Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Sjambre doot*

“Bonsjoer avec monsieuuuuu Pauwe, excuse-Moi je parle un petit peu Frans. Eh eh eh eh Kgharantiej pour ma Siemens masjine A laveee. Ah Ah ieeeejer A moment A panne, A moment Said ie Eh pang . Ahhhh parlez-vous ehhhh lantement… siel voe Pleeh?”

En dan je kind van 7 (“ik ben 8”) laten praten en dan boos worden als ie niet meegaat in je leugens :thumbsup:

33 likes

Moet biodanza camping niet ook in dit rijtje?

18 likes

Afgelopen zomer reed ik langs en heb ik 4mensen zien spelen op de baan!!!

23 likes

Haha ik reed er ook langs maar zag niemand.

2 likes

een youtuber

1 like

Zit de nieuwe vlog te kijken van queen of jetlegs, volgens mij heeft zij haar lippen laten doen.

1 like

Deze mag naar het beschrijf een type mens topic hahaha weer hardop gelachen :joy:

1 like

Een heel interessant filmpje over de reden waarom ze minder shopt,
zeker naar aanleiding van de laatste trend van steeds meer en meer shoplogs op youtube en de populariteit hiervan.
5 likes

Ugh bij collabs erger ik me altijd zo kapot als dan de gastvrouw zegt: welkom bij een nieuwe video, blabla en ik ben hier met…
En dan dat de gast dan zijn/haar eigen naam moet gaan roepen. Dat komt altijd zo achterlijk over vind ik.

10 likes

Valt me op dat Rachel (Huismuts) veel minder open is over haar tweede zwangerschap dan destijds met Pip, soms vergeet je als kijker ook dat ze weer zwanger is.

Ja vind ik ook! Toen hadden ze zelfs de naam al bekend gemaakt en nu het geslacht niet, toch? Moeten ze natuurlijk ook helemaal zelf weten maar viel mij ook op.

Hahaha ik had bij mijn studie iemand die dan als 5e of zo tijdens een werkgroep moest presenteren en dan (terwijl we daar al drie kwartier zaten) alsnog begon met: “Welkom allemaal”. Zo suf.

22 likes

Een Pitbulletje.

Mr Worldwide :facepalm:

14 likes

“Hihihi Famke Louiseee” (Ik vind Famke Louise dus eigenlijk echt leuk. Sorry not sorry.)

20 likes

ik ook, zeker na de docu.

2 likes

Hier nog één!

1 like

‘BIZZZEYYYYY’ :musical_score: niet te vergeten.

7 likes

Ja was mij ook al opgevallen.
Ook die aankondigingsvideo over de zwangerschap was heel mager. We weten zelf niet wanneer ze uitgerekend is dacht ik? Of nouja ongeveer.

Is natuurlijk zelf hun keuze en kan ik volledig begrijpen maar wel een enorm verschil met de zwangerschap van Pip. En ik vind zo’n dingen interessant dus vind het wel een beetje jammer.

MR 305

3 likes

Ze gaf in reacties aan dat ze daarvoor gekozen hebben omdat ze nu 40.000 meer abonnees heeft en dus voelt het minder fijn om dingen te delen ofzo.

Vind het zelf een beetje interessantdoenerij om niks. Ze zijn toch zo rauw en eerlijk? Dan hoort daar zwangerschap ook wel bij, zeker als je dat eerder ook hebt gedaan. Maar inderdaad eigen keuze…

3 likes