Het andere Youtubers/bloggers topic #3

NOG meer stationaryy!! Vermoedelijk valt het nieuws tegen:P Misschien heeft alex het nederlandschap verworven?

1 like

Hopelijk geen boek. Maar daar zou Alex niet mee bezig zijn denk ik?

1 like

Oh maar nu leg je mij echt woorden in de mond die ik totaal niet gebruik.

Oke ik vertrek al naar het opbiecht topic
 :roll_eyes:

1 like

Volgens mij kan dat helemaal niet zo snel? En ik zie ook niet helemaal waarom dat een leuke verrassing zou zijn voor de kijkers, maar daarover houden bloggers er wel vaker rare ideeën op na :stuck_out_tongue:

1 like

HORROR! Deze video stond ook bij mij aanbevolen
 die namen en in de ochtend die volle luiers van die kinderen :nauseated_face:

Voor samenwerkingen enz misschien?

Misschien heeft Pip wel besloten ook te gaan vloggen

oh kleine pipje, wat doe jij nou, zit je daar nou zomaar ineens te vloggen? oh wat ben je toch ook een kleine cutie he. je bent zo cute, oh kijk nou hoe ze zit, hoe zit jij nou. zo schattig. kleine vlogpoes. ja he. awww haha. jij vlogmevrouw!

Haha ik hoor meteen dit in mijn hoofd.
Al stoor ik me trouwens helemaal niet echt aan Diana/Pip*, in ieder geval lang niet zo erg als aan Martine’s gekweel tegen Maik en Nootje. Dat trek ik minder. Ik heb gewoon meer met katten dan met baby’s denk ik :stuck_out_tongue:

Maar nu je dit zegt bedenk ik me wel dat het zou kunnen dat Alex een youtubekanaal begint? Al lijkt hij me nou niet echt het type om vlogger te worden. En daar zouden ze ook geen nieuws over gekregen hebben lijkt me. Hmm.
Laat maar. :neutral_face: (Diana’s getease werkt wel op mij haha)

edit* ik doe zelf trouwens minstens zo achterlijk en waarschijnlijk wel erger tegen dieren, daarom kon ik bovenstaand tekstje ook zo uit mijn mouw schudden zonder na te denken.

7 likes

Ja dat filmpje met de 10 kinderen is echt bij heel veel mensen aanbevolen op YT. Andere (Engelse) fora staan er ook vol mee. Iedereen is er nogal door intrigued

oke ik heb ook de halve avond de Finse Cult bekeken (why?) en hun oudste zoon is dus al getrouwd ook, dat meisje (en 4 van de kinderen) heeft ook een youtube kanaal met een Engelstalige ‘why i got married at 18’ video, heel commercieel lijkt het allemaal?

Anyway, die video is ook super vaag, ze loopt er in een croptop en een strakke legging te zeiken dat ze vroeger super onzeker was omdat ze zo lang en dun was, toen naar de kerk ging, die jongen naast haar ging zitten en hem erna 2 jaar niet meer zag. Toen kwamen ze elkaar 2 jaar later tegen in een bus, hij zei hallo en toen hielden ze twee hele weken contact en “we decided to get engaged” (logisch)

ik vind het allmaal echt creepy culty gedoe.

edit: het ís cult gedoe. Dit is hun oma’s website: http://www.jesuslightsministries.com/
en de vader heeft ook een youtubekanaal vol ‘the end is near’ videos: https://www.youtube.com/user/elohimisjesus/videos
en onder zn afspeellijsten staan allemaal supervreemde samenzweringscomplotten en shit.

edit 2: hij heeft nĂłg een youtube kanaal, voel me echt peter r de vries, moet echt gaan slapen

38 likes

Hahaha dit is echt precies hoe ze praat!:stuck_out_tongue:

1 like

Ik ga dit natuurlijk niet kijken en ik geloof je meteen haha. Het is me sowieso opgevallen dat er veel youtubers erg into church zijn. Twist me pretty bijvoorbeeld. Eerst zie je alleen haar turtulio’s over Dutch braids en voor je het weet heeft ze 4 kinderen en bekijk je een fotoshoot die gemaakt is op zondag voor ze naar de kerk gaan. Volgens mij wordt het door de kerk gepromoot om een YouTube account te beginnen.

(Neemt niet weg dat dit wel next level is. Ben benieuwd wat er vandaag in je aanbevelingen staat :joy: )

2 likes

Door de mormoonse kerk in Amerika wordt het inderdaad gepromoot, blogs etc bijhouden. Daar heeft Love Taza ooit iets over geschreven. Dat dat bij hun geloof hoort. (Waarschijnlijk om meer gelovigen te werven ofzo)

2 likes

Wel vernuftig om zo via social media meer te werven!

Ja inderdaad! Veel jong beĂŻnvloedbaar publiek.
Ik heb ook al twee keer mormonen aan de deur gehad. Het waren twee meiden met een sterk Amerikaans accent, maar ze konden echt vet goed Nederlands.
Ik woon dus praktisch naast die kerk en die wordt ook echt drukbezocht.
Goede marketing kennen ze daar blijkbaar wel :stuck_out_tongue:

1 like

Zo’n zelfde stukje zit ook in iedere vlog :stuck_out_tongue:

1 like

Nou Serena is in ieder geval erg enthousiast over vanavond.

55 likes

Jemig je zou denken dat Billy haar persoonlijk van spon inkomsten heeft beroofd

54 likes

Ze is de enige denk ik. Kijkt er ĂŒberhaupt eigenlijk iemand naar die show?

3 likes