneer mensen aan het vloggen zijn in de auto zonder zo’n standaard op het dashboard.
Oh ik houd echt van Jachtseizoen. Heerlijk!
Zoooooo jammer dit
Wat?