Het andere Youtubers/bloggers topic #3

Oke ff wat anders. Voorheen was ik echt fan van Sanny Zoekt Geluk, ben ook een keer naar zo’n lezing van haar geweest. Maar sinds de zwangerschap/baby ben ik eigenlijk compleet afgehaakt.
Ik zat net even te kijken maar haar views zijn gewoon zowat verdubbeld sinds een jaar (dus baby/zwanger). Vind het best gek dat dit echt zo’n veel grotere doelgroep is dan de millenial jonge vrouw zonder baby.

1 like

Hmmmmmmmm… verkeerde topic?

Zeker! Foutje

1 like

Ja, dat kan! Maar dan moet je dus wéér naar de dokter… Grrrrr. Super kutsysteem inderdaad :smiley:

In Duitsland mag je absoluut niet naar werk als je ziek geschreven bent, omdat je dan niet verzekerd bent. En dat vinden ze óók verschrikkelijk haha. Heel typisch allemaal!

1 like

Er kwam op youtube een vlog van Negin Mirsalehi langs, dat ze bij Victoria’s Secret is, en mygod zij is volgens mij ook een beetje aan het doorslaan met plastische ingrepen. Die lippen zijn behoorlijk duckface en ze vertelt zelf dat ze haar tanden heeft verlengd? Whyyyyyy

1 like

Daar gaan zoveel verschillende dingen over rond. Ik heb ook regelmatig gehoord dat dit niet waar is en je gewoon mag gaan werken, maar idd ook weer dat wat jij zegt inderdaad zo is. Geen idee wat er nou klopt…

Ja dat klopt ook. Ik weet het eerlijk gezegd ook niet precies! Maar op mijn werk zijn ze in de heilige overtuiging. Die arts-plicht is zo gestoord. Ik heb wel eens een ongeluk gehad op werk, en dan moet je dus naar een speciale werk-arts (iets anders dan een bedrijfsarts) en geen reguliere arts. Eentje nam me niet aan, en toen moest ik dus een andere zoeken. Liep ik huilend over straat op zoek naar zo’n “speciale” arts, te googlen, terwijl ik dus bijna niet meer kon zien, maar ik MOEST en zou direkt naar die arts gaan. Ze zijn echt gestoord soms.

oke sorry OFF TOPIC.

3 likes

‘Ownee andere influenza’s’ hahahhaha touché

1 like

Anna Nooshin ook weer druk zie ik

78 likes

Ja, super lijp :smiley:

niet naar een Belgische huisarts, maar een telefoontje naar het uwv.

Zij zorgen ook voor het benodigde “doktersbriefje”.

1 like

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

heerlijk droog zo random die foto van mn favo influencer tussen al die homeopathie discussies.

7 likes

hahahahaha made my day dit. incl die foto van viev.

1 like

hahaha ja dit was het volgende puntje dat ik wilde aanzwengelen na viev.

maar je bent me helemaal voor.
ik kwam een foto tegen op pinterest van haar in het begin van haar blog?? insta?? en wauw wat een verschil. vroeger was ze echt heel mooi. nu is ze echt plastic fantastic. Heel jammer.

Zo vol dus, vanaf 4.39

2 likes

Ja daaag dit is echt absurd hoor, haha. Had het wel erg verwacht, maar zó erg…?
Man ik word al gestoord van de hoeveelheid foto’s op mijn telefoon, en dat zijn nog allemaal verschillende ook, laat staan als ik me hiermee bezig moest houden. Ik zou dit geen dag volhouden.

3 likes

O god en ik zie nu ook pas dat hele editen nog erna :expressionless:

2 likes

Haha yaaaay íemand vond mijn woordgrap leuk :muscle::muscle:

1 like