Dat ze dit soort foto’s begint te plaatsen. Ze was altijd een nette, leuke, professionele vrouw. Dit is goedkoop
Maar wel subtiel even het broekje tussen de billen gepropt #influencerlife
PRECIES.
@Diafragma maar als het niet om te scoren is snap ik die dat er billen pontificaal in beeld moeten. (met inderdaad het broekje wat verder ertussen gepropt) Waarom niet gewoon een gezellige spontane bikini-foto waar de billen niet het onderwerp van de foto zijn?
Overigens heb ik geen idee wie dit is. Zie alleen allerlei foto’s van ~influencers~ voorbij komen op Instagram waarbij bikini broekjes tussen de billen proppen blijkbaar een trend is. Lekker oncomfortabel.
Haar instagram en youtube zijn een verlengde van haar baan als diëtist dus ja, ik vind een billen-foto niet echt professioneel.
Die foto zegt niets over haar professionele kwaliteiten, maar als ze die foto plaatst op een plek waar ze een deel van haar inkomsten vergaart, dan komt dat op mij ook onprofessioneel over.
Tenzij je natuurlijk een bikini fitgurl bent en daarmee je geld verdient, dan is dat precies wat je wilt showen en in het verlengde van je werk.
Bij Marloes (van de billen foto) zie je op haar YouTube de laatste tijd sowieso dat ze steeds meer richting standaard influencer wil gaan. Veel shoplogs e.d. Misschien dat ze op deze manier juist haar geld wel wil gaan verdienen.
Zo sta ik dus echt niet op vakantiefoto’s… Die foto is duidelijk gemaakt voor de gramz (IG) toch? Of gaan we daar ook over discussiëren?
Ik denk dat veel mensen tegenwoordig vakantiefoto’s maken om ze vervolgens op instagram te posten.
Dit lijkt me nogal een loze vergelijking. Ik ken genoeg mensen die wel dit soort vakantiefoto’s maken, of ze ze nou op insta zetten of niet. Dat jij niet zo op vakantiefoto’s staat, wil niet zeggen dat niemand dat doet.
Nou ik ben het wel met @Twijfelaar eens dat als ik al zo’n foto zou maken ik hem niet op internet zou slingeren voor iedereen om te zien, vind ik inderdaad niet zo professioneel. Het is maar net wat je werk is denk ik, als je in de advocatuur werkt hoef je hier niet mee aan te komen, ben je professionele instagirl dan kan het wel. Ik denk dat de meesten die teleurgesteld zijn dat vooral zijn omdat ze zo meegaat met de instagurl trend en juist haar inhoud waardeerden. En ja die heeft ze vast nog wel, maar die valt niet zo op in deze foto.
Jij maakt die vergelijking, niet ik. Laat ik het dan zo zeggen: de gemiddelde Nederlandse jongedame maakt niet zulke foto’s om ze te plaatsen op een Instagram account waar geld mee wordt verdiend.
Tuurlijk zie je dat soort kiekjes over heel Instagram maar er is echt wel een verschil tussen een persoonlijke Instagram van Lieke uit de Flevopolder (account waarschijnlijk op slot en mogelijk geen baas, collega’s of klanten die meekijken) of die meid die net gelinkt werd.
Ah kan onze Willie mooi hoofdinspecteur worden.
Ja dit laatste ook. Hoe raar is het als je de billen van je diëtist op internet hebt gezien? Bij sommige beroepen vind ik dat gewoon niet gepast.
Ben blij dat we zo eensgezind zijn vanavond
Nou ja, je kan het ook zien als reclame voor haar dietist-zijn.
Zulle foto’s plaatst Fajah Lourens natuurlijk ook om haar dieet te verkopen.
Ik vind het in elk geval niet schokkend ofzo
Haha, ja nou, ik zie weleens de buttcheeks van mijn leerlingen en dat vind ik toch wat vreemd. Ze zouden denk ik ook wel raar opkijken als ik met mijn buttcheeks door het lokaal paradeer.
Die vergelijking klopt inderdaad niet, blijkbaar ben ik nogal afgedwaald. Maar een diëtiste die haar Instagram openbaar heeft staan en vindbaar is door een naam in te typen via een zoekmachine moet wel degelijk passen op wat ze online post.
Ik vind het wel goede reclame voor een diëtiste
Waarom is het eigenlijk erg als je weet hoe je diëtist haar buttcheeks eruit zien? Bij een docent/advocaat kan ik het nog begrijpen, maar er zit toch niet zoveel afstand tussen een diëtist en een cliënt (patiënt? idk)?