Ik heb nog niet gekeken. Alleen het dramatische gevecht van Michella Kox voorbij zien komen op social media. Een belediging voor de sport was dat. Wil vanavond Mascha wel zien. Dat zal waarschijnlijk ook de eerste én laatste aflevering zijn die ik zie.
Ben benieuwd hoe ze het gaat doen. Heb de komende dagen geen internet dus kijk al uit naar het bijlezen
Wie gaat er vanavond winnen?
- Mascha
- Billy
0 stemmers
Hoewel mascha in de vlog van vandaag zei dat veel mensen niet tegen haar durfden te boksen denk ik nog steeds Billy
Waarom zouden ze dat niet durven?
Dat zei ze niet, misschien omdat ze langer had kunnen trainen of omdat ze niet ‘gewond’ willen raken? Ik zou zelf ook niet zo snel in de ring stappen om gestompt te worden voor geld
Serena moet toch wel gesponsord worden door dat boksprogramma. Zo veel als zij erover praat en reclame voor maakt.
Ik heb juist wel het idee dat Mascha goed kan boksen. Ik denk dat ze een paar rake klappen uit gaat delen!
Denk dat het wel lastig wordt om Billy goed te raken. Zij is klein en licht, Mas veel groter en daardoor zwaarder. Ik heb het idee dat Billy als een soort irritante chihuahua om Mas heen gaan draaien en dansen en dan Mas haar niet kan raken.
Is dat programma eigenlijk een live uitzending of al eerder opgenomen?
live
dat foefje de ring inrent en we 5 weken lang vlogs krijgen over al haar blessures .
haha en dan 1 beuk van mascha en billy gaat ko, op dr muil
Misschien moet ze na de wedstrijd meteen nieuwe lippen kopen.
Zeg dat foefje moet vechten
Ik denk dat Mascha het best goed gaat doen.
Haha, ik ben stiekem best benieuws. Volgens mij neemt Foef het heel serieus en is ze denk ik best sterk. Ik ken die billy niet, maar volgens mij wordt Mascha makkelijk onderschat. Hoe sneu het ook klinkt ik ga wel kijken
Ps. Volgende week vast een foefion die de vlog overneemt en dan heel kinderlijk over mascha praat als zij in de ring staat. “Daar is mn foefkontje huphup je kan het wel”
Haha echt he. Hele instastories wijdt ze er ook aan…
Ja echt! Beetje too much vind ik. Vorige week ook ook te gestaged dat zij en Sjors op de bank zaten en zij echt helemaal roepen JAA BEUK HEM, GA DR OP, KOM OOOOP!!! Ik dacht echt omg dit is zó geacteerd…
Volgens mij heeft Serena wat goodwill credits nodig sinds ze haar site liet verslonzen.
Bij de influencer-kliek hoor je niet zomaar, daar moet je elkaars hielen voor likken op insta.