Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Ja vind het ook maar vaag allemaal

Kan ie een geweldige schrijver zijn maar als hij mij uit het niks vraagt of ik met m’n man samen een trio met hem wil dan leg ik m’n pen neer hoor

2 likes

DIT IS ZO TREFFEND hahahaha luf it

2 likes

DIT IS FUCKING SPOT ON EN PRECIES HET TYPE MAN DIE MIJ DAN SUPERLIKET OP TINDER

gast ik wil niet de muze zijn van je zwepende gedichten uitgevoerd op een dinsdagavond in een nagenoeg lege zaal in buurtcentrum de Dolfijn.

Flikker op je bent 39 jaar oud, we hebben allemaal ā€˜Het woeden der gehele wereld’ gelezen, je wijn waarover je maar doorgaat komt gewoon uit de actiefolder van de Gall&Gall, die basgitaar daar in de hoek kan je helemaal niet bespelen en je politieke mening heb je overgenomen uit de Groene Amsterdammer.
Gefeliciteerd dat je zo’n uitgerond persoon bent.

59 likes

Ik kijk nu de live van Fadim op instagram en daarin verteld ze dat Marvin en zei uit elkaar zijn, dus als ze iets zou doen niet vreemdgaan want ze is immers single. Ook dat ze nog samenwonen omdat het nog pril is en nog hopen dat het goed komt. Als het langer uitblijft dan gaat een van hun wel uit huis.

En wat een reacties, wat een haat krijgt ze. Echt walgelijk.

Op de vraag of ze echt wat met die Eljio heeft gedaan reageert ze sarcastisch ā€˜Ja, natuurlijk. Man, man, man…’

Ja, en waar is @Infidel in dit gesprek? :cherries:

2 likes

Mas had hakken aan!

Volgt iemand van jullie Bibi? Hoe ver is zij nu eigenlijk in haar zwangerschap? Voor mijn gevoel lijkt het echt eeuwig te duren :stuck_out_tongue_closed_eyes:

8 likes

Volgens mij is ze deze eind deze maand / begin volgende maand uitgerekend, als Waylon concerten geeft.

1 like

Ah okĆ©! Had al ff op haar insta gekeken (hoezo niks te doen…), maar kon daar ook al niet echt iets vinden :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja, ik snap wel wat je bedoelt. Maar haar Instagram is best wel standaard voor de 15-jarigen van tegenwoordig hoor. Die doen al lang geen fotoshoots meer met vriendinnen op de schommel in de speeltuin achter je huis met ontembaar vet haar, beugels, puistjes en toffe shirtjes van de Cool Cat die je van je moeder alleen met de kerstmaaltijd aan mocht. (Of mijn puberteit was gewoon heel kansloos hoor, dat kan ook)

36 likes

Terwijl Bonnie echt zon ā€œdametjesā€ outfit aanheeft, echt zon strenge leraressen-look

Love it heb dit doorgestuurd naar paar vriendinnen van vroeger hahaha, dit waren echt onze middagen.

2 likes

Hahahaha omg mijn leven

1 like

Geen idee

4 likes

Oja gadver… Een kennis van mij kwam eens helemaal idolaat met haar nieuwe lover aanzetten. Wat hem volgens haar helemaal fantastisch maakte: zijn passie voor Frankrijk. En dan vooral als 'ie random in het Frans begon te praten. Verder hield hij alleen van Franse kunst en muziek en deelde hij updates op Facebook in het… jawel, Frans.

Er was ogenschijnlijk misschien weinig mis mee, maar ik kon het Ʃcht NIET aan. Vooral niet dat zij zo viel voor dat Franse gedoe :face_vomiting:

13 likes

Ivo Niehe?

16 likes

Dit moet als werkwoord in Van Dale komen

28 likes

Naja het is dus niet uit het niks maar voor een rubriek in de krant :stuck_out_tongue: waarom dit in heeeemelsnaam in de krant moet kan je je afvragen haha

2 likes

Ik dacht dat Dee zou gaan vloggen in Afrika? Waar blijven die vlogs dan.