Klinkt als een gelukkig echtpaar.
Lekkere relatie heb je dan.
Ja ze is nu zwanger is gister bekend gemaakt van hun vierde kind zal wel de hormonen zijn geweest
Waarom zou je nog met hem dan een kind willen?!
Ik snap het ook niet??? Waarom zou je ook nog een kind meesleuren in je relatieproblemen
Ja en denken dat dit āeen gewoon vakantiekiekje isā, vind ik wel heel naĆÆef. Op Instagram is niks āeen gewone fotoā. Overal is over nagedacht, zeker bij deze accounts.
HĆ© waarom zou je deze correspondentie met deze man willen
Waarom heb ik hier een paar seconde van mijn kostbare tijd aan verspild. Dit is toch gewoon puur aandacht vragen?
Precies⦠die arme kinderenš§ leuk om later alles terug te lezen over je ouders en de vreemdgaanacties van je vaderā¦
Wie kent Sophia Grace en Rosie ook nog? Die twee nichtjes waren jaren geleden heel vaak te gast bij Ellen DeGeneres. Ik kwam laatst terecht op het Youtube kanaal van die Sophia Grace, het is natuurlijk vrij normaal dat zij flink wat is opgegroeid⦠maar mijn god! Ze probeert zo hard om sexy instagram girl te zijn, terwijl ze nu pas 15 isā¦vind dit oprecht zo zonde. Ze krijgt ook best veel comments van je bent pas 15 doe normaal
Haar youtube is: Sophia Grace
15??? Had haar echt wel veel ouder geschat, ken/volg haar ook verder niet.
Logisch dat mensen mij dan jonger schatten, als dit de vergelijking wordt
Zo raar dat zij nu al zo āoudā is. Ik vond hun hele aanwezigheid bij Ellen wel altijd vrij raar. Ze werden op een begeven moment echt bizar verwend, vond dat niet heel gezond ogen
Woooooooooooooow hoezo is zij ineens zo oud heb ik een tijdmachine gemist of zo??? Het was echt vorig jaar dat zij zo klein was
Bonnie is nog gewoon een meisje en Mascha, die 6 jaar ouder is, is gewoon al een vrouw ja. Over zes jaar is Bonnie ook een vrouw en koopt Nick ook allemaal pattaās in kotskleurtjes.
Ook nog niet gezien maar zin in! Mascha is doorgaans veel leuker en echter in andermans videoās
Ohh ik word helemaal gestoord van dat beest
De laatste tijd?
In De Asielzoeker gaat hij maar door over de scheeruitslag en schrale kut van een Israƫlische hoer en in Tirza wil hij graag zijn eigen dochter en een Namibiaanse kleuter neuken.
Dit is vrij on brand voor Grünberg.
Hahaha dit is zo spot on
Ik dacht even dat dat Dominique van ER was in die thumbnail
Oh, grapjas ben ik toch